Skal finne km stand, men tror det er rundt 30.000 eller 130.000.
Orginalt 1300. Men har fått inn en helt nybygget 1600 motor, med div godsaker
Bilen er i generellt GOD stand. Motor har gått ca 150mil. Går godt Har nettopp byttet olje, og justert ventilklaringen
Relativt ny Puma forstilling og bremser rundtom. Så godt som ingen rust annet enn flekker i lakken.
Nytt Empi "Silentpack" eksosanlegg, med grenrør. ny gangstercap, og øyelokk. Stoffmatter innvendig. Gode dekk. Bredda bakskjermer i glassfiber. "lift kit" til bakluke (åpning i toppen) Nye Røde baklykter. Ny Laderegulator. Har GT style eksos liggende. Bredere felger til fremme, med nye smale lavprofil dekk. Endel diverse motordeler liggende.
Bilen starter og går hver gang, uansett vær. Kan fint sette meg i denne å kjøre langtur uten å være redd for stopp.
EU GODKJENT TIL 31.05.2014
Pris; 36.000! Innbytte kan være mulig. MC med skilt er av stor interesse! R, Caferacer, Motard, Streetfighter (av større type, da jeg er 193høy)
Motorinfo:
BLOKK : AS 41 I FRA EN 1303 S BIG 73 MOD . BLOKKA ER LINJE BORRET 0,5 V/ SVEIN REIERSTAD MOTOR VERKSTED
VEIV : STD VEIV – HØYGLANS POLERT ALLE VEIV TAPPER – KONT FOR SKJEVHETER AVVIK V/ SVEIN REIERSTAD MOTOR VERKSTED
VEIV DREV : NYE
RÅDER : STD NYE RÅDER .
LAGER : KOLBENSMITH RÅDE LAGER – KOLBENSMITH VEIVLAGER
SVINGHJUL : STD – LETTET ca 1,5kg
CLUTCH : STD DISK . LAMMEL : MED ” DØDT HJERTE”
STØTSANGS RØR: NYE STD I FRA PARUTZI .
STØTENGER : STD
VIPPE ARMER : STD
TOPPER : NYE STD I FRA CIP 1 . VENTIL STR : 35,5 INN. 32,0 UT TOPPER ER BEARBEIDET PÅ INNSUG SAMT EKSOS SIDEN.
INNSUGS MANIFOLDER I FRA DELLORTO – MATCH PORTET I MOT TOPPENE
FORGASSER SYSTEM : DELLORTO 40 MILLIMETERE – STAG SETT I FRA DELLORTO – NYE HØYE TRAKTERE I FRA EMPI
LUFT FILTERE : EMPI .
SYLINDER SETT : NYTT I FRA TYSKE ÜBER PRODUSENT .
KJØLE BLEKK V- SYLINDRE : TYPE 3 .
FORDELER : 009 I FRA EMPI .
FORDELER DREV NYTT .
TENNKABLER : NYE TYPE SILCON I FRA BOSCH .
TENNPLUGGER : NYE STD.
OLJE PUMPE : NY FORSTERKET FULL FLOW PUMPE I FRA EMPI .
NY OLJE FILTER BRAKETT I FRA EMPI.
OLJE FILTER : V.A.G ORGINAL . DELE NR 056 115 561 G
OLJE SUMP : NY I FRA EMPI – BENYTTET OGSÅ STD SIL I OLJE SUMP .
KAM : NYTT ENGLE 110 KAMSETT : LØFTERE –KAM + KAM DREV+ VENTIL FJÆRER : FORSTERKET – HARDERE I FRA EMPI I
OLJE KJØLER : STD .
PAKNING SETT + SIMRING : TYPE ELRING . SIMRING : EMPI .
VEIV PARTI ER AVBALANSERT V- ROTOR KONTROLL I DRAMMEN
ALLE BEVEGERLIGE DELER ER KONT – VEKT JUSTER – UTMÅLT
KOMP FORHOLD: 8.25-1 –


