er det standard gjenger på denne? og skal den vris mot venstre for å løsne? Henger som f... selv med 75 kg mann på latmannsarmen! Litt bremserep på gang og da må driten av.
Hvis det kan hjelpe, så har 34 hk helt lik tannkrans. Største forskjellen er at det er forskjellig antall splines på clutchplata og inngående aksel i girkassa. Jeg oppdaget det "the hard way"... Industrimotoren går som ei kule i bil med nødvendige moifikasjoner. Ha en fin vwår:)
Den foran meg ser vel kjent ut? Og så må det nevnes at hun var ikke helt i slag denne dagen. Tenningsjustering mens vi sto i kø og venta. Men brennmorrro uansett:=)
Ikke senk denne bilen. De er mye bedre å kjøre som org bil. Se på min 55 mod. Ikke hør på Lowlife, han er ikke riktig klok når det kommer til det med høyde på biler. Gleder meg til å se denne fine bilen.
Jeg blir helt blank i øynene av å se bilder fra retroroadtrip på det villle vakre vestlandet!!!! Jeg har kjørt samme strekningen i japsebil, og bare tanken på å skremme 34 hk opp/ned til Dalsnibba kan jo få en hver mann til å bli helt salig! Det nærmeste en sørlending kommer denne opplevelsen er Brokke-suleskard-lysebotn, men det er jo asfalt og litt for mye stress fra biler med 4 ringer i grillen som overhodet ikke eier folkeskikk og presser på. Ønsker dere en flotte tur videre og nyt øyeblikkene i vår ville vakre vestlandsnatur! Hilsen fra sørlandet.
Opplagt koblingsfeil! Få tak i elkompentent personell og koble på nytt. Ledningen som går til starterreleet er kobla på tennigsposisjon på tennigslåsen.
Hundreogfleråførtitusen blanke for en Karmann UTEN hverken breifelger eller sinnamotor vitner om ekte entusiasme vil jeg mene. Ønsker ny eier en varm og solfyllt sommer med vind i panneluggen, eller i det minste turbulens i nakkehåra:D