Vis innlegg
|
Sider: 1 2 [3] 4 5 6
|
63
|
Forum / 1302/1303 / Sv: 1303 - Bildetråd
|
på: november 09, 2008, 12:17:52 pm
|
Ikke ofte jeg kommenterer ting jeg ikke liker, men fy faen så stygg den svarte med glassfiber fangern, og civic(?) lykter var. Er det mulig?
|
|
|
73
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Ser dette riktig ut???
|
på: oktober 21, 2008, 17:04:05 pm
|
Pleier også å være lurt å sette på en grønn overledning fram til den trådløse senderen. Og en bøtte brådypt vann er lurt å ha i nærheten hvis den trådløse tenninga går amok. Om du ikke har en bøtte vakum du kan få fanget strømmen i.
|
|
|
78
|
Forum / Problemløseren / Sv: Legering av reflektorer, utfører noen dette?
|
på: oktober 19, 2008, 20:12:10 pm
|
Slutt og villede andre... Dette funker IKKE!!! Er bare en dårlig sølvfarget lakk dette. Har ikke noe med reflektorer å gjøre. Og til deg som sier at dette funker.. JALLAMEKK delux!!!! Var ment som et iroisk-jallamekk tips. Men går jo ann å prøve om man ikke har noen andre utveier.
|
|
|
81
|
Forum / Type 2 / Sv: TRESPILER TIL PLAN
|
på: oktober 18, 2008, 20:41:20 pm
|
Er det pop nagler som holder disse fast på eldre biler også? Røska nettopp av listene på min t3doka. Da var de poppa fast. Regner med de er det på alle?
|
|
|
84
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: Trygg Bil?
|
på: oktober 13, 2008, 18:53:09 pm
|
Denne videoen var en skrytevideo av krasjsenterets nye katapult, og ikke en krasjtest av T3'en. Merk at det ikke er dukker i bilen, og heller ikke de måle-klistremerkene som er standard på slike tester. Den orange dokaen var et 20 år gammelt rustent vrak som hadde vært eiet av det tyske vegvesenet. Bilen ble krasjet i 100 km/h rett inn i en betongvegg med flere hundre kilo sandsekker inni bilen, samt ei stålplate på over ett tonn boltet fast i planet.
En vanlig slik test foregår i rundt 55-60 km/t og veggen er ikke helt plan. På slutten av 80-tallet hadde VW en crashvideo der de testet T3 mot 6 ulike konkurrenter, og den eneste bilen som var lønnsom(og mulig) å rette opp igjen, var nettopp T3. Ikke en eneste av konkurrentene var for øvrig tillatt solgt i USA pga. sikkerhetskravene.
|
|
|
|