Vis innlegg
|
Sider: [1] 2
|
2
|
Forum / Problemløseren / Sv: Minimum vendehøgde / med eller utan toppakning?
|
på: mars 12, 2017, 22:47:35 pm
|
Pakningen som stod i var tredelt i skiver og hadde sprukke ut. Men den som er i pakningssettet ser ikkje ut som er delt i fleire skiver. Kompresjonen skal opp litt ved å ta litt av toppen. Pakningen på 0,6 komprimert gir ca 0,5 mindre i kompresjon i forhold til uten (etter det eg kan finne ut). Minste kobberpakning ser eg er 1mm, det drar jo ned kompresjonen igjen ved at vendehøgden inkl pakning vert 1,8mm. Hovedspørsmålet er om 0,8 i vendehøgde er for lite og at eg derfor må ha pakning. Kva er då best: gå for toppakning, eller droppe den og shimse meir under sylinder?
|
|
|
3
|
Forum / Problemløseren / Minimum vendehøgde / med eller utan toppakning?
|
på: mars 12, 2017, 19:32:00 pm
|
Overhaler 2 liter type4 motor til bay. Måler vendehøgde med alu-pakningen mot blokk montert til ca 0,8mm. Den brukte toppakningen er på ca 0,6mm. Altså total vendehøgde 1,4mm.
Det er ingen "step" i toppen, så vendehøgde + pakning er avstand frå stempel til flatt gods i toppen. VW har vel gått ut med info om å droppe toppakningen. Eller bør eg bruke pakning?
Dersom eg droppar pakning, vert 0,8 mm vendehøgde for lite?
Har kjøpt victor reinz pakningssett og der er både topp og "bunnpakning" med.
|
|
|
4
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Inspeksjon kamaksel 2,0 type 4
|
på: mars 02, 2017, 00:55:22 am
|
Då er såpass mykje demontert at ein ser kamakslingen. Ein ser tydeleg det karakteristiske mønsteret etter ventilløftaren. Kjenner også mønsteret med fingeren, men er ikkje mykje.
Eller der dette såpass at den bør skiftast?
Då reiser jo spørsmålet kva kam ein skal velga. Skal fortsatt stå i bay-buss og har foreløpig plan om å bruka std forgassere. Kanskje litt høgare kompresjon. Så nokon fleire hestar / botndrag skadar ikkje.
[attachment=1]
|
|
|
6
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Inspeksjon kamaksel 2,0 type 4
|
på: februar 28, 2017, 18:18:57 pm
|
Skal til med ein lett demontering, reingjering og gjennomgang av ein 2 liter type 4 motor i latebay. Bilen har kmteller i speedometer som går til 1.mill. Så den har med svært stor sannsynlegheit rulla ca 225.000km. Har lest meg til at kammen er ein svakheit på desse. Er ikkje meint å splitte blokka. Reknar med at ein ser kammen under stempelet når sylinder er tatt av slik som på type1-motor. Er dette "godt nok" for å sjekke tilstanden på kamaksling?
|
|
|
7
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: Boblebygdi Vik i Sogn.
|
på: juli 19, 2016, 10:36:17 am
|
Ja, vi skryt litt av at det er meir enn 1 boble pr 100 innbyggar... Fleire av oss som er på ferie, men eg skal senda beskjeden vidare med jungeltelegrafen. Har du VW med deg? Telefonnummer?
|
|
|
9
|
Forum / Problemløseren / Brent ledning mellom dynamo og starter
|
på: mars 04, 2016, 00:33:54 am
|
Holder på fikse på ein 1978 T2 bay med 2,0l type4 motor. Isolasjonen på ledning mellom dynamo og til starter er totalt oppbrent. Den er jo og forholdsvis tjukk med stort tverrsnitt.
Innspel på kva årsaka til slikt kan vere? Blir skeptisk til berre å byte kabel med risiko for at det fortset.
|
|
|
10
|
Bruktbørsen / Deler selges / Sv: Hot Oil Sensor (SaveMyBug) samkjøp
|
på: september 11, 2015, 11:29:56 am
|
Jeg har nå sjekket hva jeg har igjen, og det er tomt. Så da får du avtale med Eikstad og kjøpe den ene hans.
For dere som venter, så har jeg nå pakket resten og de blir sent i dag.
OK, då kjøper eg av mr Eikstad
|
|
|
11
|
Bruktbørsen / Deler selges / Sv: Hot Oil Sensor (SaveMyBug) samkjøp
|
på: september 10, 2015, 19:26:13 pm
|
Jeg har ikke 100% kontroll nå, men jeg tror det kun er 1 igjen. Jeg vet det i morgen og oppdaterer da. Hvis du klarer deg med 1 så kan du jo kjøpe av ovenstående innlegg, så kan du få kjøpe min hvis jeg har og du trenger 2.
Alternativt, så kan noen sette igang å bestille fler fra leverandøren. Det ser ut til at det fortsatt er kjøpere i miljøet. Ikke veldig mye jobb, men det er litt utlegg av penger, ihvertfall den måten jeg har gjort det på. Og det er litt logistikk idet de skal sendes ut. Men folk er generelle flinke til å betale og respondere, og er veldig hyggelige og positive.
Då kan eg ha 1 stk
|
|
|
30
|
Bruktbørsen / Deler selges / 74 1300S karosseri + botnplate til salgs
|
på: oktober 29, 2013, 20:52:31 pm
|
74 1300S karosseri + botnplate. Bilen er for det meste ribba med unntak av bakskjermar, bensintank, panser og taktrekk. Karosseri er temmeleg rusta i nedre del. Botnplata ser nokså bra ut. Har papirer i orden. Vert selt til høgstbydande eller levert til vraking. Bilen står i Vik i Sogn. Kan muligens leverast Voss eller Bergen i løpet av hausten.
|
|
|
|