Vis innlegg
|
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 62
|
91
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: Hvem har norges mest komfortable senkede balljoint bil?
|
på: mars 11, 2015, 16:14:10 pm
|
Samme hos meg hjulene følger med opp så fort jeg jekker opp bilen
Retningen på kulene er jo bestemt på bærearmene så jeg tror ikke problemet ligger der, hva tror dere andre? Det høres ut som du enten har bærekuler som går tregt, eller foringer/laget i forstilingen som er for trange. Noen av puma forstilingene blir vel levert med uretan foringe i stede for nålelager som det er på orginal forstilingene. Jeg har vært borti at man må slipe ut av disse foringene for å få bærearmene til å gå lett opp og ned.
Enig i at det kan høres slik ut ja, det som er rart er at de går løst og ledig når bilen er jekket opp.
|
|
|
95
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: Fra de glade 80 og 90 åra
|
på: mars 09, 2015, 07:18:11 am
|
Ett av mine første bobletreff med førerkort, bobla stod dessverre igjen hjemme med havarert motor som vanlig. Rune Weea og jeg hadde en fin dag med flotte biler.
|
|
|
98
|
Forum / Drag-race / Sv: SnöVit
|
på: februar 16, 2015, 12:41:07 pm
|
Virker ikke helt usannsynlig Jee, men med mange forskjellige motorkombinasjoner så kan det jo ha vært en som var noe mer skral pga høyt effektuttak. Landelius skriver jo at han har liggende en 88mm veiv og alublokk. Og Hazze skriver att han hadde kjøpt en 3liter ARPM motor av Lowry... Vet ikke hvor potente de 3 litrene var men kubikken kan jo gi mye gamp..
|
|
|
101
|
Forum / Drag-race / Sv: SnöVit
|
på: februar 15, 2015, 18:57:37 pm
|
Må si jeg elsker resepten. Clean, hvit, centerlines, servicevennelig og lett.
|
|
|
102
|
Forum / Drag-race / Sv: SnöVit
|
på: februar 15, 2015, 18:55:13 pm
|
Helt klart ikke en fullvekts bil. Men det er uansett ikke hverdagskost med 10 sekunders boble. Ser ingen forsterkning rundt bakvinduet. Og stål er nok fjernet både her og der, det er neppe for at det er behagelig med vind i håret at det er ragtop heller.
|
|
|
104
|
Forum / Drag-race / Sv: SnöVit
|
på: februar 12, 2015, 20:27:28 pm
|
Fy flate.... Råere motorer enn de aller aller fleste bygger idag. Åsså 10'er med den blekkboksen da. Teppe på gulvet også jo... Det var den gangen bensin var bensin og ikke blanding av kjemikalier og hjemmebrent. Og Webere var nye og kom fra Italia 😘.
|
|
|
109
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: Til administrator og alle andre
|
på: januar 11, 2015, 20:50:41 pm
|
Jeg foreslår å gjøre som på ett annet forum jeg er på, salgstråden er låst slik at kun den som legger ting ut for salg kan skrive innlegg, dermed skjer alle kommunikasjon direkte til selger og da er ikke forumet avhengig av noe regler eller etterpåklokskap.
|
|
|
113
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Bensin og ethanol - Veien til forgasserproblemer!
|
på: januar 04, 2015, 17:54:50 pm
|
Jo jeg er kjent med problemet over lang tid. Men jeg har til nå løst mine problemer ved å rense forgasserene på våren og bruke kondensfjerner en gang i blant. Ja jeg vet at det bare forskyve problemet men det har fungert for meg de åra som Statoil har hatt etanol i bensina si. Mulig at problemet har økt nå?
|
|
|
114
|
Bruktbørsen / Deler selges / Sv: div deler selges
|
på: desember 16, 2014, 13:15:12 pm
|
Det er nok litt vanskelig ut ifra bildene å se hva man får for 2500kr Ett tips er å beskrive de dyreste delene og håpe noen har behov for dem.
|
|
|
116
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 1302RRR
|
på: desember 09, 2014, 18:50:42 pm
|
Syntes det var noen til japsebil som så ut til å kunne passe bra. Men husker ikke hvor jeg så dem
|
|
|
|