Vis innlegg
|
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 31
|
121
|
Bruktbørsen / Deler selges / Sv: Luftfilter til buss
|
på: februar 27, 2017, 18:40:06 pm
|
Dette passer ikkje rett på -76. Der skal det vera ein stor svart matboks i plast, med firkanta papirinnsats i. Denne her passer nok på braketten i early bay. Usikker på -72 crossoveren..... Så i ein late bay, må du nok tilpassa braketten for å få denne inn
|
|
|
122
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: Vis uleste innlegg
|
på: februar 24, 2017, 14:17:58 pm
|
Det er nok ikke borte, men du kan velge det bort. Øverst til høyre, på linja med dato og klokkeslett, står det en pluss. Trykk på den.
Sjå der ja! Der var jo også 'Donate' knappen. Lette etter den ved årsskiftet, utan hell......
|
|
|
124
|
Bruktbørsen / Biler selges / Sv: 1975 Sumatragrønn Sika selges
|
på: februar 21, 2017, 08:27:03 am
|
Den har gått greit gjennom eu med denne rusta du ser på kanalen. Det er ramma som bærer, og den er 100%. 'Nytt av året' er at utriggarane og jekkfesta har gitt seg, og dei vert rekna som bærande......samtidig som at skjermbuen bak datt av. Då er det kvass kant som eg kan slice fotgjengarane med.
Objektivt sett, så trur eg det holder med ei helg med sveising får å greie EU.
Har nett funne lakkasje frå masterpumpa, så trenger 'ny', om nokon har?!?
|
|
|
126
|
Bruktbørsen / Biler selges / Sv: 1975 Sumatragrønn Sika selges
|
på: februar 12, 2017, 14:48:46 pm
|
Har oppdatert annonsa litt. Bumper litt med ferskt bilde, før den går til almuen på finn & face. [attachment=1] Nøyaktig 1045 kg askeved + 800kg hengar Trilla lett 150km med dette i går. Det er vel eit kvalitetsbevis?
|
|
|
127
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Bobler og busser som brenner. Hvordan kan vi forebygge dette?
|
på: februar 10, 2017, 19:24:19 pm
|
Det har i fleire omgongar vore omtalt bensinslanga av dårleg kvalitet, levert av eit stort firma frå eit land som ikkje har eigen oljeproduksjon ein gong. Eg vil gså retta søkelyset på skikkeleg kiipe kopiar av anna gummi, som bør vera bensinresistent, påfyllingsslangane. På min elegante Plokkopp, frå midt på 70-talet, var dei to gummidetaljane mellom tanklok og tank, komme til veis ende for snart tå år sidan. Jaja, 40 år er ikkje så verst for gummi, som er utsatt for bensin, tenkte kallen, og kjøpte nye. For å støtta det lokale næringslivet, fall valget på ein av dei store levwerandørane til miljøet.
Delane kom, såg fine ut, og etter noko knoting, så passa også nederste slangen.
Sist veke kom stanken. 20 m etter ei rundkøyring, var bensinlukta så sterk at tårene trilla. Det blei foretatt ein kontrollert stopp på eit dertil egna busstopp, men ingen sprutande bensinstråle var å sjå. Lukta avtok, og eg køyrde heim med ein gryande tanke i bakhovudet.
No har eg pitla ut slangan igjen. Denne gongen er dei meir sprukne enn dei 40år gamle eg skifta ut:
[attachment=1]
Er vanskeleg å ta gode bilete: [attachment=2]
Kva tenker vwolket om slikt? Er det greitt? Eg hadde ein enkel runde på tunet, og det kom ut omlag 1dl på to rundar med fullt rattutslag.....
Kvifor kan me ikkje få like god kvalitet på gummidelane, som for to generasjonar sidan?
Er gummiindustrien pålagt miljøkrav som øyder kvalieten? Er det spedd på med gamle bildekk i produksjonen, for å få ned kostnadene?
Kor kjøper de andre kvalitet??
|
|
|
129
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Tenåringen som skal på europatur! I 2019...
|
på: februar 06, 2017, 10:12:57 am
|
Etter mammas krav om belter for å ha med flere passasjerer ble det idag innstalert Fant 0.5x3cm med rust i kanten av der skjerm møter karosseri. Håper det er noe lett som kan bli tatt med resten Denne monteringa av rullebelte vil medføre 2'ar på EU. Inni rullebeltet er ei lita vekt, som låser beltet når du triller på taket. Denne vil ikkje fungere med slik montering. Antar det står litt om det i monteringsanvisningen din Eg har sjølv ettermontert rulelbelte, og nesten gått i samme holet.
|
|
|
131
|
Bruktbørsen / Biler selges / 1975 Sumatragrønn Sika selges. *Trekker denne frå salg*
|
på: januar 31, 2017, 11:40:31 am
|
Har i lengre tid lurt på om eg faktisk må byte bil. Så no har eg bestemt meg. Det blir salg. EDIT; Har ombestemt meg, då ein velvillig skjel i vw-miljøet har kapasitet til å sveisa Så tusen takk for at du stiller opp! Då kan eg jo fortsetja med å trilla rundt i denne fantastiske kreasjonen i enno nokon år Legg derfor ut her først. Det skal lønna seg å vera på forumet. Så får det heller bli finn &face, om ingen hiv seg på. Om interessa uteblir får eg heller sette den til sides til eg får anledning å sveise sjølv........ Gjekk fint gjennom EU for to år sidan. Etter det er den jevnlig blitt vedlikeholdt; 5000km på fett i forstillinga og oljeskift, samt skifte av forbruksartiklar. Kort om bilen; - Registrert, med skilt. Ingen heftelsar av noko slag, pr dato - OBS! Ein av dei få som er reg for tre personar framme- 1975 Sumatragrøn, delvis lakka av forrige eigar - Framstår med godt patinert overflate - Radio kassettspelar m/autoreverse - Elektrisk vindusspylar - Brasilfangere, som kommer til å bli bytt til originale Late style - 1600 originalmotor er ein gong erstatta med 1300 DP med PICT 34-3 forgassar - Teljarstand er garantert >160.000km - Innsveiste senkarar i forstillinga av tidlegare eigar. Forsøkt løfta heilt opp av meg - Eit hakk senk bak på splein - Oljelekkasjer på gear, og ikkje heilt tørr motor heller - Nye bremseklossar framme - Nye hjullager framme - Ny foring i hjelpesnekka - Ganske nye alle 4 bærekuler - Ny speedometerwire - Nye håndbremswirar - Nye SKF hjullager bak - Nye bremaseslangar bak - Ganske ny V. bremsesylinder bak - Ein ny mansjett på drivaksling - Ganske ny clutchwire - Ganske ny gasswire - Ganske ny gummislange til bensinpåfylling - Nye tennpluggar - Ny lydpotte og enderør - Eberspächer BN4 i lasterommet - Litt sliten frontrute/steinsprang. Ikkje heilt tett heller.... - Frontruta er med tona kant oppe, som ikkje er i siktsektoren, slik reprorutene er - Litt slitne seter - Ganske bra mtp bulkar, både karosseri og lemmar - Absolutt alt teknisk fungerer - Bensintanken har nett vore ute for tinning og maling i bunn, pga rusthol - Rust på dei vanlege plassane, som; - V. skjermbue framme - V. bunn av B-stolpe - V. golv i varerom - V. kanal, inner til ytter - V. skjermbue bak - V. innerskjerm bak - V. traversar - V. gjekkfester - V. skalk bak - Bakplate på sidene av motorluka - H. Hjørne under planet - H. skalk bak - Batterihylle - H. gjekkfester - H. traversar - H. innerskjerm bak - H. skjermbue bak - H. kanal, ytter overflate - H. bunn av B-stolpe - H. skjermbue framme - ramme rundt frontruta - litt under/bak bensintank - skruehull i lasteplan, og bittelitt plateskøytar Har nye platedeler til; - V. skjermbue framme - V. kanal, inner til ytter - V. skjermbue bak - V. traversar - V. gjekkfester - H. gjekkfester - H. traversar - H. skjermbue bak - H. skjermbue framme Så har eg brukt i god stand; - V. skalk bak - H. skalk bak - Batterihylle Det kan vurderes å selge med; - Grått komplett kapell i grei stand - To originalfelgar med 'vrengt' bane - Overhalt 1600 DP motor med Weber 32/36 forgassar - Gearkasse med ca 30.000km sidan ny - Ny frontrute m/ny deluxe gummilist - Alle foringar til gearoverføring, og fremste del i god stand. - Vindusheisar i god stand Desse delane er ikkje for salg separat! Vil forbeholda meg retten til å forkasta alle (skam-)bud og beholda bilen! Bilder kommer Tar imot bud. Kan bytast i annan luftkjølt Sika, eller i verste fall Doka, der EU er OK eller innan kort rekkevidde. Med mellomlegg sjølvsagt.
|
|
|
132
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: frontruter til barndoor
|
på: januar 30, 2017, 10:50:50 am
|
Tviler på at Riis greier Barndoor Eg fekk laga ny laminert til min Citroen HZ, på mål. Ingen problem så lenge dei er flate, og det er dei vel på BD?!? Maila DXF-fil, og henta den tre dagar seinare. Blank og fin, med slipte kantar og alt. 100% fornøgd. Omlag 1400x350 i størrelse, og kosta ca 1800,- ink.
|
|
|
133
|
Forum / Forumexpressen / OSLO => BERGEN *LØYST*
|
på: januar 20, 2017, 12:50:50 pm
|
Nokon som er ute og triller om ikkje so lenge? Har ein liten fransk motor sentralt i Oslo, som skulle ha vore vestover......... Betaler frakt sjølvsagt Send PM helst
|
|
|
135
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: BUSspotting
|
på: januar 12, 2017, 21:42:36 pm
|
Utilsikta dual Sikaspotting på beste vestkant i dag! Til og med samme farge! Kva er sannsynligheten for det, ein torsdag i januar?!? [attachment=1]
Greidde ikkje å dy meg. Måtte nett ha eit bilde til [attachment=2]
Eigaren hadde nok stukke seg vekk blandt alle hyllene i etablisementet i bakgrunnen....
|
|
|
136
|
Forum / Problemløseren / Sv: Plassering av stempelringer i forhold til hverandre
|
på: januar 09, 2017, 08:54:37 am
|
På desse bilane våre er det 'flytande' stempelringar. Dvs at dei gjer som dei vil etter 20.000km Så lenge ein har to kompresjonsringar og ei oljefjør/skrapering, så kan ein montera dei med 120grader mellom opningane. Eg praktiserer også at eg ikkje plasserer nokon av opningane ned, sidan me har liggande sylindrar. Tenker det er greit. Det aller viktigaste er at dei vender rette sida opp! Har aldri hatt nokon problem med dette
|
|
|
137
|
Forum / Problemløseren / Sv: sliping av vindu
|
på: januar 03, 2017, 08:02:53 am
|
Er det mulig å fjerne sprut fra vinkelsliper på glass? Kjøpte et par Bay ruter av en her for en stund siden. Pakket de ikke opp før igår, var fulle av fastbrent stål 😠
Kvar enkelt liten stålpartikkel vil ruste. Eg har fjerna partiklar på mine bilar ved fleire anledningar. Då har eg brukt ein heilt rett og kvass sikling. Det funker fint, utan å øydelegge meir. Det merket som den glødande stålpartikkelen har lega er det ingenting å gjera med Så om dette er i siktsona, så er rutene dine boss, desverre.
|
|
|
138
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 66 Panel - Mørketidsprosjektet...
|
på: januar 02, 2017, 11:01:29 am
|
Har begynt å demontere forstilling og spindler for samme jobben. Alt er noe j.... innsauset i tectyl og gammel skit. Har fjernet det meste mekanisk, nå ligger det i et dieselbad og godgjør seg. Håper resten går lettere i morgen. [attachment=1]
Fortsatt flott tråd dette her! Om/når du får vekk mesteparten av grapset på forstillingsdelane, så vil eg anbefala kaustik soda for å få eit fettfritt og utruleg reint produkt. På grove ting av støypejern/smidd, er det den billegaste og bedagelegaste måten å få det reint på. Kokande vatn, god stamp, og rikeleg med kaustik(1 boks pr 10liter). La det ligge til vatnet er kaldt, skyll av, så er det klart! Obs; Det må aldri vera innblanda ting av magnesium, alu etc....... Bruk ordentleg med verneutstyr, for dette er farlig! Venter på oppdateringer
|
|
|
139
|
Forum / Problemløseren / Sv: sliping av vindu
|
på: januar 02, 2017, 09:12:00 am
|
Om det kun er slitasjestriper (tynne lysegrå) som du ikkje kan kjenna med naglen, så kunne dei slipast/polerast. Eg finn ingen som sliper slitne ruter lenger her i Bergen i alle fall. Etter det dei seier er det ikkje lenger lov å slipe frontruter(etter 01.01.2014?), og då forsvann tjenesten.
Kan du kjenne stripene med naglen, er dei for djupe, og kan ikkje slipast/polerast.
Vil jo tru at fleire verkstader sitter med utstyret fortsatt, men å finne dei.........
Om det er herda ruter som er heilt plane, så ville eg forsøkt med ein stor glassmester. Elles er det ikkje fryktelig dyrt å få laga nye laminerte plane ruter...... Eg fekk nett laga ei ny frontrute til ein gammal bil. Kosta 1800,- ink mva
|
|
|
140
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: Boblespotting
|
på: desember 27, 2016, 21:35:39 pm
|
Mørkeblå cab i fint driv rett vest av Kristiansand, i dag 27.12 Det må vel vera entusiastisk!?!
|
|
|
141
|
Forum / Snikk-snakk / Motoroppgradering T2
|
på: desember 26, 2016, 20:39:11 pm
|
Vurderer sterkt ein Late T2 som i følge SV har 1600 motor. Utfordringa er at på eit tidspunkt er det sett inn ein 2,0 t4 motor.
Spørsmålet mitt er derfor; Er det eit problem å få inn i vognkortet? Bremsar og oppheng er jo likt på alle Late?!?
Nokon med relevant erfaring her?
|
|
|
142
|
Forum / Snikk-snakk / Sveising av drivaksling
|
på: desember 24, 2016, 13:33:38 pm
|
Dette er eit i-grenseland-emne, då det er vwannkjølt, men sidan det er julekrise prøver eg likevel. Havarerte ein splein på drivakslingen i natt, 40mil heimanfrå Treng derfor 6minutt med sveising mellom spleins på kassen og på drivakslingen. Nokon i Arendal-Grimstad som har eit pinneapparat å leige i nokon minutt? Dette må sveises på bilen, og den er derfor ikkje køyrbar.
|
|
|
144
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: Dekk dimensjon til bussen?
|
på: desember 19, 2016, 08:30:47 am
|
C-dekk er 'varebildekk' = 8ply = 8 lags dekk. Dette er dekk med ei vesentleg stødigare stamme enn vanlige personbildekk, som kun her 4 lag. Dtte er enno viktigare når ein køyrer 'ballongdekk' som 65-110 profil er. T2 er vel ikkje mest kjent for sin fantastiske retningsstabilitet.....
Lastindeksen er knytt opp mot aksellast, ikkje måten dekket er konstruert på. På våre gamle køyretøy er det eit konstruksjonskrav til 8-lags, då det automatisk var det sterkaste den gongen bilane var nye. I dag er kravet retta mot kapasitet.
I vognkortet mitt står det 1300 kg aksellast. Går ein i tabellen er LI på 93 = 650kg, som gir 1300kg på akslingen, og er altså 'innafor' Eit 8 lags dekk vil alltid være meir stabilt å køyra på med tunge køyretøy, som gjerne ein Westy er. I tillegg er dei vesentleg betre mtp mekanisk skade som ujavnheiter, stein, fortauskantar ol.
Eg køyrer 8-lag, og ville aldri hatt anna. Meiner LI er 96 på dei eg har no.
|
|
|
145
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: Meir rulle- og kulelager
|
på: desember 18, 2016, 10:34:15 am
|
Er imponert at 11 har vore å sjekka kulelagra mine før kl 10.00 ein søndag før jul Uansett. No har eg pitla sund lagra. Dei sat flott på akslingen. Ikkje noko bevegelse/rotasjon der nei. Heller ikkje i hub'en kan dei ha rotert, utifrå kor dei hang, og merka inni [attachment=1] Derimot så fann eg noko 'spennande' på ytterringen på ytterlageret. Det ser ut for å ha blitt 'utvalsa'. Litt vanskeleg å ta gode bilder, men det blei no slik; [attachment=2] [attachment=3] Så der er nok ein av grunnane til slakk. Det inderste lageret er eg ikkje kar om å kjenne slakk i, i det heile. Finn ingen synlige merker Nokon plass i huben heller. Brukte greit med kraft for å drive ut begge lagra.
|
|
|
146
|
Forum / Snikk-snakk / Meir rulle- og kulelager
|
på: desember 18, 2016, 08:32:29 am
|
For ikkje å kuppa tråden til andre, får eg rabla litt i min eigen. Som sagt har andre tipsa om SKF lager http://www.vwnorge.no/index.php/topic,70191.0.html Det er flott. Eg skreiv litt om min anskaffelse av 'høgkvalitetslager' der. No tenkte eg å evaluera dei, ifm montering på Plokkopp'en. Dei som sitter der, var nye på sist EU. Juni 2015 og 144.000 km. Det betyr at dei er køyrt i underkant av 15' km. DET er lite for hjullager. Ved tidlegare måling, var det omlag ei cm slakk mellom felgkanten og ut til skjermbogen. Reiv av litt i går, og har då målt mellom skjermkanten og stubakslingen. Det er litt vanskeleg å måle å ta bilde samtidig, men her er det eg greidde å få til når eg løfter akslingen [attachment=1] Så drar eg den nedover g måler igjen. [attachment=2] Etter det eg greier å sjå, skulle dette bli rett i overkant av 2mm. Tok av støvkappa, og fjerna litt grease, og hylsa ligg støtt på akslingen, men mellom hylsa og rullane er det fri bevegelse. Kjenner det er ganske så romsleg på dei nye SKF/ CZ lagra også. River vidare, så får me sjå kor det går
|
|
|
147
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: T1 T2 Forvarming - eksosvarme
|
på: desember 16, 2016, 20:21:25 pm
|
Måtte gnage av mykje av det gamle forvarmingsrøyret [attachment=1] Så måtte det slipast litt på det nye [attachment=4] Deretter blei det grovtilpasning av manifoilden [attachment=2] Ser ut for at det m finslipast litt til før det er heilt 100 [attachment=3] Men ganske bra, i mine auge. Vesentleg mindre arbeid enn eg først hadde forestilt meg
|
|
|
149
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: T1 T2 Forvarming - eksosvarme
|
på: desember 16, 2016, 17:03:10 pm
|
Då er eg begynt på å skamskjæra manifoildar. Så får me sjå kor det endar......
[attachment=1] Det er desse to som eg håper kan komme til å vokse saman til ein. Her er det 24mm forvarmingsrør.
|
|
|
|