april 29, 2024, 12:15:41 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
  Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer  
  Vis innlegg
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8
61  Forum / Problemløseren / Sv: Lean peak på IDAer? på: mai 06, 2014, 05:55:35 am
Har 65 lavfart, skulle jo tro det skulle holde..

Han snakker ikke om selve lavfartdys men dyseholderen til lavfarten. Den er det sjelden folk gjør noe med. Siden det skjer på 3000 kan det fort hende at det har noe med overgangen mellom lavfart og main.

Folke
62  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Stropping av bil på henger på: november 07, 2013, 07:04:07 am
Jeg vet at mange i denne tråden mener at det ikke er noen som helst likhet mellon å sikkre last på båt og på en henger, jeg mener at last skal være i ro uansett hvor den er plasert og tillater meg derfor å gi et lite utdrad fra DNV`s Cargo securing model manual:

Some important sources of danger which can affect the safety of roll on/roll off ships and of persons on them include:

1. Cargo badly stowed or inadequately secured inside or on cargo units.
2. Free surface effects in tank vehicles, tank containers or other bulk units which are slack.
3. Poorly maintained ramps, lifts and stern doors.
4.Poorly maintained or inadequately illuminated decks.
5. Wet decks.
6. Failure to apply brakes correctly.
7. Insufficient or incorrectly applied lashings or the use of lashing equipment of the wrong type or
of inadequate strength with respect to mass and centre of gravity of the cargo unit and the
weather conditions likely to be encountered during the voyage.
8. Free play in the suspension of vehicles.
9. Failure to comply with the stowage, segregation and marking requirements for vehicles carrying dangerous goods.



Hvorfor er du egentlig her på forumet? Har du egen luftkjølt vw/ interessen for disse bilene eller diskuterer du bare stropping?

Sorry Babelfish, men måten du presenterer ditt innlegg på får det til å fremstå som om du prøver å så tvil ved Tony China sin vw interesse og intensjoner for å være her på forumet. Undertonen din får det til å fremstå som at han er uønsket her fordi han ikke har luftkjølt vw eller interesse for det. Jeg er usikker på om det er ment sånn fra din side, men dette fremstår som en meget dårlig debattteknikk hvor man vrir fokus bort fra tema fordi man ikke har et godt svar til motdebattanten. Jeg er nødvendigvis ikke alltid enig i Tony China sine utsagn eller tilhenger av hans, til tider, krasse fremtoning. MEN, hans interesser knyttet til å være på forumet her er helt irrelevant i forhold til tema i denne diskusjonen.

Folke Vogn
63  Forum / Cal-look / Sv: Tyre kicking! (Bildetråd) på: november 06, 2013, 07:19:02 am
Ble nesten forelsket på ny i dag, jeg prøvde 6" Fuchs m/ 215/65 MH dekk bak  Sjokkert
Fin kombo som nok blir permanent på bilen neste sesong i jakten på en 12 sek.... Kult

[attachment=1]

[attachment=2]

Ble veldig bra det der, tommel opp. Da er det bare å få orden på look'n foran så er du i mål  Glad Blunker

Folke Vogn
64  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Stropping av bil på henger på: oktober 30, 2013, 11:30:27 am
For å provosere litt,; det er vel en grunn til at noen frakter bilene og noen regner på hva som er best..

To fjærsystemer i virke med hvert sin karakteristiske egenperiode... joda

Eller forskjellen på praksis og teori....sa folk....  Gliser Osteaktig

Hvis det er forskjell på teori og praksis så anvender du enten feil teori eller en teori uten stor nok detaljgrad.

Folke Vogn
65  Forum / Snikk-snakk / Sv: Motor-bremsebenk, Stuska :-) på: oktober 15, 2013, 17:18:32 pm
Helt Konge! Her lukter det 10 second passes  Sjokkert  Kult

Blir spennende å se hva sluttresultatet blir med litt mer tuning og ikke minst hvis du prøver E85  Gliser
66  Forum / Cal-look / Sv: En feit bildetråd... på: september 26, 2013, 13:44:32 pm
han her har gjort det helt riktig...



Denne har lenge vært er en av mine favoritter! Den er rett og slett bare beinhard! Perfekt stance og look som etter min mening skyldes hvordan bakhjulet sitter i forhold til skjermen(og at den ikke har senterkopp) og sist men ikke minst, den har ikke drop spindler Glad Når man viler øynene på den så oppleves det som at alt harmonerer.

Folke Vogn
67  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Studenten som skal bygge muskler! 2275 cc på: september 12, 2013, 13:38:22 pm
Hvis de er røde er de sannsynelig fra bugpack og da er de søppel, bruker heller nye originale eller de gule fra CB.

Folke
68  Forum / Snikk-snakk / Sv: Hva skjer med Gardermoen raceway? på: september 05, 2013, 05:52:40 am
Tror ikke vi skal svartmale dette enda, jeg har hørt noe annet i forhold til hvor lenge banen får stå i fred uten at jeg kan bekrefte det. Jeg kan prøve å sjekke opp litt mer rundt dette og komme med tilbakemelding senere(oktober).
69  Bruktbørsen / Eksterne salgs linker / Sv: Volkswagen Transporter 1960, 64 344 km, kr 75 000,- på: august 31, 2013, 08:59:21 am
Bare de ikke selger den bobla som står bak den i drivhuset så er jeg fornøyd Glad godt å se den igjen, blir så lenge mellom hver gang(det var ikke et hint CF Glad )
70  Forum / Hva skjer? / Sv: Dragrace bildetråd SCC2013 på: august 23, 2013, 05:58:33 am
Jeg kjørte riktig nok bare på søndag, men jeg har faktisk ikke sett et eneste bilde/videosnutt av bilen min(ikke det at den er det store blikkfanget). Har selvfølgelig kun meg selv å takke for det, men skulle gjerne hatt noen action bilder fra startplata eller lignende. Hadde vært gøy å vite om det ble noe wheelie på meg i år  Glad

Folke Vogn

Jeg kjørte ikke en eneste meter men har sett utrolig mange action bilder av meg på startplata allikevel. Pick your motive Folke  Osteaktig  Osteaktig  Osteaktig

Hehe, verden er urettferdig  Blunker
71  Forum / Hva skjer? / Sv: Dragrace bildetråd SCC2013 på: august 22, 2013, 13:53:49 pm
Jeg kjørte riktig nok bare på søndag, men jeg har faktisk ikke sett et eneste bilde/videosnutt av bilen min(ikke det at den er det store blikkfanget). Har selvfølgelig kun meg selv å takke for det, men skulle gjerne hatt noen action bilder fra startplata eller lignende. Hadde vært gøy å vite om det ble noe wheelie på meg i år  Glad

Folke Vogn
72  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Studenten som skal bygge muskler! 2275 cc KNUST GIRKASSE! på: august 15, 2013, 13:16:59 pm
At tyngre diff skal gi mer tap skjønner eg ikke helt hvordan men større treghetsmoment blir det jo..

Det eg tenker litt på ang kjøreegenskapene er at allerede nå ved akselerasjon gjennom en sving så ligger det rett mellom understyring og å begynne å spinne..
Så ved bedre kontroll over grepet på bakhjula så kan eg gå på gassen tidligere og hardere men risikerer å få kraftig understyring..

Etter å ha kjørt to år på bane med kraftig understyring og nå endelig fått fikset det så har eg ikke lyst til å komme tilbake dit.. Blunker

Beklager, jeg ordla meg kanskje litt dårlig i forhold til fysikkens regler der, men du skjønte hvertfall hva jeg mente. Men en ting som er sikkert er at totalvekt på bilen øker som igjen vil påvirke hk/vekt forholdet. Hvor mye mer den veier er jeg usikker på men er visst en tung jæ..., men for all del, du kommer deg sikkert deg fortere rundt en bane selv med den ekstra vekten. Eventuelt er det bare å trimme mer :-)

Folke Vogn
73  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Studenten som skal bygge muskler! 2275 cc KNUST GIRKASSE! på: august 15, 2013, 10:32:10 am
Han regnet med frakten kom på mellom 250-350$.

Er det noen her inne med litt erfaring fra kjøring på svingete vei med quaife diff?
Ettersom ugla sier det er komplisert så bør eg vel nesten bestemme meg nå.. Glad

En annen ting å tenke på er at Quaife diff'n er meget tung som vil gi økt drivverkstap har noen fortalt meg. Jeg vil tro den er fin til å kjøre på bane med fordi den "slipper" opp difflåsing når du reduserer belastningen.

Folke Vogn
74  Forum / Problemløseren / Sv: vippestell aksling knekket to ganger på samme sted på: august 13, 2013, 06:20:03 am
Har 154,2 hk på 4750, 260nm på 3810. Ser ut som ca. 140hk på rett over 6000.
Kjører Magnaspark Digital fordeler med innebygget 2,5bar map. Tenningskurve programmert for 0,8 bar, men kjører 0,9bar.
Maks nedtrekk er 22 grader.
Under motorbremsing fikk vi voldsom tenningsbank når turboen ladet på ett av de siste runs, det viste seg at det økte trykket hadde blåst av slangen til mapsensor.
Når vi satte den på og trakk vekk en ekstra grad over hele registeret, gikk den meget "Smooth".
Bruker standard utveksling på kassen, (Ikke "S") og har da ca. 200kmt på 6000rpm.
En av grunnene til å kunne ha litt turtall er jo å treffe innenfor toppen når du girer, men tror ikke det er større forskjell enn 1000rpm forskjell på 3. og 4. giret, så jeg havner jo innenfor registeret til toppeffekten selv om jeg setter sperra på f.eks. 5.800?
Hadde sperre på 7000 på et par av rundene i benken, mulig den kan ha fått en overbelastning da.

Det er ikke sikkert det er sammenlignbart fordi det er to ganske forskjellige motorer(kanskje girkasser også), men min gamle motor ga maks effekt på 6400rpm i følge de som bremset den. Jeg stolte riktig nok aldri helt på de tallene men de var det eneste jeg hadde å forholde meg til og tenkte at da setter jeg shiftlight på 6800rpm(ish). Når den ble bremset andre gang så fant jeg ut at motoren ga maks effekt på 5800rpm, denne bremsingen stolte jeg på(JPM) og satte shiftlight på 6200rpm. Dette resulterte i at jeg kjørte ca 3 tideler raskere på 402m.

Forøvrig så fins det girkasse kalkulatorer hvor du kan taste inn dine spesifikasjoner og du vil da kunne se hvor mye turtallet vil falle når du girer.

Folke Vogn
75  Forum / Problemløseren / Sv: vippestell aksling knekket to ganger på samme sted på: august 12, 2013, 10:35:27 am
Ventilflyt? Jeg har også knekt vippearmsakslinger to ganger. Begge ganger ved turtall over 6500. Pinneskrue og aksel begge ganger.
Satte inn rotor fra Golf med sperre på 6500. Har ikke hatt problemer etterpå.

Hvorfor skal du opp til 6500rpm når motoren din gir maks effekt ved 4750rpm, vet du hvor mye effekt motoren din gir ved 6500rpm? jeg vil tro at du ikke har noe behov for å dra den så langt, uten at jeg vet så mye om din motor riktig nok.

Folke Vogn
76  Forum / Hva skjer? / Sv: Takk SCC 2013 på: august 12, 2013, 09:47:37 am
Slenger meg på her jeg også  Glad

Først og fremst takk til alle som gjør det mulig å arrangere SCC! Det er ikke noe "walk in the park"! Jon Hroar, Thomas(lille hjelper) og Jessheim Liga'n er de som kommer først og går sist. Søndag ettermiddag/kveld er det ikke vanskelig å se at det tærer på motivasjonen å gjøre de avsluttende oppgavene samt ordne opp i ting som andre skulle gjort. Takk for at dere holder ut år etter år!!!

Jeg vil trekke frem en ting jeg syns fungerte meget bra i år og det var layout'n på treffet. Det å skape en liten SCC village ved scenen var etter min mening helt genialt, av de jeg snakket med var det bare positive tilbakemeldinger på dette. Jeg tok meg en runde i depoet etter klokken 2400 og opplevde det som stille og fredelig selv om Slackers festen gikk for fulle mugger ved matboden. Tommel opp!

Kjøremessig gikk det over ALLE mine villeste forventninger, jeg fikk bare kjørt 3 run på søndag, men endte opp med 11.96@180kmt(Jeg hadde vært fornøyd med 12.99  Gliser )
Dette gjorde helgen fullkommen for min del, da var det ikke så ille at bestekompisen min hadde lagt bryllupet sitt til 10.august som gjorde at jeg gikk glipp av kjøringen på lørdag. Takk til Kalle som steppet inn og tok grepp på startplata,  meget bra utført


Jeg må rette en stor takk til alle de som gjorde det mulig for meg å kjøre i år.

Tor Øyvind Skinne - for å arbeidet han gjorde med toppene mine(biff til pølsepris), ikke minst meget fine støtstenger :-)
Johannes JPM - for flowing av topper og anbefaling av kam.
Jon Hroar JHU - for lån av special tools til å måle opp lager i blokka, samt mange gode tips og råd.
Jørn Tangen - for å gjøre en utmerket jobb med å balansere veiv, svinghjul, trykkplate og reimhjul
Anders Stormtrooper- for hyggelig selskap på tur til vestfold og den vennlige konkurransen om å være førstemann til å bremse motoren :-) Ekstremt leit at girkassa de røyk før du fikk testet motoren ordentlig!
Unneberg bil - for å levere deler i ekspressfart når jeg står der den ene dagen og trenger noe den neste dagen.
Bjørn Airborne - for godt selskap i garasjen og ikke minst at du tilbød deg å låne bort biltransporthengeren din.
Børge og Kalle - for å skaffe meg et nytt gasserstag i løpet av få timer.
Kormi - for å svi av en kveld midt i leilighetsoppussing for å hjelpe meg med å bli raskere ferdig.
Johnny JS - for lån av batteri når jeg hadde glemt laderen min i garasjen.
Stormtroopers klubben - for støtten i line-up(var det dere som la smurf godteri i setet midt når jeg ikke var der?  Gliser )
Jøran Larsen - for å kjøre hengeren med bilen min tilbake til garasjen på søndag

Jeg vil rette spesielt stor takk til to personer.

Erik "JEE" Dahlberg - for all hjelp med å kjøre inn og bremse motoren, maskinering av blokk, topper, sylindere og fordeler. Polering av lagerbane på veiv, planing av trykkplate og anleggsflate svinghjul. Ikke minst for å orke å ta millioner av telefonen når jeg ringer til alle døgnets tider og lurer på forskjellige ting i frykt for å skru sammen noe på gal måte. Denne motoren hadde ikke blitt det den er hvis det ikke hadde vært for din hjelp, TUSEN takk  Glad

Og sist men ikke minst min samboer Liv som har holdt ut det siste to ukene(egentlig halvåret) med meg når det har blitt sene kvelder i garasjen med lite søvn og tid til kids. Verdens beste Glad


Jeg gleder meg allerede til neste år!!

Folke Vogn





77  Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Sv: Trenger gasserstag til IDA. HASTER!!! på: august 06, 2013, 07:05:24 am
Takk for hjelpen til Børge som hadde et liggende og til Kalle som slapp meg inn på verkstedet så jeg fikk hentet.
78  Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Trenger gasserstag til IDA. HASTER!!! på: august 05, 2013, 14:21:48 pm
Fant akkurat ut at mitt gamle gasserstag ikke passer lenger fordi jeg nå har speilvendte innsug Flau . Jeg trenger derfor sårt et bellcrank stag(senterfeste på blokka) til WEBER 48 IDA. Ring meg helst på telefon 93822823 hvis du kan hjelpe meg med dette, jeg kommer til å være litt offline en liten periode nå.

Folke 
79  Forum / Hva skjer? / Sv: SCC 2013 9-11 August på: juli 04, 2013, 11:28:29 am
Mr Splitman. Hva med om du hadde kunne kommentert ett drag mens du sitter på i bilen?  DET hadde vært HOLEY MOLEY det!!!

Det er desverre ikke lov med passasjer når man kjører dragrace. Jeg vet at det har vært gjort et unntak på dette tidligere, men jeg er usikker på hvordan det har vært gjennomført. Kan se om det muligheter for å få til noe slikt neste år.

Folke Vogn
80  Forum / Forumexpressen / Sv: Hjelp! To slicks dekk fra EBI til Oslo på: juni 04, 2013, 19:56:37 pm
Jeg kan ta dem med.

Ahhh!!! Takk Jøran!

Alt for deg vet du! Har du kjøpt av Richie?

Hele takktakk, det er Randy Jewell som har de.
81  Forum / Forumexpressen / Sv: Hjelp! To slicks dekk fra EBI til Oslo på: juni 04, 2013, 11:20:27 am
Jeg kan ta dem med.

Ahhh!!! Takk Jøran!
82  Forum / Forumexpressen / Hjelp! To slicks dekk fra EBI til Oslo på: juni 03, 2013, 22:36:01 pm
Som tittelen sier så hadde jeg blitt veldig happy hvis noen kunne ta med seg to DOT slicks hjem for meg. De er ikke på felg eller lignende og er helt nye.

Mvh

Folke
83  Forum / Snikk-snakk / Sv: Hvorfor deltar dere ikke på norges morsomste treff? på: juni 03, 2013, 11:09:25 am
Men hvordan er sikkerheten rundt dette treffet? Finnes det ambulanse, brann-personell og godkjenning fra NBF med tilhørende personforsikringer på tredjepart?

Eller er det vegtrafikkloven som gjelder og 80km/t?

Som skrevet andre steder i forumet om treffet er det veitrafikkloven som gjelder.

Jeg vet at det koster litt ekstra men jeg vil hvertfall anbefale å ta den risken det er å bruke penger på det som Jee nevner over her. Muligheten til å virkelig gi full gass lovlig(uten å måtte forholde seg til veitrafikkloven) og samtidig ha god sikkerhet rundt opplegget er nok viktig for mange, kanskje spesielt de som virkelig har raske biler og det er de som er toppingen på kaka(les: "finalenummeret" i underholdningen). Underholdning er et stikkord det er viktig å holde fokus på. Det ene er underholdning i form av at de som kjører på banen koser seg(det er antagelig den enkleste biten  Gliser), den andre delen er underholdningenverdien for publikum sin del og det er her jeg tror mye av utfordringen med et slikt treff ligger. Jeg skal prøve å gi min subjektive Osteaktig beskrivelse av det å være publikummer ved et slikt arrangement og jeg tror nok flere vil kjenne seg igjen. Første gang jeg så drifting så tenkte jeg dette er jo idiotisk sport, men jeg så ganske fort hvilken underholdningsverdi det har for publikum når jeg sammenlignet det med "vanlig" banekjøring. For meg blir vanlig banekjøring litt kjedelig som publikummer. Det kan fort bli litt langtekkelig og det er ofte lite informasjon der som holder meg oppdatert hvordan utøverne greier seg. Jeg liker å sammenligne dragrace og rundbane med 100 meter og 10000 meter friidrett, 100m byr på litt mer action og det er et større sirkus rundt det hele, der er Usain Bolt toppingen på kaka(det er ikke tvil om at han trekker mye mennesker). Jeg vet hva jeg helst vil se   Glad hvis dere greier å løse den utfordringen der så tror jeg det vil komme flere folk som igjen kan bidra til at dette etablerer seg som et av de viktige treffene, men man være tolmodig slik Trond og Baboon nevner. En annen utfordring er økonomi og det er som oftest den kjedelige delen å holde orden på. Man må tenke på driften av treffet som om det skulle vært en bedrift. Man må ha en tydelig strategi for hvordan man skal nå et mål og det innebærer ofte at man må gjøre endel kompromiss for å holde budsjettet. Det er en vanskelig balansegang når man plutselig skal være rasjonell med en hobby man sjelden har et rasjonelt forhold til  Gliser

Lykke til videre

PS: jeg er sikkert ikke den rette til å si dette, og du ønsket sikkert å provosere når du skrev det, men å markedsføre et treff på nett ved rakke ned på et annet treff sine sanitærforhold er ikke en veldig appellerende tilnærming med tanke på hvilke signaler man sender ut til de eventuelle deltagerne. Du kan heller skryte av det når du står å snakker med folk face to face, mine 2 cent.
84  Forum / Hva skjer? / Sv: SCC 2013 9-11 August på: mai 28, 2013, 17:44:43 pm
hva skal slacker med så stort telt hvis ikke det blir "slackersfest" på fredag?

De tar festen på lørdag, fredag er det barbeque  Gliser
85  Forum / Hva skjer? / Sv: HØRT om SCC 2013 på: mai 24, 2013, 00:18:54 am
At det i år ikke blir Slackersfest.

Da er jeg spent på hva du har hørt, er dette noe offisielt fra slackers eller din oppfatning av situasjon? Jeg har nemlig hørt det motsatte, samt at jeg vet at det er lagt til rette for at festen skal kunne bli enda bedre år.
86  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 1302 RSL på: mai 04, 2013, 13:02:40 pm
Som Espen skriver her så er det uintressant å vite hva den bremser i Sverige. Det er å finne feilen er som virkelig er interressant.

Dessuten skal de i prinsippet bremse like mye effekt om den henger hos Erik, står hos ringstad eller hos Johannes. Bremser en bil forskjellig så bør eierene av bremsebenk/rulle ta seg selv i nakkeskinnet og få kalibrert verktøyet. Det er like viktig som å kalibrere momentstaven man bruker til å montere motoren med, da det gjerne er store avvik.

Der tar du nok feil, momentstav er viktig å kalibrere, men en bremsebenk er på ingen måte like viktig. Det viktigste er at man får målt en moment og effektkurve, om den er forflyttet 10-20 % i den ene eller andre retningen har ikke noe å si, annet en for den som skal skryte av tallene Gliser

Feil? på hvilken måte er det feil å ikke ha verktøyet i orden om den heter bremsebenk eller momentstav? Gliser
Skal det være riktig så må man kalibrere, kun for selve tuningen har det jo lite å si, men saken her er ikke kun tuning. Myndighetene skal også ha et papir på hva som skal stå i vognkortet, det er no dritt når det ikke stemmer fordi benken viser for lite. Er man heldig og blir stoppet av BT eller kjører av veien og får trøbbel med forsikringsselskaper fordi motoreffekten ikke er riktig kan det bli surt om den opprinnlige bremsen viser 20% for lite...

Også kommer det tydlig frem i de fleste tråder at de fleste ønsker noe å skryte av.


Det artige med det er at det ikke er hestekreftene som får bilen raskest rundt en bane, men understellet ;-)

Med tanke på fremvisning hos biltilsynet så er jeg enig samt at det kan være interessant for å se om bruk/slitasje påvirker målingene over et tidsrom, men jeg trodde primært denne diskusjonen gikk på det å bruke en benk/rulle til å tune denne motoren. Jeg tror alle benke/rullene som er nevnt her vil gjør den jobben like bra selv om de viser forskjellige tall, jeg tør ikke å si det samme om momentstaven Blunker og det var det som var poenget mitt
87  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 1302 RSL på: mai 04, 2013, 11:06:20 am
er bil OG motor levert?
skal den på ruller eller benk?

Motor er levert, bil skal nedover senere for at motor skal settes inn og bremses på rullene.
88  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 1302 RSL på: mai 04, 2013, 10:16:20 am
Som Espen skriver her så er det uintressant å vite hva den bremser i Sverige. Det er å finne feilen er som virkelig er interressant.

Dessuten skal de i prinsippet bremse like mye effekt om den henger hos Erik, står hos ringstad eller hos Johannes. Bremser en bil forskjellig så bør eierene av bremsebenk/rulle ta seg selv i nakkeskinnet og få kalibrert verktøyet. Det er like viktig som å kalibrere momentstaven man bruker til å montere motoren med, da det gjerne er store avvik.

Der tar du nok feil, momentstav er viktig å kalibrere, men en bremsebenk er på ingen måte like viktig. Det viktigste er at man får målt en moment og effektkurve, om den er forflyttet 10-20 % i den ene eller andre retningen har ikke noe å si, annet en for den som skal skryte av tallene Gliser
89  Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Sv: Pinnebolter 8mm til type1 blokk(haster litt) på: april 17, 2013, 09:55:18 am
Er det noen i Oslo og omegn som har pinnebolter til type1 blokk(de lange til å feste toppene med). De må være standard lengde og uten rust og skader. Et fett om de er originale eller cromoly.

Har ett sett SCAT chromolly greier. Kan sjekke om det er komplett. (rimelig sikker)



Sweetness! Når får du sjekket det? Jeg har et håp om å få ordnet det innen jeg skal til garasjen i kveld  Gliser
90  Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Sv: Pinnebolter 8mm til type1 blokk(haster litt) på: april 17, 2013, 08:56:18 am
Mot normalt så haster det litt Gliser
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8
Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!