Vis innlegg
|
Sider: [1] 2 3 ... 6
|
5
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 1303LS Rød Cab – 1976
|
på: mars 27, 2020, 20:41:38 pm
|
Knallbra jobba, imponerende stykke arbeid. Husk etter lakkering å mette området under klemlistene med tynn tectyl el. så det ikke begynner å ruste der.
|
|
|
12
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: min 03
|
på: juni 19, 2018, 21:35:34 pm
|
Kjenner det klør i gassfoten når en ser slike bilder, må få motoren i orden så jeg er klar til neste år.
|
|
|
20
|
Forum / Problemløseren / Sv: Oljesøl foran
|
på: juni 23, 2017, 15:13:45 pm
|
Kan også være hovedsylinderen som lekker i bakkant, slik at bremsevæska kommer inn i rammehodet og til slutt ut foran.
|
|
|
25
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: min 03
|
på: november 04, 2016, 21:33:10 pm
|
Legg gjerne camber foran mot 2 grader negativ, vil hjelpe godt å "skrubbe" i svingene.
Vet det,men får ikke justert mer så må nok ha justerbar topp Hvis du har litt oppgraderte stabstag så er 1 grad kanon, stort mer så vil du redusere grunnflaten og det vil gå på bekostning av bremselengde. Caster bør du prøve å få på minst 5 grader.  Har rundt 2,5gr caster nå med casterforinger på stabstaget,så da må jeg modifisere dempertoppen. Er enig angående bremselengde i teorien, men kommer litt an på dekkprofil, spissing osv. Dalland med sine taperemser rundt felgene vil kanskje slite mer med dette enn oss med ballongdekk. 😉
|
|
|
27
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: min 03
|
på: oktober 16, 2016, 18:32:05 pm
|
Legg gjerne camber foran mot 2 grader negativ, vil hjelpe godt å "skrubbe" i svingene.
|
|
|
|