Vis innlegg
|
Sider: 1 [2] 3 4 ... 38
|
35
|
Forum / Problemløseren / Sv: Hjelp! Problemer med vegvesenet...
|
på: februar 04, 2013, 18:42:31 pm
|
Det som er så fint med buss er at ikke noe av senke delene som er på markedet, som er godkjent etter BT sitt syn, åssen modell er bilen din? har en orginal T2 forstilling liggende som egentlig ligger i veien
|
|
|
39
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Porsche 914 Lowlife Edition.
|
på: februar 01, 2013, 09:30:39 am
|
Synes bilen har blitt for mye mainstream, var mye kulere når den kom inn til landet, Rat med Gringofelger, Nå er det liksom litt normal selv om den er bred over ræva, ATS hjulene er noe "alle" kan ha mens de gringo felgene var spesielle og one of a kind.
Ja vel, så send meg bilde av de andre 914 Lowlife Edition som finnes i verden, så skal jeg gi deg rett. Pictures, or you didn`t happen. Jeg skal sende deg noen bilder jeg.
|
|
|
40
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Porsche 914 Lowlife Edition.
|
på: februar 01, 2013, 00:56:40 am
|
Synes bilen har blitt for mye mainstream, var mye kulere når den kom inn til landet, Rat med Gringofelger, Nå er det liksom litt normal selv om den er bred over ræva, ATS hjulene er noe "alle" kan ha mens de gringo felgene var spesielle og one of a kind.
|
|
|
48
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: SFOOR som et kunskapsrikt organ? Tviler sterkt..
|
på: januar 25, 2013, 23:55:27 pm
|
Det som er problemet med BT er at ingne som vil ta noe ansvar. selv om du har masse papirer og alt ser bra ut, så vil de ikke stå ansvarlig. og vis du er så heldig og får det godtkjent så skal en annen avdeling i BT overprøve de andre.
En gammel kollega av meg kjøpte en Chevy silverado 6.6 duramax som han søkte ombyggings gutta på risløkka om å bygge om til Artic. fikk ett ja, leverte bilen, de skar bort innerskjermer og div. (fint med rammebil) monterte heving,bredding, dekk og trimming. bilen ble godkjent og han 100k fattigere. Han sparer opp litt penger og kjøper kufanger og skal bare ha skrevet det inn i vognkortet. viser den på BT mysen, men nei da det var jo ikke så lett. Da de skulle begynne og overprøve ombyggings avdelinga. og mente at denne var ulovlig modifisert og måtte settes tilbake i standard utførelse. etter mye papir og mye snakk med mysen og risløkka ble bilen ikke godkjent før Saferec på Gjerdrum fikk godt over bilen og sagt at Artic gjorde en god nok jobb.(vi jobber i bergingsbransjen så da bruker vi de godkjente ombyggingsverkstedene vi kjenner)
Sjangseløst å bygge noe i Norge og få det godkjent. skjønner hvorfor folk små trimmer og gjør ting med bilen sin uten å godkjenne det.
|
|
|
55
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: hva synes dere om denne?
|
på: januar 16, 2013, 12:55:39 pm
|
Og det er vel ikke alt av sveise deler du får disse lenger, hør med Dewil han driver og sveiser opp en nå. han vet hvor rusta gjemmer seg. selv om bilen ser veldig fin ut utvendig.
|
|
|
58
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Dewil's 56 Oval ragtop
|
på: januar 14, 2013, 23:58:35 pm
|
Kan jeg vel fikse. jobber seint hele denne uka men har kveldene fri neste uke så får sikkert fikset noe da. vet ikke om jeg skal ha skilter eller ikke. lisensiere bilen eller ikke. får vel lage en prosjekt tråd en dag
|
|
|
60
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Dewil's 56 Oval ragtop
|
på: januar 14, 2013, 23:18:42 pm
|
Nå er jeg på bedringens vei med 68 også. forstillinga er av etter 3mnd med skruing, så nå blir det senking på onsdag tror jeg. så nå bør du frykte meg Anders!
|
|
|
|