Vis innlegg
|
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12
|
218
|
Bruktbørsen / Biler selges / Sv: T2 77mod dobbelcab
|
på: juni 24, 2011, 10:40:05 am
|
Ikke eu, stått lagret siden 2004, sveiv før den ble satt vekk, men mangler stag mellom gasserene for øyeblikket. bør derfor hentes på henger. Pris ellevtusen etthundre og ellevekroner
|
|
|
221
|
Bruktbørsen / Biler selges / Tisher det ultimate camping påbygget
|
på: juni 22, 2011, 21:08:30 pm
|
Vurderer å selge et Tisher camping på bygg passer til transporter singel cabiner fra 68-92, skjelden vare. Her har du muligt til å bruke pickupen til arbeidsbil og camper 4 sengeplasser, kjøkken og wc.Påbykket har hevetak slik at det er ståhøyde i hele enheten. Påbygget har vert utsatt for fukt og trengs å gå over. puter følger med. pris 14444kr Er du intresert så ring på tlf 98892666 er ikke så flink på sms
|
|
|
237
|
Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Sv: Bensinregulator for IDA
|
på: juni 02, 2011, 21:52:55 pm
|
kjøp nytt.. summit har! kjøpte 1-4psi reg. pluss fittings og måler til 600,- inkl frakt og moms
denne har vell ikke retur til tank, hvet det ikke re så dyrt å kjøpe nytt, men synes det er greier å kjøpe "lokalt", men takk for tips
|
|
|
239
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Bremskraft forsterker og dobblegassere i bay.
|
på: mai 28, 2011, 01:33:56 am
|
I min camper har jeg doble 45. Her er vacuum tatt ut fra ene løpet på ett innsug. Det funker fint som bare det. Har gjort det samme på iallefall to andre busser uten problemer.
På den gamle IDA motoren i SCC bussen tok vi fra ett innsug. Kan ikke huske at det var et problem ift bremser. Takker for svar. Er ikke bremsene jeg er redd for, er heller vist det skulle være en lekasje i vakum kretsen og da suge falsk luft og få mager blanding på den forgasseren.
|
|
|
240
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Bremskraft forsterker og dobblegassere i bay.
|
på: mai 27, 2011, 08:36:32 am
|
Takker for svar, hvet det er slik på orginal gasserene, der er det vell flere utlignigsrør som går mellom gasserene. Men er litt usikker på hvordan det gjøres på dobble gassere. Slik jeg ser det at vist du tar frra det ene innsuget og har en lekasje i vakum kretsen vill du vell suge falske luft og motoren vill gå magrere på den sylinderen, dette er jo ikke heldigt?
|
|
|
|