Vis innlegg
|
Sider: [1] 2 3 ... 6
|
8
|
Bruktbørsen / Deler selges / T4 innsprøytningspakke
|
på: mai 07, 2017, 14:07:51 pm
|
1 stk plenum 914 2 liter 2 stk innsug 914 2 liter 4 stk matchede dyser 914 2 liter 1 stk spjeldhus 914 2 liter
Selges 3000/bud.
[attachment=1] [attachment=2] [attachment=3] [attachment=4]
|
|
|
10
|
Bruktbørsen / Deler selges / T4 forundringspakke selges høystbydende
|
på: mai 07, 2017, 14:02:26 pm
|
1 stk topp - ukjent 2 stk bas toppdeksler 4 stk sylindre Div krimskrams, vippetøy, støtstangrør, støtstanger kjøleblekk osv.
Selges høystbydende innen klokken 16 mandag 08/05. Må hentes i Bergen i løpet av kvelden mandag 08/05.
[attachment=2] [attachment=1] [attachment=3]
|
|
|
11
|
Bruktbørsen / Deler selges / 914-6 GT calipere bak selges
|
på: oktober 16, 2013, 21:46:51 pm
|
Har ett sett med slike jeg ønsker og selge, caliperne er ny i eske og aldri brukt. http://www.pmbperformance.com/catalog/item/1925563/9663438.htmDisse er perfekt om du skal oppgradere bremsene på 914 og er den eneste muligheten for en bolt on løsning med ventilerte skiver OG håndbrekk. Jeg kjøpte disse til ordinær pris 1299$ , men ser de er på salg nå til 899$ . Det blir rundt 7500 - 8000 med frakt og moms. Jeg vil ha 6000 for caliperne, det er nesten halv pris av hva jeg betalte.
|
|
|
16
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Bredde på subaru innsug?
|
på: november 02, 2012, 13:25:20 pm
|
Ja, jeg har et orginalt innsprøytningsanlegg til t4 liggende. Men jeg skal ha porschekjøling og da blir det endel mikking og rørene må forlenges endel for og komme opp til et plenum som blir sittende bak viftehuset. Derfor tenkte jeg litt på om et subaru innsug kan brukes med og lage en overgang mot toppene om de passer sånn noenlunde i bredden. Komplette subaru wrx innsug med dyser, spjeldhus, tps osv ligger på fra rundt 100 dollar på ebay så pris er jo også en faktor.
|
|
|
19
|
Bruktbørsen / Biler selges / 1303 sleeper selges, 2.8 type4, sperre ++
|
på: oktober 22, 2012, 15:09:49 pm
|
Vurderer og selge min 1303 sleeper. Spec på bilen: 75 VW 1303 2.8 Liter type 4 motor 48/40 ventiler 290 graders kam porsche kjøling dobble 45 dellorto gassere koni hele veien rundt kasse med sperre Ventilert skiver foran, solide skiver bak, TUV papirer på 160 hk på bremsene stabstag bak og framme med TUV papirer Og sikkert en hel del jeg har glemt Hele bilen inkl. motor er bygget av Jan Rongved som sikkert noen kjenner til. Har søkt biltilsynet om godkjenning og det de hang seg opp var at ikke det stod i TUV papirene på stabstag og senkefjærer at de kunne brukes med 160 hk, og at det ikke var oppgitt moment i bremsepapirene de kunne godkjenne inntil 200 Nm i bobler skrev de. Motor er bremset til 170 hk med turtallsperre på 4700 o/min og jeg vil tippe den yter en 200-220 hk nå. Det var en artikkel om bilen i bt: http://www.bt.no/bilogmotor/article91871.eceBilen vurderes solgt for kr 70000.- MED en forkjøpsrett om bilen skal selges igjen Skal du bygge noe tilsvarande selv kan du nok fort regne det dobbelte av salgsprisen og vel så det. Bilder kommer!
|
|
|
|