Vis innlegg
|
Sider: [1] 2 3 ... 6
|
15
|
Bruktbørsen / Deler selges / Sv: Gul Puppe lykt
|
på: mai 18, 2012, 19:12:45 pm
|
Har to slike med kvitt glas, står berre "OBEN" for OPP på dei òg... Hadde det vore Hella eller Bosch, ville eg tru det stod ein plass.
|
|
|
17
|
Bruktbørsen / Biler selges / Sv: 1969 T1 1500 med 1600 motor. Lagt til nokre bilete 29.03.
|
på: mai 06, 2012, 14:01:51 pm
|
 Hu "Frøydis" har kommet tilrette igjen <3 Det gleder meg, så da kan søstra overtaes av noen andre ivrige entusiaster  Har du solgt bilen ennå? Kjempeflott at Frøydis har komt til rette att! Håper ho var uskadd  Salget av bilen er foreløpig nedprioritert på grunn av mykje anna som skjer. Skal jo ha tid til alt..  Så den er ikkje selt enno. 
|
|
|
19
|
Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Sv: DYNAMO
|
på: mai 06, 2012, 13:46:50 pm
|
Har 12V likestrømsdynamo til bil med relè under baksetet (trur eg). Ligg bilete av den under Deler selges. Har aldri testa den sjølv. Kjem frå ein motor som vart satt inn i ein 6V bil for 20+ år sia.
Øhøy, har du den dynamoen enda??? Kjøpte den første som meldte seg på pm, men har enda ikke fått den..... Ja, har den enno. Har skjedd så mykje i det siste, at eg har ikkje hatt tid til delesalg 
|
|
|
21
|
Bruktbørsen / Eksterne salgs linker / Sv: Take it back!
|
på: april 11, 2012, 04:59:39 am
|
Tja, må no sei eg finn VW prisar som er spinnville i forhold til andre merke i Noreg. Eg sit sjølv på 2 sjeldne bilar (Opel og Mercedes minibuss) der Mercedesen er til sals om prisen er rett. Kjenner berre til 2 av akkurat denne typen i verda (norskbygd påbygg) og ingen av dei to er i orginal stand. Kan berre draume om noko i nærleiken av VW T2 "vrakpris" for Mercebussen min, sjølv om den er generelt myyykje sjeldnare enn VW T2 og eit særs bra objekt, så eg vurderer faktisk å annonsere den i Tyskland der interessa er større... Opelen min er det kun selt 1 av, ny, i Noreg, og den er levert med one year only, lakk. På verdsbasis anar eg ikkje, men eg får neppe over 40000,- for den i Noreg, uansett kor mykje eg restaurerer den. Desse bilane kostar meir å restaurere enn VW, sia det finst lite og ingenting av repro og NOS deler, og særs lite av brukte "kritiske" deler, så de kan vel vere glad for at de held på med luftkjølt VW Ikkje meint for å disse VW folket, eg har hatt mykje moro med mi boble, men prisane på VW ligg generelt mykje høgare enn andre europeiske merke. Samsvarer eigentleg ikkje heilt i høve til antal produserte bilar. 1966 VW T1 produsert i nesten 1,1 mill eksemplar, Mercedes 319 er produsert i ca. 115000 eksemplar totalt (inklusive 14000 byggesett til Sør-Afrika), over 10 år og i utallige variantar der alle er kjent for å ruste kraftig. Kor mange er att? Og kor er barndoor prisar på dei? VW finst så mange av at det er marked for å reprodusere mykje deler, slik er det ikkje for t.d. Opel og Mercedes. Berre meint for å dele mine tankar rundt dette. Folk veit eller veit ikkje kva vi sit på av bilskattar her i landet. Og eg vil påstå at dei færraste faktisk veit kor mykje jobb det er og kva det kostar å restaurere ein bil. Landet er styrt av pengar, så folk vil ha mest mogleg for sine objekt. Viss ikkje rette norske kjøparen er til stades når objektet går for salg, kva er alternativet? Eg vil t.d. ikkje selge bussen min for kva som helst, betre tider kan komme der eg faktisk får restaurert den. Entusiasmen er større enn småpengar, så får eg eit godt tilbud frå utlandet kontra i Noreg, så takkar eg ikkje nei til det. Håpar de skjønar kva eg meinar 
|
|
|
25
|
Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Sv: DYNAMO
|
på: mars 31, 2012, 03:28:37 am
|
Har 12V likestrømsdynamo til bil med relè under baksetet (trur eg). Ligg bilete av den under Deler selges. Har aldri testa den sjølv. Kjem frå ein motor som vart satt inn i ein 6V bil for 20+ år sia.
|
|
|
27
|
Bruktbørsen / Deler selges / Sv: 1965-1966 T1 deler, speil T2, motor T3, +div. Lagt til meir 25.03
|
på: mars 31, 2012, 02:44:42 am
|
-30 stk hjulboltar. 20 av dei "innhule" samt dei 2 andre, er uskada. Desse er selde. -3 stk. pynteringar til 4 bolts felg. Ikkje så fine, men kan bli ok med litt retting. Er mogleg desse kjem frå ein T3. -1 stk pyntering som eg er litt usikker på. Den har litt større diameter enn dei andre. Trur den er til 15" eller 16" tett felg. Kapslar til tette felgar dett ikkje gjennom senteret, men kapslar frå -66 ventilerte felgar gjer det. Ikkje strøken, men ganske pen. -Fjær motorlokk (frå ei -65) -Fester til motorlokk.
|
|
|
30
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: original 1962 motor (1200cc) på 1967 langgiret (1500cc) girkasse?
|
på: mars 29, 2012, 23:08:58 pm
|
Hvis motoren din ikke går pent i 100-110 km/t, må det være noe som ikke er på stell med forgasser, tenning eller annet. Nå kjører jeg med 30 hk 1200, den "koste seg" (gikk lunt og relativt uanstrengt, uten å ha full gass) i 100-110 på autobahn (på speedometeret). Men pass på å ha riktig dekkdimensjon. Jeg kjørte med 155-15, du får litt lavere turtall med 165-15 eller tilsvarende, pga større rulleomkrets. En original boblemotor skal tåle å kjøre på full gass i timesvis. Det er derfor den blei så populær.
Tror turtallet ligger på ca 3100 i 100 km/t. Altså helt passe.
3100 o/min i 100, må vere med 1500 eller 1300S kasse? Eg vil tru ein 1200 på 1500 kasse blir slapp, men absolutt bedageleg på turtal. Varme/kjøling er neppe største problemet her, sjølv om ein kanskje bør ha det i bakhovudet. Hugs på at motorane er konstruerte for krigsføremål i -40 grader til +40 grader. Er litt å gå på.
|
|
|
|