Den grønne ovalen til Jyrki tror jeg kommer til å bli rask til neste år for den er inne til en hjertetransplantasjon as we speak - og det nye hjertet er STORT
Uten eller med hårfønere?
Uten men med noen gigantiske terminatore som overvåker det hele.
Jeg veit at du er en JÆKEL på oppdateringer så dette gleder vi oss. Ett spørsmål må jeg allikevel komme med; hvor skal du campe og feste på neste års Bag Ræn nå som du har kjøpt boble?
Det siste bildet der av Jussi i sin gamle blå mot Jyrki i sin lekre, grønne oval - kult! Var på den flystripa der i år og det treffet anbefales. VWOpen. Den grønne ovalen til Jyrki tror jeg kommer til å bli rask til neste år for den er inne til en hjertetransplantasjon as we speak - og det nye hjertet er STORT
Jeg fløy bort i fjor og hadde en utrolig kjekk helg med MEGET godt selskap. Jeg har aldri før sunget Tore Tang så at jeg gjorde det cirka 05:00 i en taxi sier litt om hvor mye alkyhyl det ble.. hehe
KLASSISK!! Får se om vi tar turen i år også. Men middagen var hyggelig den selv om du spiste en ostebiff
???er det mye jobb å få tilpasset t4 2,0l cj motor i boble 1303s? hva må gjøres? fins det ombyggings sett? dette er mitt første bobleprosjekt så her er jeg helt fersk. hva er en t4 cj 2,0l gått 66000km verdt? her er alle seriøse svar gull verdt. mvh terje
Siden ingen føler for å svare så kan jeg starte med å si at denne motoren passer ikke. Sånn, så er det sagt. MEN, du kan få den til å passe ved å gjøre en del jobb som også koster penger.
Svinghjul må byttes for å passe i girkassen Kjøling må bygges om til stående Eksos må skiftes
Og når du har gjort de jobbene så sitter du fortsatt igjen med en motor som går dårlig.
Beklager at jeg svarer deg så drastisk men av og til er det bedre å si det som det er istedenfor å rote rundt i grøten.
fatter kjører 65 mustang fasback med rundt 350 hk. med 4 trinns manuell kasse. han sier horna kommer fort fram i panna når noen prøver seg litt på sia. han har ikke turt å prøve den på bane ennå.
Ingenting er gøyere en å møte AmCars side om side og jeg kan bare forestille meg ansiktet på den andre sjåføren når bobla trekker ifra. Denne hadde vel 600hk og en erfaren sjåfør;
Lav 9 sekunder gatebil med potensiale langt ned på 8 tallet. 9,7 uten sissysticks og han har blitt utfordret av Richie Webb som ønsker å møte han på SCC uten.
Godt jobbet men jeg liker definitivt førsteforslaget uten ørnen best. Fargene er mer korrekte og logoen er bedre mener nå jeg. Dus rød, mørke brunt, beige, mørke grønt, dus oransje osv er farger jeg digger på logoer.
Jeg er meget spent på hva du vil gjøre med 65`en. Jeg vet hva JEG ville ha gjort; ovalkasse og ovalmotor i 65`en - EU ok og du har en finfin daily cruiser med gode bremser og kjøre egenskaper. Deretter diverse gobiter over til Ovalen siden den er EU fritatt og plutselig har du Norges raskeste oval.
Utrolig fin samlig Torgeir men husk at det er vanskelig å holde fokuset oppe når samlingen vokser.
Kanskje jeg ikke burde uttale meg siden jeg ikke har vært med i noen planlegging av denne hard core klubben. Men jeg kommer nå allikevel med en liten meningsyttring; Keep it simple! Hva med å ta utg.pkt i symbolet over men fjern ørnen? Da har du et symbol som vil se kult ut på en hood, en tshirt og på et panser. Litt mer jobb med typografi og farger så sitter den som ei kula.
Hehe, vi får se hvordan det går. Vi har i hvertfall en del biler med potensiale i emning.. Men gudforby at noen tror jeg/vi er høye på pæra - vi har vel alt å bevise ennå.. hehe. [/quote]
Golde Vestland? Dere har jo snart tømt Norge for lookere og motorer så det spirer og gror der borte - utrolig kult!! Er det noe klubblokale på gang? Felles mekkeplass? Svarer dere ja på begge de to så pakker jeg snart kofferten og flytter - forutsatt at jeg får et livslangt medlemskap Jeg tror et beinhardt reglement først vil virke eksluderende og møte skeptisk men etterhvert vil det bli godtatt og til og med bli kopiert. Er det foreløpige kravet kun lookere så mener jeg det er litt tynnt på en måde.. Se på DKP og Outlaws som to "referanseklubber" og lag gjerne en miks.
...for å si det sånn, hvis potta skraper nedi bak - enten pga baksenk eller stappfull takgrind (maygodforbid) - så er vi vel enige om at alvorlig skepsis er på sin plass?
Er helt enig med Kalle hva "smal" klubb angår, men så er nå engang dette det golde vestland vi snakker om - med et beinhardt reglement á la DKP så ville vi vel muligens skutt oss selv litt i foten mhht antall potensielle medlemmer? MEN genuin interesse for lookers MÅ ligge i bunn...
For min del begynner utseendet å komme på plass, men hva effekt angår så har jeg forløpig ikke mer å stille opp med enn en streit 1600, håper jeg fremdeles er med? hehe
DKL er en ny Stavangerbasert klubb under etablering. Tipper alle medlemmer (ikke så mange ennå..) ønsker seg ned i 11 sek bracket'en, men "all in due time" som det heter .. Det viktigste er at vi har en felles interresse og nogenlunde samme referanserammer rundt hobbyen, eller hur?
Bingo
Slikt liker jeg! Personlig er jeg tilhenger av "smale" klubber som holder seg til en bestemt stil - både på bilene og forsåvidt også medlemmene. Knallhardt regime og utkastelse hvis noen bryter reglene. Brytes dem så skal SELVSAGT alt av badges fjernes av bilen og personen henges ut på alle tenkelige måter. Mohahahah
Pokker gutter - jeg har mistet "min klubb" seksjonen Hvordan gikk det for seg? Har mine pølsefingre klart å trykke på noe jeg ikke burde? Finner ikke seksjonen igjen...
Pokker gutter - jeg har mistet "min klubb" seksjonen Hvordan gikk det for seg? Har mine pølsefingre klart å trykke på noe jeg ikke burde? Finner ikke seksjonen igjen...