nopp..har ikke noe og si. møller godkjenner ikke noe utover 100 hk så da godkjenner heller ikke biltilsynet det heller.. foruten dokumentasjon... så blir motor bytte til søndag:(
for engang skyld så prøver en og gjøre alt etter boka... men det her jævla landet her er så umulig og få gjort noen ting i,og ja jeg mener biltilsynet nå.
har holdt på med bobleprosjektet mitt nå en lenger tid og søkt og vist og gjortom det som er blitt på pekt av utbedringer.
coilovers rundt om fra kerscher som er tuv godkjent
motor er en skinebros bygget type 4 motor, som er kjørt og testet i rullende lande vei og bremset da 136hk på hjula.
av dokumentasjon sente jeg med et skriv fra auto tuning i råde på va bremsene er gode for, kopi av et tuv papir som ligger i et bremse kit du får kjøpt til boble på 160hk som er bygget av kerscher+ at jeg sendte med en haug med vongnkort som jeg har samlet på(kopier så klart) som har masse mer hk og er godkjent med det, alt i fra 112hk til 429 hk
men vet du faen i meg ikke va dem henger seg opp i.. jo motoren på 136 men ikke den totale ombygningen av bremsene.. skjønner ingen ting jeg. møller sier dem bare godkjenner opp til 100 hk, og på biltilsynet sier dem at har du tuv papirer så er alt greit... arg... er så sinna nå så får bare sette inn en 1600 og få den godkjent med det.
va er det tekniske på kerscher sine sett. 160hk og 200 hk. va er topp hastighet på hver av disse? er hk i motor eller på hjula? va er dim på skiver foran og bak på disse? trenger disse opplysninger kjapt:) noen som kan hjelpe?
var der for to år siden, og da lå vi på party campen på ventstre side, etter vi hadde tatt til høyre ved inngangen.. er det der det er fast plass for oss fra norge?eller er det andre steder det er bedre og ligge?? vi drar nedover på torsdag regner jeg med... er det flere som skal nedover da???