302
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Polen restaurering av Crew cab 65 mod
|
på: mai 07, 2013, 21:00:53 pm
|
Og vi ser gjerne mer bilder av grenrør, turbo plassering osv fra 03'en :-)
Siden eg sjølv drog denne tråden litt offtopic i påvente av meir bilder frå Polen så kjem det nokre bilder til av 03`en. Den hadde kanskje fortjent ein eigen tråd. Men men, tiden får vise. Det som er lite av på det norske vw forume, er av sjølve oppsetting av megasquirt. Men med hjelp av youtube og shoptalks har eg fått liv i min motor. Eigen tråd om MS trur eg kunne vert inntresant for mange. [attachment=1] [attachment=2] [attachment=3] Arnstein
|
|
|
306
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Polen restaurering av Crew cab 65 mod
|
på: mai 05, 2013, 23:16:33 pm
|
Må være en deilig følelse å sitte og se detta blir gjort av folk som virkelig ser ut til å kunne det de gjør. Fort og bra. Moro å følge.
He he, til no har det kun vert ein solskinshistorie, får håpe det forsetter slik. Men må innrømme at eg hadde sommerfugler i magen når eg reiste i frå Polen. Har forsikret bilen mot tyveri for 150 000 kr før eg reiste nedover. Bruker Tryg Vesta og det var ingen problemer. Måtte/burde ha med grønt kort også. Det for å få lettere hjelp i Polen, er vist ein form for garanti for event bilbergings selskap. Arnstein
|
|
|
307
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Polen restaurering av Crew cab 65 mod
|
på: mai 04, 2013, 14:25:09 pm
|
Er det slik at du kjøper deler å sender han eller kjøper han deler i sitt nettverk for deg?
Hei Han kjøper deler gjennom sitt nettverk. Loggestikken med at eg kjøper deler og sender ned til polen trur eg ikkje hadde fungert så godt,- og det hadde muligen blitt problematisk med mva som då blir betalt to gonger. Fyrst inn i Norge via min bestilling og når bilen skal momses inn i landet etter rep. Arnstein
|
|
|
308
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Polen restaurering av Crew cab 65 mod
|
på: mai 04, 2013, 12:18:01 pm
|
Sendte du med en kartong med Møller's tran, eller er det polakker på speed Her går det unna. Spennende å følge med på Blir konge bil dette Sendte med ei kasse med smalahover Systeme er slik at det er ein som fikser interiøret, ein som sandblåser, ein som sveiser, ein som bygger moter osv. Og til slutt er det ein som organiserer alt, slik at det er kun ein person eg forholder meg til. Veldig enkelt og greit når alt fungerer. Stemningsbilde frå garasjen min før avreise til Polen i januar [attachment=1] Arnstein
|
|
|
310
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Polen restaurering av Crew cab 65 mod
|
på: mai 03, 2013, 08:05:10 am
|
Kjekt med slike prosjekter som går fremover! En stund siden Berger og Christer postet daglig fremdrift på sine prosjekter her.
Kan jeg spørre hva de tar for timen for karosseriarbeidet?
Alle prisar er i plz, gang alle prisar med 1,8 og du får den norske kr. 1. take off all parts - 1000pln 2. blasting - 2500pln 3. welding - i must see photo? 4. put anty corozion primer, epoxy, conservation - 1200pln 5. painting - 10000pln 6. interior - 3000pln ( two front seat, one big rear seat, doors panel, roof, floor ) 7. brakes - 700pln work + parts 8. engine - 2500pln work ( oryginal engine ) + parts , We can build the engine you want , with more power etc. 9. put all parts to car, drive test - 5000zł ( there we have finish work , all parts we clean and paint and put to car ) Alle delekjøp kommer i tillegg. Prisen over er kun arbeidspengar. Som du sikkert ser er Welding (sveising) den usikkre posten i kontrakta som vart gjennomgått i polen. Men ca det samme som lakkering ++. Tiden får vise Har ikkje fått timeprisar, men "fastprisar". Arnstein
|
|
|
311
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Polen restaurering av Crew cab 65 mod
|
på: mai 02, 2013, 21:28:45 pm
|
Her går det unna! Dette hadde vel nesten ikke latt seg realisere på egenhånd med litt tid i garasjen hver kveld. Takk for at du deler alle bildene med oss. Jeg følger spent med videre Planen min var å gjera dette sjølv. Har hatt bilen siden 1992 og de har "kriblett" i fingrene meir enn ein gong for å sette i gang. I ettertid er eg veldig glad for at eg ikkje har startet demontering og sandblåsing på eigenhand. Det står vel nok av halvferdige prosjekt rundt omkring i Norges land, og då ikkje berre vw. Arnstein
|
|
|
312
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Polen restaurering av Crew cab 65 mod
|
på: mai 02, 2013, 20:49:16 pm
|
Meire sveisebilder. Sideplatene og hjulbuene er kommet på igjen. [attachment=1] [attachment=2] [attachment=3] [attachment=4] [attachment=5] [attachment=6] Er litt kjekker å sjå bilen i denne fofattningen igjen. Arnstein
|
|
|
314
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Polen restaurering av Crew cab 65 mod
|
på: mai 02, 2013, 17:41:46 pm
|
Blir konge bil dette Arnstein. Takk for hyggelig buss prat ute på ose, du mangler bare en shell panel i samlinga mvh Per. Ha ha, garasjen min kunne fint kledd ein panel med Shell logo. Er kommet heim i frå havet eg oxo no Per Arnstein
|
|
|
315
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Polen restaurering av Crew cab 65 mod
|
på: mai 02, 2013, 01:28:41 am
|
den veggplato bak hytto, er da ei gerson plata den du kjøpte? ser du skriv ho va dyr, men eg kjøpte jo ei sånn te kjøyreskule dokaen, meina den va ganske øvekommelig og kvaliteten var ivertfall goood. da so e no berre klinkande klart e jo at da går vesentlig fortare i svingane der nede enn her:) klar te SCC då Vegg plata kosta ca 4000 kr Går alt etter planen skal bilen vera ferdig i slutten av juni. Arnstein
|
|
|
320
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Polen restaurering av Crew cab 65 mod
|
på: april 30, 2013, 21:55:30 pm
|
Det ble kjempe bra. Hvilken farge blir bilen?
Mvh Marius
Det blir fargen L 512 Velvet Green såvidt jeg leste litt oppe i tråden, Marius.... Stemmer det Dag. Vil ha bilen mest mulig orginal. Det som blir uorginalt er motor (skal ha 1600) seter og safari vinduer foran. Blir 6 stk av desse. ( det er eit krav frå kona for å få med barna på tur ) [attachment=1] Arnstein
|
|
|
323
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Polen restaurering av Crew cab 65 mod
|
på: april 29, 2013, 22:00:26 pm
|
Meir bilder, ser ut som om folket liker bilder Har bestemt meg for å skifte både fronten og veggplata i karmen. Veggplata er ikkje så rusten, men i håp om at bilen blir rimelig bra vil eg også fjerne alle bulkene som er på denne plata - difor blir den ny. Dyr var den, men i fare for at eg kjem til å angre meg i ettertid så skifter eg den NO. [attachment=1] [attachment=2] Ny front: [attachment=3] Litt sveising på vegg bak passasjersete [attachment=4] Alle karmane er i svært dorleg forfattning, desse vil også bli sveist oppigjen, er spent på korleis desse blir til slutt. [attachment=5] Arnstein
|
|
|
324
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Polen restaurering av Crew cab 65 mod
|
på: april 29, 2013, 19:27:03 pm
|
Også er det veldig bra at de sandblåser fronten med hjul, bremsetromler, dempere og forstilling ferdig montert. Da kommer dem jo til alle steder:) Mvh Marius
Ingen spydigheter. Bare litt kritisk vinkling.
Mvh Marius.
Hei Marius Eg reagerte på samme måte som deg når eg såg bildene. Forklaringen var at dei ville ha den på hjulene til den var ferdig sveiset. Alt skal demonterast og sandblåses. Ang bremser og tromler så blir alt nytt Så eg har ingen sure miner angående komentaren, men generelt kan det vere greit å holde ein fin tone - blir kjekkere lesing for alle (også barna mine.... ) Arnstein
|
|
|
325
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Polen restaurering av Crew cab 65 mod
|
på: april 28, 2013, 21:19:30 pm
|
Her går det unna. Har du tenkt til å ta en tur dit for å se på bilen underveis?
Skulle gjerne tatt turen, men trur eg sliter med det samme som mange andre - tidsklemma - - 3 barn - 3 andre biler - fotballtrenar om sommaren - langrennstrenar om vinteren - bygger på huset i fritida Men eg stoler på bildematerialet som eg får tilsendt. Ser ikkje så værst ut til nå. Arnstein
|
|
|
326
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Polen restaurering av Crew cab 65 mod
|
på: april 28, 2013, 20:57:07 pm
|
Takk for hyggelige tilbake meldinger. Har forsatt ein god magefølelse på at dette skal gå bra, men tiden får vise.. Dagens bilde er sveising på utriggere og nytt gulv foran. [attachment=1] [attachment=2] [attachment=3] [attachment=4] [attachment=5] [attachment=6] Fantastisk å sjå at det er tett gulv foran igjen. Arnstein
|
|
|
327
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Polen restaurering av Crew cab 65 mod
|
på: april 27, 2013, 20:09:57 pm
|
John Husk det er 40Mil Polaker og i Norge er vi kun 5mil Jordepler folk da må du ikke svart male alle sammen det er ikke lurt Må seie meg einig med mags her, men ønsker ikkje at tråden skal handle om polakene er flinke eller ikkje!! Me får gjere opp status om ca 2 mnd, då skal forhåpentleg vis bilen vera ferdig. Meire bilder. Dei seier meir enn tusen ord [attachment=1] [attachment=2] [attachment=3] [attachment=4] [attachment=5] [attachment=6] Arnstein
|
|
|
328
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Polen restaurering av Crew cab 65 mod
|
på: april 26, 2013, 19:57:59 pm
|
Meire bilder!! Eg viste det var rust på den, men at bilen skulle sjå ut som ein tesil etter sandblåsing trudde eg ikkje. Var ikkje vanskeleg å sjå at golvet var dorlegt, men alt det andre ....... Kanskje eg var litt for opptemistisk Men men, no er det i vertfall ikkje nokon veg tilbake [attachment=1] [attachment=2] [attachment=3] [attachment=4] Og nokre motor bilder. Det endar nok med ei ny blokk. [attachment=5] [attachment=6] Det som kan brukast blir brukt oppigjen. litt usikker på kor mykkje, tiden får vise. Arnstein
|
|
|
329
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Polen restaurering av Crew cab 65 mod
|
på: april 25, 2013, 22:05:31 pm
|
Meir bilder etter sandblåsing
[attachment=1]
[attachment=2]
[attachment=3]
[attachment=4]
Og litt nye nye deler!!! [attachment=5]
[attachment=6]
Planen med bilen er å få den mest muligt orginal. Det som ikkje blir orginalt er interiøret og det kjem ein nybygget 1600 motor. Mulig eg monterer Safari front vindu på den også.
Fargen vil bli: L 512 (38) velvet green Støtfangere og felger vil bli: L82 silver white
Arnstein
|
|
|
330
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Polen restaurering av Crew cab 65 mod
|
på: april 24, 2013, 10:29:39 am
|
Meir bilder.......
[attachment=1]
[attachment=2]
[attachment=3]
[attachment=4]
[attachment=5]
[attachment=6]
[attachment=7]
Som sikkert dei fleste ser egnar bilen seg mykkje betre til tesil enn til å kjøyre med
Arnstein
|
|
|
|