200hk motor NA er over 100.000 i deler om du skal gjøre det ordentlig. Turbo litt mer igjen.
Girkasse som tåler dette over tid er 70.000+
Bremser 20.000
Forstilling og bakstilling med oppgraderte deler i standard "utførelse" 15.000+
Hjul og dekk er vel 20.000+
Pluss div til bunnplaten på 15-20.000, så er estimatet på bunnplaten opp mot 150.000.
så kommer innkjøp av bil, jo eldre og bedre jo dyrere. Regn med 150.000+ for en tidlig bil i god stand.
300.000 pluss interiør, alt småtteri og jobben du skal sette bort. 500.000 er nok et minimum! Så sitter du igjen med en bil som er verdt 300.000 om den er godkjent, og mindre om den ikke er godkjent
Girkasse som tåler dette over tid er 70.000+
Bremser 20.000
Forstilling og bakstilling med oppgraderte deler i standard "utførelse" 15.000+
Hjul og dekk er vel 20.000+
Pluss div til bunnplaten på 15-20.000, så er estimatet på bunnplaten opp mot 150.000.
så kommer innkjøp av bil, jo eldre og bedre jo dyrere. Regn med 150.000+ for en tidlig bil i god stand.
300.000 pluss interiør, alt småtteri og jobben du skal sette bort. 500.000 er nok et minimum! Så sitter du igjen med en bil som er verdt 300.000 om den er godkjent, og mindre om den ikke er godkjent

Jepp. Verdien i etterkant spiller ikke så stor rolle siden jeg har planer om å beholde bilen i mange år, og kommer til å få den bygget slik jeg selv ønsker å ha den. Mulig jeg får gått for en slikt V8 stealth løsning i deler, for så å få noen her hjemme til å faktisk bygge den. 🤔