april 27, 2024, 02:12:23 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
  Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer  
  Vis innlegg
Sider: 1 ... 57 58 [59] 60
1741  Forum / Type 3 og 4 / Sv: Bildetråd: Din type-3/ type-4 på: februar 17, 2008, 00:49:46 am
Den er senket så mye at neste hakk tar forstillingen i bakken:(
1742  Forum / Snikk-snakk / Sv: ?spørsmål: slippe eu, faens mas...... på: februar 17, 2008, 00:28:45 am
Eu er jo for faen meg bare hvert 2. år Biltilsynet kan du faen meg treffe hver dag. De idiotene er er faen meg værre. Du er vel ikke så jævla keen på det?
1743  Forum / Snikk-snakk / Sv: Hvem-hvor : Selges det metall bor fra 1mm og nedover . på: februar 16, 2008, 22:04:44 pm
Det tror jeg dere setter pris på. Vis dere gjør det hver dag, da er det vel ikke så mange igjen av oss da Gråter
1744  Forum / Snikk-snakk / Sv: vurd. ny bruksbil passat på: februar 16, 2008, 21:58:26 pm
jeg støtter ikke deg i dette Kjetil:( Har en 97mod selv, denne har gått 204000. 30 av disse er kjørt av oss med 18" og Marius-senking:) Har byttet en av 4 link-armer til en pris av 590,-. ellers bare olje og vanlige slitedeler. Det er sikkert noen biler med mange feil, men husk en bil som er 10 år har byttet alle disse barnesykdommene. Brøv noen biler, du kjenner fort hva som er bra eller dårlig
1745  Forum / Snikk-snakk / Sv: Hvilket sveiseapparat skal jeg kjøpe? på: februar 16, 2008, 21:51:40 pm
eller spar penger litt lenger. ikke sats på flusstrå. dette er noe ræl å sveise med. egner seg ikke til karosseri. har selv et gammelt 150a fra bt, men med slangepakke fra esab, skikkelig gass og 0,8mm tråd. har også byttet alle kabler.
1746  Forum / Type 3 og 4 / Sv: Bildetråd: Din type-3/ type-4 på: februar 16, 2008, 21:07:52 pm
og litt til.
1747  Forum / Type 3 og 4 / Sv: Bildetråd: Din type-3/ type-4 på: februar 16, 2008, 21:06:03 pm
Her er noen bilder av min:)
1748  Forum / Problemløseren / Sv: Rustløser på: februar 16, 2008, 12:26:35 pm
Rust løser ja, her er det mye og velge i. Rust off Pluss er jo ikke den beste, dette er av type "verktøy på boks" den har god kryp og den inneholder smørestoff som er viktig. Den beste er Rust off Ice, artnr 0893 240. Denne koster 160,- Det ligger litt i navnet, denne kjøler overflaten til ca -40 grader og da skjer den en "bevegelse" i delene.

Prøv den:)
1749  Forum / Snikk-snakk / Sv: Hvem-hvor : Selges det metall bor fra 1mm og nedover . på: februar 14, 2008, 23:23:26 pm
Jobbe i Proff partner? Går jo ikke ann det Osteaktig Gliser Osteaktig
1750  Forum / Snikk-snakk / Sv: tilbake ette ren 27 timers kjørestur. på: februar 11, 2008, 18:19:00 pm
Ser nå at jeg traff dere på motorveien mellom sandnes og stavanger:) Kul bil! hadde jeg vist at dere skulle SÅ langt skulle jeg kjørt etter dere og spandert mat på dere hehe
1751  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 69' Full Restaurering! på: februar 10, 2008, 21:22:26 pm
Ikke bli en slik som spør bare for og spørre. Begynn og hør på tips, kan spare deg for mange timer. Vist du har gjort en god jobb med å få VEKK rusten da trenger du egentlig ikke rustgrunning. Dette brukes for og nøytralisere den rusten som finnes i porene. Enten kutter du vekk, eller så kan du sanblåse. Det finnes sparkel some er beregnet for rett på blankt stål, og det finnes spparkel du bør grunne under. Men da er det viktig og bruke en god grunning. Såkalt "rødgrunning" er ikke egnet for oversparkling vis den ikke er påført under optimale forhold. Det har du ikke i en kald garasje i februar mnd. Du kan gå hos Wurth og kjøpe en sparkel som heter GTZ, art nr 1993 111 70, denne koster 270,- med da har også as norge fått sin del. Bruk enden en 2-k grunning eller vanlig grunningsspray art nr 0890 180, denne koster 65,- m moms. Du kan fint bruke 1-k grunning, men la den få tørke i henhold til instr.
Det er ofte 4 dager i 20 grader. 2 år i -10 grader;) Du virker som en oppegående gutt, så dette får du til veldig bra. Men grunnarbeid er det lurt og rådføre seg nøye om, da dette er basisen for endelig resultat. Det spiller ingen rolle om du bruker verdens beste lakkerer, vis grunnarbeidet er dårlig da blir også lakken dårlig. Det er en regel du ikke kommer unna.

Alle som vil kan handle hos Wurth med en koto som heter vw4you, kundenr 81575. Den er det kanske bra priser på. Er det noe spesielt dere lurer på, gi meg beskjed. Da kan jeg lage en god pris på dette.

1752  Bruktbørsen / Biler selges / Sv: VW/Porsche 914 til salgs på: februar 10, 2008, 09:45:06 am
Nei nei nei. Hva er det du holder på med:) Den bilen er jo deg Bjørn Inge. Du har iallefall hatt den like lenge som jeg har kjent deg;) Kjør den heller til østerdalen
1753  Forum / Snikk-snakk / Sv: Profilene deres på: februar 10, 2008, 09:07:34 am
Dette burde vært et krav. Kan jeg si etter at jeg har gjort det selv...

Og Jalle, tusen takk for at du fiksa panserforsterkingen mi:)GladGlad Kjempe topp!
1754  Forum / Snikk-snakk / Sv: tilbake ette ren 27 timers kjørestur. på: februar 10, 2008, 09:03:43 am
Helt enig Odd Thomas. Dette kalles dårlig planlegging!!! Den veien er ALTID stengt om vinteren. Stenges første helgen i november tror jeg. Men en tur innom notodden er jo alltid morro for bilfolk:)

Men det er godt og se at dere ble fornøyd etter en liten tur;)
1755  Min klubb / Sør-Rogaland VW Klubb / Sv: Party party..... på: februar 08, 2008, 10:52:59 am
Eg e me
1756  Forum / Snikk-snakk / Sv: oval med skyvetak 53mod på: februar 02, 2008, 18:28:20 pm
Du får det kjøper vil gi:) Det er hoved regelen i kjøp og salg.
1757  Forum / Snikk-snakk / Sv: 993 Supercup vinge på: februar 02, 2008, 18:26:49 pm
Tror Holmen mente bare vingen....
1758  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: isr i 1500 t1? på: februar 01, 2008, 22:11:01 pm
husk at alle rør osv er sveiset fast inne i tunellen. Dette skaper litt tenking. Jeg kappet min rett foran torsonsrørene. Boret opp alle punktene under og delte tunellen. Splitt den gamle gaffelen, da får du beholdt rørene til brekket og varmen.

Marius
1759  Bruktbørsen / Biler selges / Sv: T1 1952 Splitt med skyvetak og isjasluker på: februar 01, 2008, 14:26:10 pm
Det er billig Trond:) Hadde ikke verkstedet vært fullt av Ghia, hadde jeg hentet den allerede! Og denne er det jo mye mindre jobb med.

Marius
1760  Forum / Snikk-snakk / Sv: Hvilke profil dekk skal jeg velge ? på: februar 01, 2008, 10:17:13 am
Jeg kommer på mandag Kjetil. Skal vrenge de av i dag.

mvh marius
1761  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: isr i 1500 t1? på: februar 01, 2008, 07:43:34 am
Skal du senke mye bør du ta med hele bakenden. Det er litt annerledes dempertårn på 03-02. På min siste ombygging tok jeg sveisepunktene under og bytte hele bunnen. Da får du allt helt rett på. IRS opphenget tar fort i standard dempertårn.
1762  Bruktbørsen / Deler selges / Sv: Notch komplett kromlist sett på: januar 31, 2008, 23:54:21 pm
byr deg 300,-
1763  Forum / Snikk-snakk / Sv: Hvilke profil dekk skal jeg velge ? på: januar 31, 2008, 22:40:54 pm
Jeg har ett sett med 145-15 Kjetil disse kan du få til en "grei" pris. Jeg har bestilt 145/65-15 til notchen.

Marius
1764  Forum / Problemløseren / Dreneringsrør på: januar 31, 2008, 22:11:31 pm
Har slitt i 5 år med lekkarse på min 64 notch. Har endelig funnet ut at det må komme fra luftinntaket foran frontruten. Her er det 2 slanger som går fra luftinntaket og inn i bilen. Hvor ender disse. De går inn i veggen. Har prøvd og blåse luft inn i slangene, da blåser det bare alle steder. Noen forslag?

Mvh Marius
1765  Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Sv: lister til t1-t3 på: januar 31, 2008, 21:58:25 pm
det må da være noen i srvwk som har 3 panserlister til T1...  før 67:)
1766  Forum / Type 3 og 4 / Sv: Forgasser Notch. på: januar 31, 2008, 07:41:12 am
Du kan bytte med meg. Du får 2 standard fra meg med stag:)

Mvh Marius
1767  Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / lister til t1-t3 på: januar 30, 2008, 14:13:53 pm
Hei, er det noen i området sandnes-stavanger som har noen lister til T1 eller T3. -67. Den brede typen. Helst 2 panserlister fra T1 da de må være litt lengde på de. Ønsker også listene rundt frondt og bak vindu til notch.

Marius 99516845
1768  Forum / Problemløseren / Sv: Hvor nøye? på: januar 26, 2008, 20:24:55 pm
Det er jo ingen folkevogner som er helt rette. De retteste folkevognene er faktisk de som er resturert. Du må bare måle og gjøre det beste ut av det. Dette ble litt bob bob svar ser jeg. Men du har mye større mulighet til å få denne bilen rett nå, enn da den kom fra fabrikken. Mål, ta gjenomsnitt og gjør det beste ut av det. Delene du kjøper er som regel av noe laber kvalitet med tanke på passform at alle ods egentlig er i mot. Tar du del fra en annen bil passer jo ikke det rett på heller. Prøv og feil, bruk litt tid på det.
1769  Forum / Problemløseren / Sv: Bremseband i løsvekt? på: januar 26, 2008, 20:05:58 pm
Du ma ha eget verktøy for å klinke dette på. Men det har jo sikkert du.
1770  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Sparling! på: januar 22, 2008, 09:25:35 am
Ja, den skal egentlig ikke sparkles på. for faen.
Sider: 1 ... 57 58 [59] 60
Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!