Vis innlegg
|
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 31
|
92
|
Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Sv: as41 blokk i god stand
|
på: november 01, 2017, 20:40:13 pm
|
Fann merkinga. Den eg tenkte på var desverre AS21, og er med veiv/stakar og kamaksling. Delt, og forsøkt satt sammen igjen, av sønn til forrige eigar.,.......
Har også ståande ein 1600DP motor med motornummer AS....... Greier ikkje å sjå kva moorkode den blokka har, då den står enno lenger ned i haugen. Håper den kommer fram over helga. Den er 'komplett' men utan innsug, dynamo og fordelar. Står fast nett no........ukjent historikk
|
|
|
96
|
Bruktbørsen / Deler selges / Sv: 15' tette 5x205 boblefelgar
|
på: oktober 26, 2017, 18:42:54 pm
|
Mnjei..... Nesttun er ikkje heilt i mi lysløype, men Hans køyrer vel den vegen?!? Han har trua med å hente noko anna skrammel her, denne helga....... Så om han hadde hatt plass så hadde jo det vore enkelt. Elles takker eg for tilbudet om både sparking og kaffi, så det får eg ha til gode
|
|
|
101
|
Bruktbørsen / Deler selges / Sv: 14' Bussfelgar med vrengt bane
|
på: oktober 23, 2017, 06:56:51 am
|
Tja.... Etter 4 dagar utan bod i det heile, så hadde eg ikkje rekne med to samme dag. Så skal me gje dei som stadig sit på gjerdet fire dagar til? At det blir Torsdag kl 21:00, og med den sedvanlege 5-min regelen? Då får eg dei gjerne ut av huset før helga
|
|
|
105
|
Bruktbørsen / Deler selges / 1300 Boblemotor 1966 *SELD PÅ UNDER EIT DØGN*
|
på: oktober 17, 2017, 11:26:37 am
|
Har ein urørt 6V 1300 SP motor med motorkode E0, frå 1966. I følge theSamba, så er; F0 1966-1970 1300cc 40bhp DIN, 50HP SAE Motoren er mulig å tørne, og eg finn ingen endeslakk. I følge forrige eigar var den kvikk & rask, men blei bytt ut med ein 12v motor på begynnelsen av 90-talet. Forgassaren er 30 PICT-1 [attachment=1]
[attachment=2]
[attachment=3]
[attachment=4]
Nokon (andre) som har akutt samlemani? Motoren SKAL bort, så alle bod over ein pakke bokstavkjeks blir vurdert.
Elles er der fasinerande med theSamba; Feb F0 594 000 Mar F0 684 880
Så om ein lineærinterpolerer, så finn ein at denne motoren er produsert på formiddagen 26. februar 1966
|
|
|
107
|
Forum / Problemløseren / Sv: ettermontering belter. T2 kombi 1979
|
på: september 04, 2017, 09:09:22 am
|
Den blå som eg hogg, var det massevis av belter i. Meiner det var nokon beslag som var skrudd fast i fabrikkgjenger ca midt under den bakerste ruta. 3-punkt på sidene, og hoftebelte i midten. tilsvarande beslag og stropper i fabrikkgjenger i framkant av 'motorkassen'. Selde heile settet til Haugesund? meiner eg. Her er bilde av festene til fremste seterekka; http://www.vwnorge.no/index.php/topic,33543.30.html Bilen var svensk polis -77 mod. Har ingenting igjen av den, meiner eg.... men skal sjølvsagt dobbeltsjekka
|
|
|
108
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: Dekk dimensjon til bussen?
|
på: august 21, 2017, 07:54:13 am
|
Michelin Agilis i dimmensjon 195/70 15 C ble lagt på. Jeg husker ikke innpresset på disse felgene, men det går såvidt innforbi skjermkanten.
Godt valg! Har køyrt Agilis i 10 år/250.000km på Caravellen. Sommar som vinter! Suverende eigenskaper, og det einaste varebildekket eg har funne som har open skulder = god transvers drenering! Flott bil i rett høgde
|
|
|
111
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Viljar sin splittbuss
|
på: mai 10, 2017, 05:32:57 am
|
Det forekommer meg at eg har sett bedre objekt for restaurering...... I forhold til hola, så bør jo håpet vera stort nok?!? Flax at du har hatt noko å øva deg på då, med greit store hol Det er berre å investera i meir plater og gass, så stå på!
|
|
|
112
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: BUSspotting
|
på: mai 10, 2017, 05:25:19 am
|
Slett ikkje verst, men trur eg foretrekker dei hoppande ville hestane baki, på min......
|
|
|
113
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 68 transporter, nybegynner...
|
på: april 20, 2017, 22:55:40 pm
|
Slit'an med flott karjol! Når det gjeld sveisetråd og T2, så er vel ein av Tistlo's gamle ganske detaljert. Den tar for seg dei mest vanlege rustfellene på desse bilane. Stort sett samme kjeksen om det er Sika/Doka og buss/varebil Her er tråden, med bilder; http://www.vwnorge.no/index.php/topic,18580.30.html Det aller viktigaste er å jobbe med ein ting om gongen, og ikkje rive i filler alt på ein gong. Då krever det ekstrem tolmodigheit å få det saman igjen. Det er i alle fall min bitre erfaring! Enjoy
|
|
|
114
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Weber DGEV 32/36
|
på: april 05, 2017, 12:43:06 pm
|
Ja, den har vore originalmontert på masse fordar, alt frå Capri 1600 til 6syl Mustang. Samme type blir levert av Redline som 'trimsett' for dei fleste luftkjølte. (og til det meste anna også) Så forgassaren er svært universell, og har eit godt omdøme. Valgfritt om ein vil ha vannstyrt, manuell eller elektrisk choke. Men det var dette små dekselet då. Finn det heller ikkje på delelister (jmf Misab-linken din). Kun eit par bilder på nettet som viser det også. Heller ingen bilder med slangen tilkobla. Lurer mest på om eg kan/må plugge holet, eller kva morsomme funksjonar dette har...... Elles er det rett som du skriv, progressiv, som gir bedre økonomi, og jamnare pådrag. Sendte mail til Misab i fjor, utan noko respons. Derfor eg tenkte det var einkvan mekke-mikkel her inne som hadde snubla over denne tidlegare
|
|
|
115
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Weber DGEV 32/36
|
på: april 04, 2017, 08:46:19 am
|
Står og klorer på ein forgassar som eg tenkte å bruke. Der lurer eg på eit lokk med ein membran og ei fjør under. Finner ingen forklaringar på nettet. og lurer på kva det skal vera godt for, og ev kor den skal koblast til?!?
Har to deleforgassarar, og dei her aldri hatt dette loket....... Dei fleste bilda på nettet viser også utan lok. Så eg lurer på om det er noko særskilt for akkurat denne biltypen forgassaren opphaveleg kom frå?
Antar at det er fleire på forumet som har rota rundt med desse tinga?
Loket er merka med raud pil her; [attachment=1]
|
|
|
116
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: olietemp sensor pladsering?
|
på: mars 25, 2017, 22:34:58 pm
|
Oljetemperatur ville eg ha plassert i oljeflowen ein plass. Gjerne i lag med filter. Ville ikkje hatt den i lag med oljetrykk, då det er eit 'blindspor' er ingen olje som passerer....... Aller best ville vel vore i oljegalleriet, men det er vel vanskeleg å gjennomføra?!?
|
|
|
117
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Hjullager T2 - Liv og Læra
|
på: mars 24, 2017, 14:35:31 pm
|
Dei fleste andre som har rota rundt med desse hjullagra, har gjerne gjort det ifm EU-godkjenning. Samme gjorde eg også for to år sidan, då den skulle gjennom. Det enda (sjølvsagt) med at eg måtte byta lagra, for dei var heilt utslitt i følge kontrolløren. Nye sett blei bestillt, og alt blei skifta og pakka med godt fett. Kontrolløren var slett ikke fornøgd, og viste meg slakken med meterstokk frå felgen og ut i skjermbogen. Det var 5mm+ Kontrolløren henta ei 46mm pipe, latmannsarm og ein røyrstump, og skulle visa meg kor viktig det var å stramme ordentleg til på desse bilane. Han greidde eit hakk til på kronmutteren, men resultatet var nøyaktig det same. Eg hadde heldigvis med meg dei gamle, så det blei godkjent under tvil. I haust fekk eg ein guffen uuuuling på venstresida bak. Jekka opp, og slakken var omlag den same 6-7mm. Litt lei av slarkete lager utan både nummer og fabrikant på, gjekk eg til anskaffelse av lagerkit frå ein stor svensk kulelager fabrikk. Det blei levert av eit internettfirma i Tyskland, og forventningane var skyhøge. Dagen kom, og eg rigga meg til i garasjen, og reiv sund. No har eg jo vore relativt aktiv langs landevegen i over 30 år, så ein del mekking har det jo vore. Kan ikkje erindra at eg har sett ein lagerbane som ser slik ut før; [attachment=1] Ulinga var nok velbegrunna. Dette er rullelageret ytterst. Det er no at eg høyrer alle som seier at det lageret må ha rotert i huset. Akkurat det har eg ikkje tru på, då det såg slik ut før eg gjorde det reint; [attachment=2] Dette er kulelageret som ligg inderst. Det nye lagerkitet blei montert, og tilstanden skulle vera sikra. Skuffelsen var til å ta og føla på, då eg målte 4-5mm slakk fortsatt. Ulinga forsvann, men resultatet var ikkje i tråd med forventningane
|
|
|
118
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Hjullager T2 - Liv og Læra
|
på: mars 24, 2017, 12:30:17 pm
|
Har fleire gonger tenkt at eg vil ytra meg om dette temaet, og vonar at andre hiv seg utpå. Den er ikkje så tjukk denne isen, men himmla glatt.... Som enkelte gjerne har fått med seg, så har eg i tid og utide spamma andre sine trådar med desse hjartesukka.
I mitt tilfelle er det Late Bay som er i hovedfokus, men tidlegare modellar er vel relativt like?!?
I første omgong vil eg gå til angrep på hullagra bak. Tidlegare har det vore kommentert faktorar som; - Alltid skifte hylsa mellom lagra når ein skifter lager. Bruk original VW - Alltid bruke hjullagerfett frå annerkjente leverandørar som Castrol etc - Utøve maksimal vold på mutteren, for å oppnå dei etterlengta 450Nm - Kjøpe lager av den og den forhandlaren/leverandøren
For å hjelpa til med forståelsen, så er dette hovedkomponentane (på LateBay); [attachment=1]
Her er det pos nummer 25 og 27 som er primærutfordringa.
Når ein går til anskaffelse av eit rep.sett, så kan det sjå slik ut; [attachment=2]
Pos nummer 25 er det store lageret til venstre, som er eit vinkelkontaktlager. Det er dette lageret som tar alle aksiale krefter, i tillegg til radielle. Lageret er hyllevare hos dei fleste maskinforretningar, og koster eit par øl.
Pos nummer 27 er det små rullelageret til Høgre. Her er den innvendige lagerbanen laus. Dette lageret tar derfor kun radielle krefter. Lageret finn eg ikkje i lausvekt hos maskinforretningane.
Tetningsringane er like, og skal monterast med fjøra inn mot lageret. Saksesplinten er vel sjølvforklarande.
Slike kit kan raskt handlast hos norske delepusharar, eller frå den store verdensveven. Desse kita varierar noko i pris. Omlag 3-gongen.
|
|
|
119
|
Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Sv: 15" tette stålfrlger med 5x205
|
på: mars 24, 2017, 11:58:01 am
|
Har eit sett slike felgar, som er sandblåste og grunna med Jotun zink-epoksy. Tenker dei må haldast samla. Det kreves litt stell med overflata for å få dei 100% men meiner dei er i ganske god stand. Bilen dei skulle monterast på, er borte. Er derfor open for bod, men eg gir dei ikkje bort.......
[attachment=1]
|
|
|
|