juni 27, 2026, 00:35:26 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
 
  Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer  
  Vis innlegg
Sider: [1] 2 3 ... 32
1  Forum / Snikk-snakk / Sv: Boblespotting på: februar 06, 2026, 13:55:02 pm
eehhh...spottet på egen telefon Øyerulling. Snart er det vår  Glad

Tidlig vår på Nordmøre?

På tide å brette ned taket... Blunker

hehe... kunne jo nesten det ja😎.   Tørr asfalt i flere måneder... lite saltstrøing.... men.. er alt for kaldt... så får holde ut litt til 🤠 
2  Forum / Snikk-snakk / Sv: Boblespotting på: januar 21, 2026, 23:53:34 pm
eehhh...spottet på egen telefon Øyerulling. Snart er det vår  Glad
3  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: ReBorn2Run, gjenoppliving av den gamle Born2Run bobla. på: juni 06, 2025, 23:10:55 pm
Fantastisk !  Takk for at du deler !👍
4  Forum / Hva skjer? / Sv: SCC Super Scenic 2025 29.mai - 1.juni på: mai 12, 2025, 11:55:12 am
Til info for de som overnatter i Kristiansund fra fredag til lørdag;  - det er biltreff i Kristiansund på lørdag. Dette starter dog 11:00, og avmarsj fra Atlanten camping er vel 0930.... (les: den som forsover seg kan svinge raskt innom hvis man vil  ...) 
5  Forum / Teknisk, teori og praksis / Injection - bensinpumpe på: mars 13, 2024, 08:43:51 am
Noen som har US-import med injection (min er 79-modell).
Virker som bensinpumpa går hele tiden.... skal den det ?   
Finner heller ikke releèt...som jeg tror skulle ligge under baksetet  Gliser

6  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 64 Splittvindu panel på: februar 29, 2024, 13:52:45 pm
Kult ! Dette blir det jo bil av. Takk for at du deler bilder/info 🙏!
7  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Scc24 ?? ;-) (tidligere scc18 tråden;-) ) på: desember 22, 2023, 02:33:17 am
Sika
8  Forum / Snikk-snakk / Ragtop/cab t 150'? på: desember 22, 2023, 00:12:03 am
Får man seg en fin ragtop/cab til 150', eller er det et for lite budsjett ?
9  Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Sv: Fortelt Bay på: mai 05, 2021, 08:21:51 am
Annonsetekst oppdatert - presisert. Retro-look ala bildet:       Still looking... Glad
10  Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Fortelt Bay på: april 27, 2021, 20:04:55 pm
Noen som har til salgs ? Retro-telt ala avbildet. Med soverom og komplett.....
11  Forum / Teknisk, teori og praksis / Lyd-demping - Biltema på: mars 21, 2019, 14:34:04 pm
Siden platene er tatt av inne i ekko-kammeret av en buss  - så tenkte jeg å hive inn noe lyddempene plater. Ser Biltema har et par varianter 

https://www.biltema.no/bil---mc/biltilbehor/lydisolering/lyddempingsplate-2000018990
https://www.biltema.no/bil---mc/biltilbehor/lydisolering/lyddempingsplate-2-stk-2000037971

Forventer ikke noe mega-effekt - og har ikke tenkt kjøpe proff-materialer som HIFI-gjengen bruker

Antar dette er greit nok.... ? Ingen av disse vil vel "holde på fukt".....som er det jeg frykter mest...


12  Forum / Problemløseren / Sv: Hvilken HVIT farge på Bay overdel? på: mars 06, 2019, 12:06:23 pm
https://www.thesamba.com/vw/archives/info/colorstype2.php
13  Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Sv: "Volkswager"-merke ønskes på: januar 10, 2019, 23:22:00 pm
Jupp jupp. De fleste er tomme. De får visstnok ikke produsere flere pga krav fra Volkswagen  (snodig - siden de fortsatt selger vw-logo t fronten). Så håpet var om noen har liggende - evt link t sjappe som har fortsatt....
14  Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / "Volkswager"-merke ønskes på: januar 08, 2019, 16:02:15 pm

Helt og pent - ønskes kjøpt  Gliser
15  Forum / Snikk-snakk / Sv: Oversikt på alle camper produsenter til split og bay på: februar 16, 2018, 22:42:01 pm


http://www.camperinterior.co.uk/html/original__camper_furniture.html

16  Forum / Problemløseren / Sv: Seter buss ´67 på: februar 04, 2018, 20:43:29 pm
Tror man må justere litt. https://ssvc.org.uk/phpbb/viewtopic.php?t=116202
17  Forum / Hva skjer? / Sv: HØRT om SCC 2017! på: august 18, 2017, 11:30:15 am
0900
18  Forum / Hva skjer? / Sv: HØRT om SCC 2017! på: august 08, 2017, 22:33:27 pm
Bilen er i garasje.... så må kjøre moderne bil (buuuu). Dog; Har medbrakt  tidsriktig bofasilitet .......😎.   Slipper man inn m  nybil ??  (har jo sett d har sklidd ut siste årene - bobiler ol) Eller må bilen parkeres på P-plass....  (ingen big deal....but but just checking)
19  Forum / Snikk-snakk / Er denne på veien ? på: mars 03, 2017, 17:55:04 pm
Bildet er vel 5 år gammet. Flott "krone" over fremsetene...[attachment=1]
20  Forum / Snikk-snakk / Sv: Sas logo splitbusser på: februar 12, 2017, 19:48:19 pm
Er en egen "flyplass-buss" - tråd her inne. Bare å manne seg opp å prøve søkefunksjonen.
21  Forum / Snikk-snakk / Sv: Hvilke "bilfilm" er filmen over alle "bilfilmer"?? på: november 19, 2016, 20:44:41 pm
Har det kommet noen flere gode siste årene da...?
22  Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Bakre hjulbuer early bay ø kjøpt på: november 02, 2016, 23:45:37 pm
Langskudd - men hvis noen har endret planer så er jeg ute etter begge bak. Kjøper ny ila november hvis ikke noe dukker opp  Kult
23  Forum / Snikk-snakk / Sv: Dagens vw bilde på: oktober 05, 2016, 20:44:50 pm
Glad splitt m skyvedør  ,,eller ombygd bay ?

Fikk splitt m skyvedør "på slutten". Vet ikke hvor lenge - men tipper 66 og 67..(?)
24  Forum / Snikk-snakk / Sv: Dagens vw bilde på: oktober 04, 2016, 18:40:49 pm
Den jeg tenkte på fra Finland.... er visstnok ikke ferdig ennå....  http://www.ssvc.org.uk/phpbb/viewtopic.php?f=8&t=42329
25  Forum / Snikk-snakk / Sv: Dagens vw bilde på: oktober 03, 2016, 22:41:38 pm
Flott bilde Geir!

Jeg fant ikke bildet av Kempes som sto frosset på jordet, men dette er så absolutt ikke dårlig det heller. Lenge siden jeg søkte etter den bilen. Noen her med oppdateringer kanskje



KEMPES er en av etterhvert flere drøye busser med hard oppvekst.
Noe info nede på denne linken:  http://www.vwnorge.no/index.php/topic,907.720.html




Var innom den tråden å hentet dette bildet her om dagen. Men jeg husker godt den sto på jordet over natten og hadde nattefrosten over hele bilen dagen etter. Det var et kjempeflott bilde av den bilen. Jeg ser også at det ikke har vært noe aktivitet på den siden på et år. Mulig han oppdaterer på en annen side?

Glad[attachment=1]

Når man snakker om hard oppvekst, kan man vel trygt si den du har bilde av her også har hatt et tøft liv  Gliser

Dagens vw bilde




TOTAL-vraket fra Finland ?
26  Forum / Snikk-snakk / Sv: Dagens vw bilde på: oktober 02, 2016, 21:54:50 pm
Flott bilde Geir!

Jeg fant ikke bildet av Kempes som sto frosset på jordet, men dette er så absolutt ikke dårlig det heller. Lenge siden jeg søkte etter den bilen. Noen her med oppdateringer kanskje



KEMPES er en av etterhvert flere drøye busser med hard oppvekst.
Noe info nede på denne linken:  http://www.vwnorge.no/index.php/topic,907.720.html


27  Forum / Snikk-snakk / Sv: BUSspotting på: september 22, 2016, 14:05:34 pm
Hvit hippieblomsterdekorert latebay sett i god driv ut av Siddis-byen (Stvg)
28  Bruktbørsen / Biler selges / Sv: Split Bus 15vindu selges på: september 03, 2016, 23:26:22 pm
Hjørnevinduet ? Billedvinkelen gjør kanskje at ene vindustolpen fremstår mer skjev enn den skal være - men dette er sikkert the real deal fra Brasil. Flott bil. Takrenna tipper jeg bare er skrudd på. Husker ikke om d var på den jeg tok inn. Søk på thesamba.com   ...mye info der.
29  Bruktbørsen / Biler selges / Sv: Split Bus 15vindu selges på: september 03, 2016, 17:26:49 pm
Det over døra er en forbedret takrenne i forhold til styrtregnet man kan ha i Brasil.
30  Forum / Snikk-snakk / Sv: Veteranskilt - Bokstaver/sted på: august 23, 2016, 07:34:27 am
Liste nederst på artikkelen:  http://www.lmk.no/kjennemerkeskilt
Sider: [1] 2 3 ... 32
Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!