Vis innlegg
|
Sider: 1 [2] 3 4 ... 580
|
31
|
Forum / Hva skjer? / Sv: HØRT om SCC 2017!
|
på: juli 20, 2017, 21:14:28 pm
|
Eg høyrde snakk om at 67modellane skulle samlast til jubileum! sjølvaste one-year-only modellen er da planlagt noko meir? hadde eigentlig andre planar for tilkomstmiddel, men kan godt blåsa støvet av ein 67mod å komma med da:) forresten so høyrde eg snakk om at kinesiske rakettforskarar er leigd inn for å iverksetta gen-modifisering av skydekket rundt gardemoen distriktet, men at da likavel vil vera tilgjengelig tabelettar mot vatnskrekk på området , dersom sky-prosjektet skulle feila..
|
|
|
33
|
Forum / Forumexpressen / voss- molde 10-11/6
|
på: juni 06, 2017, 23:35:51 pm
|
tom bilhengar frå voss til molde. plass til mindre ting på veg tilbake. turen går no til helga. kanskje best å få fatt i meg på tlf 9741 9035 (ring mellom 0630 og 0300 )
|
|
|
46
|
Bruktbørsen / Biler selges / Sv: div biler
|
på: januar 24, 2017, 23:21:33 pm
|
1969 1300
rust i kanalar, brønn framme , støtfangarfester og litt i golv. mykje arbeid for å få strøkent, men ikkje allverdens insats som skal til for å få den gjennom godkjenning. meget bra motor. 1300 dobbelport. ok intriør, kjørbar, men må skiftast bremsedeler før eu. medfølger deler til dette
prisantydning 14000kr
|
|
|
48
|
Bruktbørsen / Biler selges / div biler
|
på: januar 24, 2017, 23:13:59 pm
|
Div bilar som kjem forsalg på finn etterkvart, sjekkar interesso.
1973 1303s. godt patinert i lakken. veldig bra for rust. diverse bulker og sånt. skal på kontroll i feb. vert solgt ferdig eu godkjent. har komplett intriør i bra stand som skal inn. prisantydning 23tusen ferdig eu ok?
1979 Bay transporter. bra stand teknisk, alt av slitedeler er skifta. lite rust for å vera rustfelle på hjul. må på sikt skifta kanalane, men dei holder nokon sesongar til. eindel bulker og bruksslitasje. golv og ramme i god stand. har 2 orginale sofa til å ha baki, for å bygge om til buss som KAN medfølga.. type 4 2 liter, går som eit skudd. svetter olje. prisantydning 60tusen ferdig eu ok?
|
|
|
50
|
Bruktbørsen / Deler selges / div ymse
|
på: januar 24, 2017, 23:11:09 pm
|
div Atlas kvitsider 14toms. SOLGT Industrimotor 1200, veeldig lite brukt 1964. 5000kr/hbo brannpumpa 1200 1956, magnet tenning defekt. har nyoverhalt scintilla liggande som kan selgast for ca 1000kr. 6000kr/bud for heile tilhengaren 1962 boble prosjekt. nye kanalar, golv, innerskjermdeler med meir. nesten ferdig sveist, manglar litt deler. som eg forsovidt har liggande ein plass. 8000kr/bud
|
|
|
52
|
Bruktbørsen / Deler selges / div trim forgassara
|
på: januar 24, 2017, 23:06:38 pm
|
div trim forgassara ... 1 par med dellorto drla 45 , med innsug hbo 5000kr 1 par weber idf 36 - hbo 3000kr 1 enkel dellorto drla 45 - hbo 1500kr trenger i større og mindre grad vask og gjennomgang og evt nye pakninger etc. skal vera komplette forutan filter og sånt.
|
|
|
53
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Maling / lakkfjerner? Hva fungerer?
|
på: januar 13, 2017, 00:19:46 am
|
med mindre da er snakk om mange lag med husmaling so går jo da mesta vekk rimlig kjapt med sandblåsing vist da er litt kapasitet på utstyret, men skal du sandblåsa boblekarosseri bør du droppa sidepanel, og dørsider, dvs kantane er ikkje noko problem men tar du midt på sidepanela er da alltid ein risiko for at dei slår seg, med mindre du bruker rett teknikk med bratt vinkel og trekker vekk pistolen akkuratt nok til å ta overflata med lite trykk..
men duxola var bra før, var vel ein endring på den som er no til da verre, pga miljøgreier. eg har brukt biltema sin litt, funker den og men har og laga sjøl med kaustisk soda. litt meir styr men du kan ivertfall blanda den ganske ramm sånn at den løyser opp da mesta
|
|
|
54
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Varme"rør" i kanalen på bobla!
|
på: januar 13, 2017, 00:10:28 am
|
Veit da er folk som har prøvd med plastikkgreier pga muligens mindre problem med kondensering. men for mange av oss er da stål som gjelder.. da eg har gjort , er sandblåsing av orginale reparerte røyr og behandla dei med jotun solvalitt, forsovidt alt inni heile kanalen. den er varmebestandig og du kan fint sveisa på igjen kanalbunnen(med samme behandling) utan at behandlingen brenner vekk når du sveiser. dermed har du ein meget motstandsdyktig overflatebehandling overalt innvendig i kanalen som du supplerer med feks fluid film for å sylta den ned og utsetta all form for korrosjonsproblem til langt uti fjern framtid.
men sidan du er over på "custom" arbeid, trur eg at eg ville anbefalt deg å brukt syrefast røyr som tilsvarar den orginale på størrelse mest mulig. ikkje noko stort problem å få tilpassa eit vanlig røyr til å passa inni ein kanal. men du bør fortsatt behandla resten av kanalen som nevnt vist du vil ha holdbarheit på arbeidet
|
|
|
55
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 66 Panel - Mørketidsprosjektet...
|
på: januar 02, 2017, 22:36:29 pm
|
All respekt for dette prosjektet Arve! ikkje mangen som kan signera på at dei har frakta prosjektet med båt opp mot nordpolen for å jobben gjort men ser jo ut som du slepper den stooore sveisejobben her då! ikkje mange i denne standen rundtomkring lengre,egentlig. ang den rustfjerninga som eg har hatt for meg so funkar da igrunn ganske bra då, men da kan jo ikkje samanliknaste med sandblåsing som gjer eit 100% resultat på brøkdelen av tida. men elektrolyse er om ikkje ant, enkelt og billigt, og forsovidt relativt raskt vist du berre har ein kraftig nok straumkilde. 24v booster er da eg har brukt eindel. men du er og avhengig av ein varmtvatnsteamer for å ta vekk belegget etterpå, går med kaldtvatn og men får ikkje samme futten. minuset med dette kontra sandblåsing er at du får ikkje den samme ru'e overflata som dei fleste malingsystem er glad i, og at gravrusta somregel ikkje går vekk på forsøk nr 1. du treng ikkje bekymra deg for lettmetall med dette solenge du ikkje lar da ligga i mangen dagar. eg har brukt da for rustfjerning på varmepotter som består av 80% alu, og da gjekk heilt fint med kun nokon timar i badet vel og merka.
|
|
|
56
|
Forum / Problemløseren / Sv: "Slakk i hjullager" med helt nye lagere?!
|
på: august 24, 2016, 15:06:49 pm
|
den spaceren/distans-hylsa har ingen invirkning på slarken, den overfører kun kreftene mellom indre og ytre lager, og ytre lager har jo laus innerring,som i tilleg er breidare enn rullene, so den tillater optil fleire millimeter forskyvning utan å påvirka lageret = hylsa kan ha eit avvik utan at da betyr noko. Da har jo vert fleire endringar på. på boble med irs er da 300nm og på t2 er da vel 350 med litt kraftigare deler, som seinare gjekk opp til 500nm på T3(transporter) der dei samtidig auka godset i den hylsa for å takla dei nye kreftene. momentet har igjen ingen invirkning på slark, da skal berre holda alt samla som ein kompakt del. da er valgt sylindriske kule og rullelager for å tola dei høge radialkreftene, og sylindriske lager kan som kjent ikkje strammast. da som er vanlig er jo at innerlageret bankar ut huset, ofta synlig slitasjekant og ofta kjenner du at nytt lager spinner fritt i huset, detta medfører ein tydlig slark når du kjenner i hjulet etterpå. løsningen på problemet er å maskinera huset og setta inn sleeve, eller berre bruka locktite lagerlåsing som beskrevet over her. møller brukte lagerlåsing når desse problema blei oppdaga,så da er ikkje "juks"
|
|
|
57
|
Forum / Problemløseren / Sv: "Slakk i hjullager" med helt nye lagere?!
|
på: august 22, 2016, 23:02:49 pm
|
du kan jo ta med nokon nye lager til han tilbakeståande mekanikaren og visa han kor mykje dødgang da er i dei? ingenting ved denne konstruksjonen gjer da mulig å ta opp slarken, og da er nettopp sånn dei er meint å vera.
møller har eit hefte med alle eldre modeller oppgitt med alle verdier på kuler , ledd , lager osv. da er mange mm slark som er lov på feks berekuler osv før da er kritisk. dei har hatt detta heftet her på voss, kan høyra om da er mulig å få kopiert sidene om ikkje anna.
|
|
|
58
|
Bruktbørsen / Biler selges / diverse boblerelatert
|
på: august 22, 2016, 22:49:18 pm
|
prøver å rydda litt i hyllene og har følgande vintersyssel for salg
62modell nesten all rust er sveist, men ikkje strøken sveising, brukt nye orginale golv og kanaler blant anna ,pris ca 8000 69modell generelt shabby men oppegåandes lakken ser fin ut stort sett men dårlige skjermar, må ha litt service på bremser og er dårlige ytterkanaler mot stigtrinn og eitpar hol i golvet og i brønnen framme må ha ny eu kontroll snart. god 1300 dobbelport motor, pris ca 12000 73mod 1303 veldig bra for rust eu godkjent, shabby lakk og litt bulker, fint intriør. pris ca 25tusen 72mod 1302 rust i støtfangarfester og karosserifester bak og litt div. bra motor , fint intriør pris ca 12000 65mod halvautomat , ikkje overskrekkande mykje rust men er litt i kanalar og vanlege plassar pris ca 8000kr 67mod 1500. heller ikkje denne har store mengdar rust, hovedsaklig toppen av kanalane og støtfangarfester bak pris ca 10000kr 58mod bra for rust,kun litt småttri som skjermmuttrer osv. gjenstår litt montering før den kan køyrast igjen, brannpumpemotor god stand, mykje nytt pris ca 35tusen 74mod 1303 big. nesten rustfritt karosseri, må ha bremseovergang og ein lakkjobb pris rundt 20tusen
alt står på Voss i hordaland, alt kan leverast til din lokalasjon mot min vilje for ein neve dollars, eller du henter her. kan følga med deler for å komplettera meir osv men dei fleste av desse er komplette bilar i utgangspunktet
|
|
|
59
|
Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Sv: Hengerfeste til bay -75
|
på: juli 27, 2016, 23:40:33 pm
|
kjem an på utførelse. foreløpige prisar: ok+=lakkert svart industrimaling 2400kr proff=galvanisert 2700kr all inclusive=galvanisert og lakkert svart med koblingsboks og ledningar. 3000kr
vert laga på bestilling i utgangspunktet men kjem sikkert til å ha nokon klare etterkvart.
|
|
|
60
|
Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / LATEbay deler
|
på: juli 27, 2016, 00:10:01 am
|
1stk Bakfangar til Pickup ønskesst kjøpt , må vera relativt bra eller strøken
eit par dørpaneler i mørkebrun farge og bra stand
vist nokon mot alle ods skulle ha liggande spegl og fester til westfalia breitkasten/widebed / karmann gipsy er da og høgt oppe på ønskelisto
|
|
|
|