Vis innlegg
|
Sider: [1]
|
5
|
Bruktbørsen / Biler selges / Solgt!
|
på: juli 12, 2013, 01:07:14 am
|
WV Boble 73´ 1303 selgast til 10 000 kr. Startar og går...  Treng ny lakk, eukontroll, justering av tenning, montering av wire til varmepotter + så er det ein del småpjask av interiør. Nylig bytta cløtsj, gasswire, hjullager venstre foran, skulle vore på eu i april. følgjer med bra vinterdekk og sommardekk. Skal ikkje så mykje til for å få den på vegen, men eg gidd ikkje fikse og treng ny bil som er meir egna til langkøyring. ring/sms: 911 67 175
|
|
|
6
|
Forum / Problemløseren / Sv: 69 boble
|
på: april 16, 2013, 10:32:55 am
|
er rekkefølgen på pluggene riktig? Kanskje et dumt spørsmål, men jeg hadde en aha opplevelse med det 
|
|
|
8
|
Forum / Problemløseren / Sv: Bytte gasswire 1968' Boble
|
på: februar 19, 2013, 00:40:54 am
|
det er ganske greit å gjennomføre  du må berre løyse den "s"-forma enden som ligg bak gasspedalen, og drage ut heile vaieren gjennom røret. Deretter tek du den nye vaieren og skyv han inn i røret, brukar å gå greit heilt fram til røret som går gjennom viftehuset på motoren og feste det i gassaren, worst case scenario: du må av med høgre bakhjul for å komme til og tre den inngjennom viftehuset. Men alt i alt kosearbeid 
|
|
|
10
|
Forum / Problemløseren / Sv: Skramling i forstilling T2
|
på: februar 14, 2013, 01:19:15 am
|
No har eg ikkje så mykje kompetanse på T2, men har sett mange på forumet snakke om ei girkasseinnfestning, som brakar dersom den er laus. Kan kanskje vere det 
|
|
|
11
|
Forum / Problemløseren / Sv: Spørsmål om gasswire, Boble
|
på: januar 16, 2013, 21:01:50 pm
|
Unneberg har universal gasswire som er 15ft lang. Denne kapper du etter ønske lengde selv.
jepp, kjøpte en slik vaier for en mnd sidan, trur til og med den skal passe til buss og meinar den kosta 125kr. Der har du nok løysinga 
|
|
|
12
|
Forum / Problemløseren / Sv: 1958 Vw 1200 lade problemer. Bare å bytte dynamo?
|
på: januar 15, 2013, 20:17:25 pm
|
trur forresten eg har ein liggande å slenge, er ikkje sikkert den virkar(har aldri testa den) plukka den frå ein delemotor eg kjøpte i sommar. er en slik som på bildet, usikker på årsmod, men ser ut som den har releet montert på dynamo eller noko sånt og det er vel eit godt tegn  eller kanskje du finn ein ny 
|
|
|
13
|
Forum / Problemløseren / Sv: 1958 Vw 1200 lade problemer. Bare å bytte dynamo?
|
på: januar 15, 2013, 20:03:50 pm
|
For å ta av dynamo må du -koble fra batteri -antagligvis ta av luftinntak og forgassaren og ledningane som er kobla til alt dette, samt dei som er på dynamoen -få av reina som sitter på dynamoen framme -deretter skru av stålbindinga som festar dynamoen til dynamofoten, sku ut dei 4 skruane på viftehuset og den bak(litt verre å kome til, meina den mutteren var ein 23´)OBS! pass på at lager og skruar ikkje fell ned i viftehuset! då skal den vere løs  gjort på en time max vil eg tru 
|
|
|
19
|
Forum / Problemløseren / Problemer med kjøling, hva kan vere årsaken?
|
på: september 23, 2012, 22:49:29 pm
|
Har nettopp satt inn en "ny" 1300 motor i min 73´1303 og tok første tur idag på ca 1.5 mil. Undervegs mista bobla gradvis effekten, og på veg hjem måtte den ta noen "høneblunder" før den subbet videre hjem i 30-40 km/t, dette tyder i mine øyne på at den ikke fikk nok luft + kan ha litt med at bensinpumpe lekket litt? eller kan det ha med forgasser å gjøre?
|
|
|
|