mars 29, 2024, 09:44:53 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
  Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer  
  Vis innlegg
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 62
91  Forum / Snikk-snakk / Sv: Hvem har norges mest komfortable senkede balljoint bil? på: mars 11, 2015, 16:14:10 pm
Samme hos meg hjulene følger med opp så fort jeg jekker opp bilen

Retningen på kulene er jo bestemt på bærearmene så jeg tror ikke problemet ligger der, hva tror dere andre?
 
Det høres ut som du enten har bærekuler som går tregt, eller foringer/laget i forstilingen som er for trange. Noen av puma forstilingene blir vel levert med uretan foringe i stede for nålelager som det er på orginal forstilingene. Jeg har vært borti at man må slipe ut av disse foringene for å få bærearmene til å gå lett opp og ned.

Enig i at det kan høres slik ut ja, det som er rart er at de går løst og ledig når bilen er jekket opp.
92  Forum / Snikk-snakk / Sv: Fra de glade 80 og 90 åra på: mars 09, 2015, 14:28:46 pm
Jeg ser faktisk meg sjøl på ett bilde...
93  Forum / Snikk-snakk / Sv: Fra de glade 80 og 90 åra på: mars 09, 2015, 14:12:27 pm
94  Forum / Snikk-snakk / Sv: Fra de glade 80 og 90 åra på: mars 09, 2015, 14:08:55 pm
Og er det ovalen til Kim og senere Trond vi ser med USA fangere og 356 hjul?
95  Forum / Snikk-snakk / Sv: Fra de glade 80 og 90 åra på: mars 09, 2015, 07:18:11 am
Ett av mine første bobletreff med førerkort, bobla stod dessverre igjen hjemme med havarert motor som vanlig. Rune Weea og jeg hadde en fin dag med flotte biler.
96  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Ulv i fåreklær-med tilsynets velsignelse på: februar 24, 2015, 14:56:38 pm
Det blir nok tett nok med silikon...
97  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Ulv i fåreklær-med tilsynets velsignelse på: februar 19, 2015, 13:58:24 pm
Tja... Litt spesielt at Unneberg har borra igjennom. Det er tynt der men vanligvis går det uten at det går igjennom.
98  Forum / Drag-race / Sv: SnöVit på: februar 16, 2015, 12:41:07 pm
Virker ikke helt usannsynlig Jee, men med mange forskjellige motorkombinasjoner så kan det jo ha vært en som var noe mer skral pga høyt effektuttak. Landelius skriver jo at han har liggende en 88mm veiv og alublokk. Og Hazze skriver att han hadde kjøpt en 3liter ARPM motor av Lowry... Vet ikke hvor potente de 3 litrene var men kubikken kan jo gi mye gamp..
99  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Ulv i fåreklær-med tilsynets velsignelse på: februar 15, 2015, 19:09:59 pm
Morsomt prosjekt forresten. Lykke til.
100  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Ulv i fåreklær-med tilsynets velsignelse på: februar 15, 2015, 19:06:16 pm
Husk at oljetrykket kommer tilbake motsatt vei. Det kan forekomme lekkasje der selvom det selvfølgelig ikke skal skje.
101  Forum / Drag-race / Sv: SnöVit på: februar 15, 2015, 18:57:37 pm
Må si jeg elsker resepten.
Clean, hvit, centerlines, servicevennelig og lett.
102  Forum / Drag-race / Sv: SnöVit på: februar 15, 2015, 18:55:13 pm
Helt klart ikke en fullvekts bil. Men det er uansett ikke hverdagskost med 10 sekunders boble.
Ser ingen forsterkning rundt bakvinduet. Og stål er nok fjernet både her og der, det er neppe for at det er behagelig med vind i håret at det er ragtop heller.
103  Forum / Drag-race / Sv: SnöVit på: februar 15, 2015, 11:45:19 am
Hvem er vi 😉
104  Forum / Drag-race / Sv: SnöVit på: februar 12, 2015, 20:27:28 pm
Fy flate.... Råere motorer enn de aller aller fleste bygger idag.
Åsså  10'er med den blekkboksen da. Teppe på gulvet også jo...
Det var den gangen bensin var bensin og ikke blanding av kjemikalier og hjemmebrent.
Og Webere var nye og kom fra Italia 😘.
105  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 1303 Overhaulin' på: februar 12, 2015, 19:31:58 pm
Lekkert
106  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: SCC bussen 2.0 på: februar 09, 2015, 09:21:32 am
Det er nok største grunnen til at earlybay ser så mye bedre ut bak enn en late..  Moro!
107  Forum / German/Euro-look / Sv: Min 1303 Silverbig på: februar 09, 2015, 07:57:32 am
944 914 924 har vel speedometer med wire til framholder, og disse har så og si samme rulleomkrets på dekka som bobla.
108  Forum / Problemløseren / Sv: Sliping av veiv! på: februar 01, 2015, 19:12:34 pm
Østlandske motorservice på Hamar, midtstranda
109  Forum / Snikk-snakk / Sv: Til administrator og alle andre på: januar 11, 2015, 20:50:41 pm
Jeg foreslår å gjøre som på ett annet forum jeg er på, salgstråden er låst slik at kun den som legger ting ut for salg kan skrive innlegg, dermed skjer alle kommunikasjon direkte til selger og da er ikke forumet avhengig av noe regler eller etterpåklokskap.
110  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: 500hk på T1 -bruke kobberpakning i toppen eller ikke? på: januar 09, 2015, 08:25:19 am
Hadde for meg at pianotråd ikke er nødvendig på så tynnvegga og løse sylindere som vi bruker.
Interessant at det virker så godt med kobberringer. Jeg var i utgangspunktet enig med Dewil...
111  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Konas t2 lateby på: januar 04, 2015, 19:14:56 pm
Ser bra ut. Hvordan ble finish'n?
112  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Montere skivebremser foran 1962 T1 på: januar 04, 2015, 19:02:47 pm
De bygger ikke fullt 2cm til sammen vel? Jeg og har trodd de bygde 2cm per side, men når jeg regnet på det så blir det ca 0,8cm per side. Eller tar jeg feil?
113  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Bensin og ethanol - Veien til forgasserproblemer! på: januar 04, 2015, 17:54:50 pm
Jo jeg er kjent med problemet over lang tid. Men jeg har til nå løst mine problemer ved å rense forgasserene på våren og bruke kondensfjerner en gang i blant. Ja jeg vet at det bare forskyve problemet men det har fungert for meg de åra som Statoil har hatt etanol i bensina si. Mulig at problemet har økt nå?
114  Bruktbørsen / Deler selges / Sv: div deler selges på: desember 16, 2014, 13:15:12 pm
Det er nok litt vanskelig ut ifra bildene å se hva man får for 2500kr
Ett tips er å beskrive de dyreste delene og håpe noen har behov for dem.
115  Forum / Snikk-snakk / Sv: Fra de glade 80 og 90 åra på: desember 10, 2014, 18:57:24 pm
Nydelig bil det blir igjen Kjetil L
116  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 1302RRR på: desember 09, 2014, 18:50:42 pm
Syntes det var noen til japsebil som så ut til å kunne passe bra. Men husker ikke hvor jeg så dem
117  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Tannstang på balljoint forstilling på: desember 07, 2014, 21:51:32 pm
Jon Hroar hvor er du, hvor er du?
118  Bruktbørsen / Deler selges / Sv: Bensintank til oval på: desember 07, 2014, 21:38:17 pm
Årsmodell?
119  Forum / Snikk-snakk / Sv: Hvem har norges mest komfortable senkede balljoint bil? på: desember 06, 2014, 18:49:01 pm
Samme hos meg hjulene følger med opp så fort jeg jekker opp bilen

Retningen på kulene er jo bestemt på bærearmene så jeg tror ikke problemet ligger der, hva tror dere andre?
 
120  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Studenten som skal bygge muskler! 2275 cc på: desember 05, 2014, 10:20:19 am
Vekt fordelinga på en Porsche 944 er ikke så langt unna en 1303 så det blir veldig bra med bremser fra frontmotor Porsche også.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 62
Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!