3935
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Dempere bak på Harry Von Kaaten
|
på: februar 02, 2015, 16:53:27 pm
|
Man vil vel kutte tiden med noen hundredeler hvis bilen skyter fart med en gang istede for å sleppe rumpa i bakken før den drar avgårde ?
Det avhenger vel om bilen beveger seg fremover mens den komprimerer fjæringen, tid-tagningen starter ikke før strålen blir brutt. De beste tidene får man hvis man klarer å løfte forhjula over strålen slik at den trigges av bakhjula AHA Da Lærte jeg noe nytt. Seff fordel med høye hjulløft da
|
|
|
3946
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: Bevaringsfond?
|
på: januar 30, 2015, 23:46:39 pm
|
Synes fortsatt dette er en flott ide. Er ikke en av dem med stinn konto og har overhodet ikke lyst til å betale jødene i banken masse rentepenger. Så dette ville vært en døråpner for å fått en nydelig bil, beholdt den i landet og betalt en saklig sum til selger. Med det menes ikke en fantasipris, bare fordi en spekulant fra det store utland kan overby alle . Når det kommer til stykket så er penger bare penger.
Men det er det å finne de riktig folka til å styre fondet ++++. Ser det kan bli en vanskelig/umulig sak. Men fortsatt en bra sak
|
|
|
3957
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: Hvor handle Aeroquip fittings?
|
på: januar 29, 2015, 17:40:26 pm
|
IKKE kjøp på Torshov. Dritt kvalitet og utførsel. Skarpe kanter som skjærer i gjenger og slanger. Tror Anders Ringstad har Aeroquip fittings. Ellers så er jo smidde fittings fra XRP temmelig rå når det kommer til fløde gjennom fittingsen
|
|
|
|