168 mil for og beskue en bil som var lovet ferdig til fredag, går inn i mine historiebøker som lengste biltur på en dag.
Avtalen var att bilen skulle hentes og restrerende beløp skulle betales ved henting. Bilen skulle også vere godkjent og registrert etter gjeldende regler for camping bil.
Det har også blitt diskutert full lakering av bilen til 16000kr som vi ikke ville gjenomføre før vi hadde sett på bilen. Dette ville jeg bestemme meg for på stedet eller frakte bilen til (Nord ) Polen.
Frakt nordover vil jeg bruke en bilbil, garantert kjedelig og stå i dette landet med motor trøbbel
Dette ble en stor skuffelse og finne bilen delvis demontert og ikke ordnet papirer som ønsket og avtalt.
Det er skrevet kontrakt og dobbelt sjekket hele veien av en kolega fra Polen, så det er komunisert med over 20 mailer frem og til bake med bilder og avtaler...
Fatter enda ikke att folk kan sitte og lyge til siste minutt og si att "alt er i orden".
Ingen registrering?
Ikke vist på Eu?
Mangler ei bo dør?
5 L kanne til bensintank?
Under prøvetur føles det som det er sving på alle fire+ døgang på 15 cm
Imponerende av ett verksted med egen nettside..
Forøvrig er lista myyye lenger en dette.
Men alt kan fikses med dette firmaet..
2000kr så kunne dei ordne tank..
2000kr for og ha lakert noen gamle felger som er sagt skal kastes og nye alu. Skal på..
1800kr for dørpakninger og pakning til frontrute..
Lakkering av hytte, to dører front og tak 16000kr..
Dinne gjengen tror att Norsk = masse penger
Så dette blir ei historie og følge med på..
Førøvrig er det bra motor og gear (ny overmalt)
Ramma er frisk og fin, pappen er moden for utskifting. Platene består av en stor samling med småbulker..hurra for kvitfarge som skjuler alt..