mars 29, 2024, 09:34:52 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
  Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer  
  Vis innlegg
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14
331  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Polen restaurering av Crew cab 65 mod på: april 24, 2013, 10:23:44 am
Bilder av sandblåsing  Sjokkert  Sjokkert  Gråter

[attachment=1]

[attachment=2]

[attachment=3]

[attachment=4]

332  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Polen restaurering av Crew cab 65 mod på: april 23, 2013, 09:50:15 am
Bilder frå demontering:..

[attachment=1]

[attachment=2]

[attachment=4]

[attachment=3]

[attachment=5]

[attachment=7]

Bilen blir ribbet til skinnet før den går til sandblåsing....


Arnstein
333  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Polen restaurering av Crew cab 65 mod på: april 22, 2013, 17:39:37 pm
 Osteaktig
334  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Polen restaurering av Crew cab 65 mod på: april 22, 2013, 16:55:29 pm
Hei folkens

Då har det poppet opp eit utall av PM`ar om pris.

Alle prisar er i plz, gang alle prisar med 1,8 og du får den norske kr.

1. take off all parts - 1000pln
2. blasting - 2500pln
3. welding - i must see photo?
4. put anty corozion primer, epoxy, conservation - 1200pln
5. painting - 10000pln
6. interior - 3000pln ( two front seat, one big rear seat, doors panel, roof, floor )
7. brakes - 700pln work + parts
8. engine - 2500pln work ( oryginal engine ) + parts , We can build the engine you want , with more power etc.
9. put all parts to car, drive test - 5000zł ( there we have finish work , all parts we clean and paint and put to car )

Alle delekjøp kommer i tillegg. Prisen over er kun arbeidspengar.

mvh

Arnstein
335  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Polen restaurering av Crew cab 65 mod på: april 22, 2013, 12:27:24 pm
 
Slik såg den ut når me reiste i frå....... Sjokkert

[attachment=1]

Ensom og forlatt... Gråter

Forhåpentlig vis i betre stand når den skal hentast medio juni -13

Arnstein
336  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Polen restaurering av Crew cab 65 mod på: april 22, 2013, 12:23:51 pm
Meir bilder frå turen ned   Osteaktig

[attachment=1]

Levering i Polen

[attachment=2]

Arnstein
337  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Polen restaurering av Crew cab 65 mod på: april 22, 2013, 12:21:03 pm

Bilder

[attachment=1]

Arnstein
338  Forum / Prosjektgarasjen / Polen restaurering av Crew cab 65 mod på: april 22, 2013, 12:02:21 pm
Har vurdert i lengre tid å få Crew Cabben min resturert i Polen då mi eiga fritid ikkje strekker til. Har hatt kontakt via mail med fleire Polske firma. Eit søk på google så dukker det opp nok av polske firmaer som er klare for å lure kroner ut av lommene til godtruende nordmenn.
I håp om at eg sjølv ikkje blir lurt for ein bunke tusenlapper og lokkar andre forummedlemmer, vil eg vente med å legge ut namnet på firmaet som eg enda opp med.
Eg hadde bestemt meg for Polen rep, men tilfeldigvis kom eg i prat med ein arbeidskoleg i n-sjøen som har fått rest. fleire amerekanske "flak" med godt resultat. Han er sjølv mekanikkar og eg trur (håpar) han veit kva han snakkar om.

Kontakt vart oppretta med min nye Polske "venn" og etter nokre mailar fekk eg tilsendt eit kontraktforslag. Den var delt inn i 5 delbetalingar. Etter kvart som arbeidet vert ferdigstilt, skal det betalast inn plz.

 Det er som følger:
1) demontering av bil
2) sandblåsing
3) karosseriarbeid
4) lakkering
5) montering og test køyring
Ingen betaling før bilder er sendt på utført arbeid.

Alle deler som han må kjøpe inn får eg fyrst ei liste på og betaler inn før han bestiller varer.

Alt ialt virkar kontrakta veldig grei for min del. (trur eg  Sjokkert )

Morgonen 3 jan var Crew cabben stroppa fast på tralla til Tistlo og tanken var full på oljebrennaren min. Avgåre gjekk det Glad

Det var ikkje fritt for at eg ikkje hadde sommarfuglar i magen då eg reiste. Det var ca 1800km kvar veg.



Reiseruta er som følger:
 
Avreise torsdag frå Voss kl 08:00. Ferje frå Ystad kl 22:30 på kvelden. Med ein stopp på Svinesund for litt papirarbeid.


Det gjekk ca 1l på mila med Crew Cabben på hengaren og litt under 0,8 med tom hengar heim igjen.


Voss-Ystad ca 1000 km.

Når me (hadde med meg ein arbeidkamerat frå n-sjøen) paserte Svinesund var det motorveg heile vegen til vår destnasjon i Polen. Fantastiske vegar i Polen.

Ferje frå Ystad til Świnoujście tar ca 8 timar. Me hadde lugar og fekk oss ei god natt søvn.

Avtalen eg hadde med min Polske "venn" var levering av bilen kl 18:00 på Fredag. Det var ikkje meir enn tid og sted, så det vart berre stopp for fylling av olje på dieselbrennaren to gonger før me var framme i Polen.


Me vart tatt godt i mot og parkerte både Crew cabben og Audien inne på låst område før han kjørte oss til hotellet som han hadde vert behjelpeleg med å finne til oss, ca 5 min med bil frå verstaden hans.
Betalte 281 kr for overnatting inkl. frukost, - fire stjernes hotell, eg har aldri budd så fint før…..

Lørdag morgon vart me henta på hotellet igjen og det bar opp til verstaden for gjennomgang av bilen og kontraktskriving.
All komunikasjon gjekk på engelsk, generelt var alle "polakkar" som me var i kontakt me flinke i engelsk.

Kundebilar som var i lokalet og utanfor var 6 norske (alle us), 1 engelsk late bay camper og 1 nederlansk golf gti 77 mod.
På utside sto det også ein 1302 og ein Volvo PV som var norske og som hadde stått der i over 1 år uten og bli henta, han fekk heller ikkje kontakt med eigarane av bilane. Men som han sa så hadde han fått alle betaling som han skulle ha, verdien i Polen var nærmast lik null.

Kontrakta vart gjennomgått til den minste detaljar og nedskrevne slik at det ikkje kunne feiltolkast i ettertid. Eg hadde ein god magefølelse då eg reiste derifrå. Det vil sjølvsagt gjenstå og sjå korleis dette går.


På forhand hadde eg ringt til toll og avgift og forhørt meg korleis eg skulle gjere det når me køyrde over grensa.
I gove trekk skal du betale mva av verdien på bilen når du tar den ut av landet, denne får du igjen når bilen er ferdig resturert og du skal betale mva på arbeider som er utført på bilen.

1) skriv ein Proforma inovoic på engelsk
2) bevis på at bilen er din
3) sett ein lav verdi på bilen (det er dette du skal betale mva av)
4) betal mva med visa el. på tullen
5) ta godt vare på kvitteringen

Arnstein
339  Forum / Problemløseren / Sv: Hvilket svinghjul på kombinasjonen type 4 motor og Porsche 915 kasse? på: april 19, 2013, 20:03:09 pm
Hei

Ser temaet har blitt diskutert på shoptalkforum også.

Fleire gode linker her.

http://www.shoptalkforums.com/viewtopic.php?f=1&t=107264&hilit=cluch+for+915

mvh
Arnstein
340  Bruktbørsen / Deler selges / Sv: Objekt av en trimmet Type 4 CU maskin 2,4liter selges på: februar 12, 2013, 23:06:48 pm
Trekker budet mitt på samlet kjøp.

mvh
Arnstein
341  Bruktbørsen / Deler selges / Sv: Kraftig arbeidsbord på: februar 05, 2013, 01:52:00 am
Hei

Har du ca høyde, bredde, lengde og vekt

Mvh Arnstein
342  Bruktbørsen / Deler selges / Sv: Objekt av en trimmet Type 4 CU maskin 2,4liter selges på: februar 05, 2013, 01:49:18 am

Eg byr 9000 kr for alt  Blunker

mvh
Arnstein
343  Bruktbørsen / Deler selges / Sv: Objekt av en trimmet Type 4 CU maskin 2,4liter selges på: februar 01, 2013, 03:33:43 am
Hei

Eg byr 7000 for alt, kan hente.

Mvh
Arnstein
344  Bruktbørsen / Biler selges / Sv: 56n som er en tidlig 57. ny minimums pris 10000 siden feil år! på: januar 30, 2013, 07:42:27 am
Hei.

Etter og ha sett bilder av bilen så trekker eg mitt bud. Beklager dette.

mvh
Arnstein
345  Bruktbørsen / Biler selges / Sv: 56 panel. bilder kommer i salgstråd:) det er kun 56n som er til salg! på: januar 29, 2013, 13:36:22 pm
Hei, vis budrundene er i gang så byr eg 15500 kr

mvh
Arnstein Aas
Strengjarhaugen 7
5700 Voss
346  Bruktbørsen / Biler selges / Sv: 56 panel. på: januar 26, 2013, 07:26:27 am
Hei. Ønsker bilder på mail. arnaas@broadpark.no

mvh
Arnstein
347  Forum / Type 2 / Sv: Bildetråd, nydelige type2 på: desember 24, 2012, 03:07:03 am
[attachment=1]
[attachment=2]
348  Forum / Problemløseren / Sv: T4 eksos på: desember 22, 2012, 05:17:38 am
Til dere T4 guruer;

Hvilke valg har man hvis man ønsker en performance eksos til en halvstor T4 motor som skal i en boble uten varmepotter, lavt lydnivå OG eksosen ut de originale "hullene" i bakplata? Slikt som dette:

[attachment=1]

Sjø`sagt uten varmepotter.

Har sett flere bilder av slike anlegg men finner ikke hvem som selger dem.

Mvh
BB



Hei.
Ser Klaus selger desse som passar i org, bakplate.

http://www.yunis.de/klaus5/en/SD_english.asp

mvh
Arnstein
349  Forum / Problemløseren / Sv: T4 porschekjøling på: desember 16, 2012, 12:59:09 pm
Har sendt deg bilder på mail  Blunker

mvh
Arnstein
350  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Hvor mye motor effekt er det fornuftig å søke om i en 1303? på: november 04, 2012, 08:37:57 am
Er godt I gang med godkjenning av min 03. Det som eg har søkt SFOOR om er T4 motor med inj. og turbo med motorvolum på 2056ccm. Slik eg tolker SFOOR i lag med den lokale BT mannen som er ansvarleg for sjølve godkjenninga som SFOOR har lagt føringer for, er at det meste blir godkjendt så lenge ikkje ein øker totalvekta på bilen, max Hk på 160 og max dreiemoment som ikkje overstiger 200Nm. Av bremser har eg Kerscher skiver med boxter calipere foran og Porsche 944 Turbo skiver og calipere bak.

Alt som er ettermontert av bremser, stabstag, coilover, spacere mm MÅ ha du ha TUV papirer på. For min del har eg slitt med mine coilovers frå FK Automotive som hadde TUV papirer, men med max begrensning på 37 Kw. Har difor no kjøpt Kerscher sitt sett, der står det ikkje noko om Hk/Kw. Men slik eg tolkar min lokale BT mann kunne eg få godkjent med orginal fjæring/fjæringsbein foran vis eg ikkje hadde søkt om coilover!!! (Forstå det den som vil). Må også ha 4hjulskontroll.

Har heile tida prøvd å «trø varsomt» prinsippet, trur ein tjener på det i lengden, men diskusjon på sakelig nivå me BT trur eg er sundt (så lenge BT føler dei har rett). I utgangspunktet skal du snakka/søke om ombygginga FØR du bygger om, men dette veit du sikkert frå før. Eg har også brukt andre sine reg nr som refferanse til mine ombyggingar, om dette hjelper veit eg ikkje.
Det eg må ha (einaste eg manglar) er bremsepapir på motor. Dette var kun NAF sin effektmåling som BT kunne godkjenne??!!!.

Lykke til med søknaden
Mvh Arnstein
351  Bruktbørsen / Deler selges / Sv: FK coilover med TUV på: september 28, 2012, 21:03:14 pm
Grattis til Vw1302s med høgste bud.

Vw1302s - me tar det formelle på mail.

mvh
Arnstein
352  Bruktbørsen / Deler selges / Sv: FK coilover til 1303, 3 punkt, med TUV på: september 28, 2012, 18:38:48 pm
Bumper denne.

Høgste bud innen kl 22:00 i kveld.

Takk Viggo for fin tilbakemelding.

mvh
Arnstein
353  Bruktbørsen / Deler selges / Sv: FK coilover med TUV på: september 27, 2012, 21:39:39 pm

Bud er notert.

Lar budrundene gå til fredag: 28.09,  kl.22:00 vw norge tid.

mvh
Arnstein
354  Bruktbørsen / Deler selges / Sv: FK coilover med TUV på: september 27, 2012, 19:48:59 pm
Pris på frakt

Norgespakke egenemballert
Kan sporesErstattes inntil 10.000,-2-3 virkedager. Enkelte steder inntil 5 virkedagerFinn ut mer på produktets side
VEKT OG FORMAT   PRIS   BESKRIVELSE
10 - 25 kg
Lengde inntil 120 cm, bredde inntil 60 cm og/eller høyde inntil 60 cm
255,-   

eller

ekstra stor eske
50 x 30 x 20 cm. Maks 35 kg
210,-

mvh
Arnstein
355  Bruktbørsen / Deler selges / Sv: FK coilover med TUV på: september 27, 2012, 19:38:21 pm
Hei

Ser det er mange som er intr. i bilder.
Send meg mail adr. så sender eg bilder på den. Får ikke til å legge inn bildene då fila er for stor.

Har bud på 3000 kr på PM

mvh
Arnstein
356  Bruktbørsen / Deler selges / FK coilover med TUV på: september 27, 2012, 05:20:26 am
Selger mine coilover, kun prøvemontert. Passer 1303 med innfestning for 3 skruer i bunnen.

Dei er ca 1 år gamle, betalte ca 5900 kr. Det følger med justeringsnøkkler.

Selges kr 4000 kr eller bud, kjøper betaler frakt.

mvh
Arnstein
arnaas@broadpark.no
357  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: TRIGGERPLASSERING på: september 23, 2012, 22:43:19 pm
Her er ein fin plassering for triggerhjul og vr sensor.

http://kaefer.motor-sport-service.de/html/triggersysteme.html

[attachment=1]
358  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Tuv papir på FK coilover på: juni 10, 2012, 20:49:59 pm
Då har eg hatt kontakt med SFOOR og det lokale BT. Konklusjonen frå dei var ikkje uventa... kan kun godkjennast til 37Kw.

Er det nokon som veit kva som står i Tuv papirene til Kerscher sine coilovers?? Står det noko om max effekt?

mvh
Arnstein
359  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Statens Veivesen - ombygging på: mai 29, 2012, 22:47:16 pm
Hei.

I mit tilfelle gjekk søknaden til det lokale BT. Dei hadde ein vurdering på søknaden, dette gjekk på om dei kunne godkjenne bilen eller om dei måtte videresende søknaden til SFOOR. Min søknad gjekk videre til SFOOR då den var så omfattende at det lokale BT ikkje ville godkjenne den uten videre. Utalelsen som SFOOR kom med, fekk eg via det lokale BT sammen med ein videre framdriftsplan/ønske.

mvh
Arnstein
360  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Tuv papir på FK coilover på: mai 29, 2012, 22:19:12 pm
Ja, synest detta var underlig eg oxo. Mail som eg sendte til FK Automotive spurte eg spesifikk om tuv papirer uten nokon beskrivelse av kW. Men som eg skreiv i fyrste innlegg har eg fått samme type nr på begge Tuv papirene, noko som skulle inndikere på at det var samme coilover på Golf og min 03 (noko som sjølvsagt ikkje stemmer då det er 3 bolt på min 03). Forskjellen er dok. nr og at det er beskrivelse av ein Golf V R32.

Forstå det den som vil. Skal prøve å få kontakt med BT på Fredag.

mvh
Arnstein
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14
Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!