Har en 58mod. cabriocoach med skilter,org,pen,sort med fivespooke men med div.Rest. for ca.12år siden,og ikke kjørt så mye etter det.Kunne det være av innteresse å ta i innbytte på cabben.

|
juni 22, 2026, 09:58:18 am
|
|||
|
|||
| Hovedside | Hjelp | Søk | Logg inn | Registrer |
|
|||||||||||||||||||