april 27, 2024, 17:22:14 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
  Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer  
  Vis innlegg
Sider: 1 ... 58 59 [60] 61 62
1771  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 1968 Type 1 "Spareversjon" - Fat, low & slow på: mai 13, 2008, 05:25:28 am
Du trenger ikke alle de slanga og det greiene der... bare gjør det skikkelig orginalt så holder det i massevis. Alt annet er jalla løsninger bortsett fra å ha alt orginalt, og i tillegg det som kalles "full flow" da trekker man ut en slange fra olje pumpa, sperrer den orginale utgangen av pumpa, sender så olja gjennom ett filter og så enten via en termostat og til en ekstern kjøler eller rett tilbake til blokka der olja skulle kommet fra oljepumpa slik at olja blir kjølt på vanlig måte.

Men sålenge du skal ha orginal motor er det ingen grunn for at du skal styre med alle de slanga og det der. Noen mener at man aldri trenger større kjøler, noen mener man trenger litt større, mens den siste gruppen tror man trenger slik stor ekstra kjøler. Men ingen tror at du trenger å fjerne den orginale og sette inn en annen en. Og i hvertfall ikke i motorrommet!!!!

Motor koder: http://hem.passagen.se/lexluger/kallafakta/
1772  Forum / Snikk-snakk / Sv: Autofil bobla. på: mai 05, 2008, 06:52:47 am
Uansett.....så er den mannen noe av det hyggeligste du finner da......i denne bilverden...utrolig trivelig og likandes kar...spør du han om noe så vet han svaret på det og gjener også noe selvopplevd "ekstramateriale" som er relevant til emnet....artig kar å høre på....
En kar jeg vil anbefale til alle som har "vanskelige" emner når det gjelder VW-....det han ikke vet...det trenger du ikke vite....

Det var bare mine innspill på en ellers "litt nedsettende" tråd om Autofil.....og vi kan vel si hva vi vil om den bobla.....men trivelig er ha ihvertfall........











....Morten Brattwûrst Brattås altså......!!

Måtte bare poengtere det fusen at nå trodde jeg du var blitt skikkelig gal... men det var du altså ikke... Det var bare jeg som gikk på og trodde du skrev god ord om Jan Erik...
1773  Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / KEP Stage 1 trykkplate ønskes kjøpt på: mai 03, 2008, 06:24:59 am
Hei trenger sårt en sånn. Noen som har? Eller veit om hvor jeg kan få tak i? Kennedy sliter visst litt med levering om dagen...

Ny eller brukt alt av interesse.

1774  Forum / Drag-race / Sv: JHU aka The Underdog! på: mai 03, 2008, 06:19:22 am
DIGG!!!

Bra noen veit at det går an å plassere skapet foran noen såkalte "værstinger."
1775  Forum / Snikk-snakk / Sv: Autofil bobla. på: april 18, 2008, 08:01:58 am
Haff.... Autofil ass.. Dem viser jo at det går an å få en bil ut gammel bil da... og at det ikke trenger å være ræl om det er gammalt.

Jeg skjønner at det ikke er noe annet enn ett pimp my ride stunt og det får være ok, men jeg for min del syntes den blei grisestygg, og den båten...... huff... Åssen har dem tenkt å få båt og henger innafor total henger vekt på ei boble??? Går det? Samma for meg...

Jeg har alltid ment at Autofil er for folk som ikke er "Autofile." Det blir som å se på barne-tv syntes jeg. Altfor mye fakta feil på det dem sier og altforlite BIL... mest surr. Bladet er hakket bedre for da slipper jeg Larsen... han bare hopper jeg glatt over... men det er ikke mange bladene av det heller som har vært innom hos meg.

Hele programmet er liksom glorifisert slik at Jan-Erik skal kunne sitte hjemme i stua og se det på TV'n sammen med Kona og unga, og alle skal liksom kunne forstå og være interessert. Og det er bare piss... Dem har ikke med biljakter i Hotell Cæsar bare for å tilfredstille bilgale mennesker har dem vel?
Tema program som Autofil er for interesserte mener jeg, og ett sånt program er dem ikke!!

Huff jeg blir nok revet gitt...

LItt o.t. her men, jEg har forøvrig litt sånn holdning til GATEBIL bladet også... Jeg irriterer meg over at det skal være med glam modeller i bilblad, har jeg lyst til å se halvnakne damer i bretta ut i ett blad ja da vil jeg gjerne kunne velge å kjøpe ett blad med bare det i, samtidig som når jeg kjøper ett bilblad ja da vil jeg at det skal være nettopp BIL inne i bladet, jeg føler at jeg kaster bort halvparten av spenna på å kjøpe mjukporno.... FOR NOE DRITT, dessverre er det altformange interessante prosjekter det står om i gatebil til at jeg helt klarer å la være å kjøpe det innimellom.
1776  Forum / Problemløseren / Sv: Erfaringer med motorolje på: april 02, 2008, 08:59:44 am
Olje er som maling, det er en Base olje pluss masse additiver for å få den slik du vil ha den, Og selvom Felleskjøpet og Biltema har olje fra Statoil så betyr ikke det at det er samme olja.

Så først og fremst, IKKE BLAND forskjellige oljetyper, da vil du høyst sannsynlig få mere svetting, evt lekkasjer og ånding som følge av at olja "skummer", er du nødt til å etterfylle med en annen olje enn den du har fra før, bytt olje så fort som mulig og ha litt ekstra i bakhånd for å etterfylle.

Er du redd for motoren din Bytt olje 1 gang i året, fin fint å bytte rett før sesongen, Da blir du kvitt evt kondens(vann) som har samlet seg i bunnen av blokka.

Lekker motoren vil den lekke uansett, den er som JHU sier UTETT!!! Om du parkerer bilen gjennom vinteren og den lekker så vil den lekke mer med en olje med lavere viskositet ved kaldt vær enn en med høy viskositet ved kaldt vær helt logisk. Når du er ute og kjører og olja er varm, vil det være helt annerledes, da har nesten alle oljer samme viskositet, siden den da skal være lett flytende for å fungere, og dermed vil alle oljer lekke.

Såkalte "Classic" oljer kan være tilført ett additiv som skal tette motoren der det eventuelt lekker litt, det blir noe alla det som står i hylla på Torshov og lover deg å tette små olje lekkasjer fra motoren din "Bar's Leak" ol. Dette er olje additiver som de som selger olje kan be om å få tilsatt olja si der den lages. En løsning for dem som ikke vil tette motoren sin på normal måte.... Er disse "Classic" oljene tilført noe sånt ja da kan det være at de holder motoren din mer tett... Ikke veit jeg og jeg kommer ikke til å finne ut av det for jeg skal ikke prøve.

Hvilken type olje som man bør bruke er det rett og slett ingen fasit på, nesten alle kan fortelle deg at denne har jeg brukt lenge og den virker bra. Nesten alle oljer virker som den skal, nemlig smøre og kjøle motoren din, olje kan gjøre en masse annet rart også, men det er litt mye å sette seg inn i.

Og det med Tetningene i motorene er vel stor sett tull, du skal være passe orginalfrik for å overhale motoren din med NOS pakninger fra 50-60tallet... Nye pakninger tåler nok stort sett all ny olje også, kan vel være at Kork pakningene blir spist opp etterhvert men da kan man jo bytte dem for en 50 lapp eller noe.. Kan dessuten være lurt å ikke kjøpe det absolutt billigste pakningssettet hvis du skal overhale motoren din.

Da jeg bytter ofte og kjører lite dvs under 10000km i året så holder jeg meg til Felleskjøpets Mineral oljer, dvs 10w-40http://www.ecoonline.no/documents/msds/571331.pdf eller 15w-40 http://www.ecoonline.com/ecosuite/applic/shoplink/shoplink.php?msdsCid=1001468&msdsIntL=571338&viewForm=html
1777  Forum / Hva skjer? / Sv: NB! HUSK :30 års grense på Sjøsanden camping på: april 01, 2008, 14:51:38 pm
Dette må være noe dem har begynt med de siste 5 årene, jeg tilbrakte 14 dager der i 2003 som jeg ikke husker en dritt av, våknet opp blakk og sinnsykt bakfull, og dro hjem. Eneste minnet er litt stereo i bobla som blei innkjøpt hos Bilstereospesialisten eller hva det het ved Sørlandsparken.
1778  Forum / Snikk-snakk / Sv: Boblespotting på: mars 13, 2008, 07:31:16 am
Igår var en bra dag..

Holdt skikkelig på å krasje da jeg møtte en 63-67 svart 90-talls cal-looker i Elverum, de-chroma, jevnt lav, ikke orginale felger, onepiece og uten fangere.. alltid moro å se nye biler, men jeg blir jo helt forskrudd når jeg ikke veit hvem som eier dem....

Og møtte en rød 03 med ekstra lys og whitesides ved vingrom kjerka i 4 tida.
1779  Forum / Snikk-snakk / Sv: Telling av Compomotive CX eller lignende.. dvs 3 delte felger med 130x4 på: mars 12, 2008, 07:11:23 am
"Sortland"-felgene er dessverre ikke på Sortland lenger.
Jeg eide de fra ca.-95 til ca. 2000, da de ble byttet bort i en skrøpelig handel da jeg bodde i Oslo.
Hadde de på min -78 1303 Convertible med bredda skjermer og fikk lakka sentrene hvite. Sentrene var sølv  da jeg kjøpte de hos en kompis i Oslo, som i sin tid hadde de på en Gull 1303 m/soltak og Porschestyling. 
Har kanskje fortsatt et par senterkopper med Compomotive logo på.
De var 7 og 9x15 med 2 ekstra ringer for bygge om til 8".  Innpress var samme som ATS.

Skal prøve å spore opp han som jeg overakte de til.

Kan oxo se om jeg finner bilder...

Ja det hadde vært kult å se hvor disse tok veien.

Virker som om alle setta har ekstra ringer...
1780  Forum / Snikk-snakk / Sv: er det noen som kjenner til denne 1302 her... på: mars 11, 2008, 07:33:19 am
Eneste bilen jeg har sett som helst skulle vært så dårlig i lakken at den burde lakkes på nytt, for da hadde det liksom ikke gjort noe å sveise inn ei riktig bakrute igjen før man lakkerer den.

Ellers feit bil og drit kule felger.
1781  Forum / Snikk-snakk / Sv: Telling av Compomotive CXN eller lignende.. på: mars 11, 2008, 07:14:45 am
OBS.. jeg har et halvt sett. Dvs 2...

Oi det var værre, tenkte du hadde to sett jeg ja..  da kan jeg gå fra å være skikkelig missunnelig til misunnelig hehe..


1782  Forum / Snikk-snakk / Sv: Telling av Compomotive CXN eller lignende.. på: mars 10, 2008, 11:00:57 am
Vi ligger an til 3,5 sett nå... eller er noen telt 2 ganger?

Uansett så gleder jeg meg til å se disse på biler igjen.

Hvis ingen av disse setta er eller har vært Lilla/blå så er det fortsatt ett sett til i omløp.

Hiv ut noen bilder da Blunker
1783  Forum / Snikk-snakk / Telling av Compomotive CX eller lignende.. dvs 3 delte felger med 130x4 på: mars 06, 2008, 02:21:23 am
Ny Info.. Blitt litt hekta, så jeg har finni ut at de antageligvis heter bare"CX" da CXN har lokk over boltene.

Blei litt interessert når Vegard postet bilder av felga sine: http://www.vwnorge.no/index.php/topic,1339.0.html.

Jeg var 1500,- spenn unna å kjøpe ett sett på ekeberg i 1999, han skulle ha en latterlig lav pris for 4 stykk med 2 ekstra ytterringer for å velge mellom to forskjellige bredder.

Disse hjula hadde 4X130 bolt mønster og etter hva jeg veit var det en gang i tida Kvikk Service som bestilte og solgte dem.

Jeg har hørt at det ble tatt inn og solgt 4sett... men nå begynner jeg å lure på om det er flere.

Til nå:
Vegard (1302R) 1 sett
De på Hamar, Olav sine, satt på 1303cab sist jeg så dem.
Settet på Sortland, veit vi noe mer om disse?
JHU 2 hjul, anyone 2 hjul til til JHU??

2,5 bekreftet, kanskje 1 sett på Sortland..

Noen flere som har?

http://www.erikoisvanne.fi/Compomotive%20alumiinivanteet_tiedostot/compomotive.htm
1784  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Hjertebaklys på: mars 04, 2008, 01:05:16 am
fins i repro som glassfiber... ikke noe en vil ha akkurat.

som rocket sier... fra ca 2000 og oppover etter etterspørsel. Nye repro hvis noen lager bør ligge på rundt 2500-3000, blir de eventuelt dyrere enn dette vil folk kjøpe ekte vare.
1785  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 1968 Type 1 "Spareversjon" - Fat, low & slow på: mars 04, 2008, 01:02:14 am
Merker at jeg plutselig blei litt skeptisk, til at færpakka blir byttet ut med den stanga med bolter i hver ende.... redd alt som ikke har skikkelig "låsing" i ei forstilling, hadde likt den bedre om det kom gjnger ut fra stanga slik at man kunne skru fast med kontra muttre.
Eventuelt hvis man ikke skal ha bilen høy i det ene hjørnet og lav i det andre, bare dropper å feste fjær pakka på midten i en puma forstilling og fester armene på vanlig måte.

Men men det har vel fungert på uttallige biler før..

Bortsett fra mitt lille redselsanfall over her må jeg si at detta ser skikkelig bra ut...
1786  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Turbokam på: mars 04, 2008, 00:48:53 am
Lobe senteret er hvor lenge etter TDC kammen har fult løft(Innsug) eller hvor lenge før TDC kammen har fult løft(Eksos). På en motor med turbo har man mye mottrykk i eksosen noe som gjør at hvis innsugsventilen åpner for tidlig er trykket i sylinderen som følge av mottrykket i eksosen så høyt at sylindertrykket(eksos på veg ut) trykkes ut innsugsventilen(tilbakeslag) dette er noe man vil unngå derfor er det en fordel med lengre lobecenter på turbo motor. Jeg vil anbefale turbo kammen om du har tenkt til å ha trykk noe serlig over 0,6bar. Det vil fungere med den andre også men siden du kan velge er det å foretrekke Turbo kammen.

Vanskelig å få begge deler her men det hadde selvfølgelig vært en fordel å ha kort lobe senter før turboen blir tung å dra og skaper mottrykk, og lengre når turboen begynner å bygge trykk og lager mottrykk.

så hvis du satser på en liten turbo som skal lade tidlig ja da går du for turbokammen uansett. Mens hvis du går for en større turbo som bare skal være med og ladde litt si 0,7 bar når du virkelig drar på ja da kan du ha vanlig sugemotor kam.
Men skal du ha turboen til å lage hk i motoren hele tiden, dvs høyt tykk så fort den klarer å lage det  og helt til turboen eller noe annet gir seg, ja da har du ikke noe valg... Turbo kam.

Dette er selvfølgelig bare noe jeg mener etter hva jeg har lest og lært, andre vil helt sikkert ha andre erfaringer og meninger.
1787  Forum / Problemløseren / Sv: Godkjenning av veltebur på: mars 03, 2008, 23:40:07 pm
Gjelder de nye reglene for selvve hoved bøyla også? Resten kan man jo eventuelt skru inn når man trenger det.
1788  Forum / Snikk-snakk / Sv: Morsomme skilt langs veien på: mars 03, 2008, 23:11:43 pm
Lang inne i skogen på en side veg av RV25 mellom Elverum og Trysil begynte jeg å lure... Oransje skilt som det stod: "Stopp! Lytt og se etter Tog" ca 2mil unna nærmeste jernbane. tok lit tid før jeg skjønte sammenhengen.. Treg jeg ja...
1789  Forum / Snikk-snakk / Sv: Morsomme skilt langs veien på: mars 03, 2008, 23:07:59 pm
Vil tro dette er det beste langs R3....Løten...

Og dem pleier å vaske det, og så går det eo lita stund så er det noen som har skrivi "på" der igjen. For ei stund sia blei det bytta ut til ett nytt ett.. Tror det er blitt tagga på alt...
1790  Bruktbørsen / Deler selges / Sv: wide 5 felger på: februar 29, 2008, 08:47:20 am
Hmm, skulle hatt det. Hadde kledd meg de felga der. Jeg har 7" idag å men de bygger mye mer utover å nå blir det ny kasse med lange akslinger så da får jeg litt prob med bredden gitt.

Ikke for å ødelegge men bytt over de gamle akslingene dine da vel så slipper du det problemet, dessuten holder du bilen mer lik slik den er.
1791  Forum / Snikk-snakk / Sv: EN ELLER MANGE...? på: februar 29, 2008, 08:42:45 am
Jeg er en nå omdagen 99% hus, 1% bil type.. da er ikke bruksbilen inni detta bildet.
Det vil si at det blir jævla lite fordelt på de hobby bila jeg har, dvs t1 '54 0%, '55 0%, '56 0%, '57 0%, '65 1%, '75 0%, t2 '73 0% og det blir det ikke mye kjøring av. Men håper det blir litt.
Der har dere mine biler også ja dvs 7 har aldri hatt flere vw's men antallet har aldri gått nedover. selvom jeg har vraket noen.

Vanligvis har jeg vel brukt alle spenna på 1 bil om gangen litt på 2 innimellom. Men da har je ikke hatt så mye å bruke. Hadde jeg brukt like mange prosent av penga mine nå på bil som da jeg brukte mye på bil ja da hadde jeg kunne driftet minst 4 100% bobler. så hvis jeg etter å bli ferdig med hus omprioriterer, håper jeg på å kunne drifte 1 100% oval 1 80% bruksbil og så ha ett prosjekt å drive med. Samtidig som jeg håper at jeg kan klare å ha Bay'n kjørbar i tilfelle det er mange som vil være med på treff. Klarer jeg dette er liksom ett mål oppnådd, noe jeg kun drømmer om, og drømmer er fortsatt gratis, selvom dem lett kan bli dyre.

En annen ting er at jeg liker best det å pusle med bilen før den blir ferdig, har aldri hatt noe helt ferdig så det kan jo være at det blir en slager en gang. OG boble er jo ikke så dyrt før man begynner på finish'n...

Det som er dyrt er HUS, de av dere som ikke trenger hus gjør lurt i å ha leilighet og leie mekkelokale, det er jeg 100% sikker på er mye billigere, dessuten får du mye mer tid til å drive med bil. Gliser

Huff detta blei enda en lang tråd..
1792  Forum / Snikk-snakk / Sv: hva er det med folk??? på: februar 29, 2008, 07:42:44 am
Blir litt av det samme som andre har skrivi men jeg klarte ikke la være..

Folk har rett til å by akk det dem vil, det er du som selger som velger om du skal ta imot budet eller ikke.

Mange selger fordi dem trenger penger til noe annet dem skal kjøpe, og da er det ofte snakk om hvor mye man vil tape for å skaffe seg det andre fortest mulig.

Hvis du har skam bydd på noe en gang og fått tilslag ja da skam byr du på andre ting også. Ingenting er så digg som å gjøre ett skikkelig kupp når du egentlig ikke har råd til det du har lyst på.

Skriver du i annonsen: Skam bud eller bud under.. vil ikke bli besvart, ja da trenger du ikke bry deg om dem som byr mindre enn det du vil ha, du velger selv... Og hvis dette blir for mye pes ja da får du la være å selge deler.

Dessuten skal jeg ta de "yngre" i miljøet litt i forsvar, det er ikke alltid greit å vite hva som er "listepris" og ikke greit å vite om den personen som har lagt ut noe for salg har lagt delene sine til en litt høy pris for eventuelt å ha prutningsmonn. Man byr ofte hva man har råd til og krysser fingre for at selger treger penger.

"Bare mine 10øre"
1793  Forum / Snikk-snakk / Sv: Noen humorøse illustrasjoner til dere senke-gutta på: februar 29, 2008, 06:50:59 am
Tydeligvis ganske normal han fyren her Gliser

Tegner det han liker.. fin gammal VW og damer....
1794  Forum / Snikk-snakk / Sv: Boyd Coddington er død på: februar 28, 2008, 08:58:56 am
Synd men litt godt også, da slepper jeg det lame ass dårlige humøret hans på Discovery Sint Sint.... men huff trist var det ja.. ett stort navn.. Gråter
1795  Forum / Snikk-snakk / Sv: Skulle bestille VW farge på sprayboks, men det var ikke så lett på: februar 28, 2008, 07:58:36 am
var du på meier?

Det var no dritt, for det var genialt å stikke innom der for en boks lakk for å flekke små skader med...

Lette igjennom en masse papirer og fant fargekoden på en BMW fra '86 jeg hadde, trykte den på boks og vips så var den flekken borte... lettvint F'%n ta miljø forbedring....
1796  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 76 bay på: februar 28, 2008, 07:52:37 am
Nja,her er det vel en del å gjøre kan man si!
Begynner med det viktigste først,dekk og felger,av med gamle piggdekk og på med 18" vinterhjul  Gliser

Åssen felger er det på bilen? De 6 eika aluhjula altså?

Blir en fet bay tror jeg.

Bra du veit at det er din bil og ikke lar deg pelle på ;-)

Ang forumprat: Som flere har sagt ikke bry deg så mye om hva som blir sagt, de fleste mener nok ikke noe vondt med det. Folk har bare en tendens til å bruke litt hardt språk på forum, uten at det var ment så ille...

Keep up the good work, gleder meg til å se hvordan det går.

Gunnar
1797  Forum / Problemløseren / Sv: Har ikkje plass til høgre forgasser!!? på: februar 22, 2008, 06:39:53 am
Er det normalt at det er trangt som f....ved høgre forgasser? Den står klemt inntil veggen, og 1cm ifra viftehuset....Har god klaring på venstre sida!

72mod 1302, 1915cc med dellorto 40



Dette er helt vanlig, kapp litt i den karmen som tar borti luftfilteret. Se på noen bilder med biler med samme oppsett og du vil se at flere har kappet litt der.
1798  Forum / Problemløseren / Sv: Rullemale bilen? på: februar 22, 2008, 06:38:10 am
Jeg har ihvertfall stor tro på denne fyrens teknikk:

Sitat
here's how i painted my car for about $50, it's actually very easy and the results are amazing. First off, get a can of tremclad

Sjekk ut bildene så ser du at resultatet er veldig bra, med tanke på hvor lite det koster i forhold til en profesjonell lakkering.

Har du hørt om noen som selger "tremclad"?

Jeg rulla den første 1303'n min en gang, vi gjorde det ute siste helga i påsken eller noe, vi skule liksom bare raske over. den var jo stygg fra før av så om den var stygg i en annen farge gjorde liksom ikke noe. Men resultatet var utrolig selvom jeg bare hadde en liten boks med Benga lakk til hele bilen, skulle hatt hvertfall en liter minst... sikkert 2. Brukte liten svamp rull og det var ett godt redskap det. Hvis du tar en matt farge og sliper ned ujevnhetene så blir det bra tror jeg, men som han fyren her sier... samma som med lakk grunnarbe er meste av jobben. dessuten tar det litt tid å få fint. Har sett lakkerere som har fått mer "appelsin" i lakken sin enn det blei med "Benga." Så i forhold til ei billig lakkering kanskje du kommer bedre ut..

Forslag: Bruk "Gamlis måten", rull bare den halvparten av bilen som den rustne skjermen sitter på, f.eks hele fronten eller hele bakenden. åsså med flames eller noe i overgangen, yea flott ;-)
1799  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: H-1835 T1 1200 på: februar 21, 2008, 07:21:31 am
Gearkassen er vrang å få i 1 gear når bilen står stille (vareopptelling)

Du bør sjekke justeringa på girspaken før du river ut girkassa, det er ofte bare justering av spaken som skal til. Det kan også være noe feil med ett ledd som sitter under dekselet under baksetet.

Jeg og som JS over her, legger merke til at du har 4 bolta felger og bremser, disse kom ikke før i 1967 og satt på en annen type understell enn det er på 63 modell.
1800  Forum / Problemløseren / Sv: Ventil og fjær til 1914 og hvilke topper? på: februar 14, 2008, 08:18:23 am
eksosventilen er ca 39mm ytterste diameter
Innsugsventilen er ca 33mm. 
Regner med det er orginal slag på veiv og litt kavss kam, og motoren skal vissnok holde 136 HK med sine doble 44 Dellorto.

Ved litt nærmere lesing.... Er litt dårlig på sånn lesing ser det ut til.
Du mener at innsugsventilen er 39mm og eksos 33mm vel? du har ikke skrevet så feil at du har 43mm inn og 39mm ut?
Sider: 1 ... 58 59 [60] 61 62
Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!