mars 28, 2024, 19:14:28 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
  Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer  
  Vis innlegg
Sider: 1 ... 17 18 [19]
541  Forum / Snikk-snakk / Sv: Normal prosedyre ved bestilling utenlands? på: januar 04, 2008, 23:08:14 pm
Har opplevd det to ganger selv, men jeg ble oppringt. Dum som jeg var, oppga jeg nummeret. Gikk helt fint det.. men skjønner ikke helt poenget. Er det toll og avg. dir. som skal a det tro??
542  Forum / Ombygd / Sv: 356 replika på: desember 23, 2007, 10:54:29 am
Nor-kit car på Mysen. Ulf Werner Johansen, hadde jo slike karosserier tidligere. Disse var fra Apal mener jeg. Litt usikker på om han holder på enda, men han vet alt om om/opp-bygning av slike biler. Trikset er nok å legge karosseriet oppe på restene av boble karosseriet, for på den måten å omgå det dumme regelverket litt. Så slipper bilen å tilfredstille dagens krav til kjøretøyer. Dette er det nok andre som vet mere om...
543  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Forgasserspørsmål på: desember 16, 2007, 15:06:36 pm
....da står det vel hvilket arbeidstrykk forgasserne skal ha og da? i den boka di.
544  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Forgasserspørsmål på: desember 15, 2007, 16:08:56 pm
Hva slags regulator har du, syntes det høres ut som du har for høyt bensintrykk.
1,75 kg, er vel 20-25 psi. Sjekk flottørhøyde.
545  Forum / Snikk-snakk / Sv: Hvilke biler "ER" folk...? på: desember 14, 2007, 23:48:57 pm
Ojjj, det får en si, er noen år siden det. Sveastranda tidlig 90 tallet.....
546  Forum / Ghia / Sv: Eget Ghia treff på: desember 11, 2007, 21:21:39 pm
Hehe, joa. Ligget litt på latsiden i det siste. Skjedd litt for mye på privaten.
Godt det er lenge til sommeren....med det tempoet mitt.
547  Forum / Problemløseren / Ventilfjærer W-100 på: desember 11, 2007, 21:17:48 pm
Bygger en 1776, lett portede std. topper, W-100 kam og ett sett med enkle 34 mm. gassere.
Noen som har formening om hvor mye en bør gå opp på fjærtrykket?
Målte noen fjærer jeg hadde liggende.

Std.VW             134-41 lbs.         
Uorg. fjær 1:      172-57 lbs.
Uorg. fjær 2:     200-100 lbs.

Her er det en halv tomme løft. Noe som er litt i overkant, men en får da ett lite intrykk..
548  Forum / Ghia / Sv: Eget Ghia treff på: desember 11, 2007, 20:47:26 pm
Høres bra ut, kan hende jeg rekker det....
Østlandet her.
549  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: trimming av 1600 på: desember 04, 2007, 19:00:29 pm
Hmmm, den toppeffekten der må da dukke opp ved 7000+, blir den kjørbar ved 2-3000 o/min da? Innsprut / programmerbar tening??
550  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Us vs euro utgave på fangere ghia på: desember 04, 2007, 18:38:39 pm
Nå er det forskjell på bakre hjørnedelene og da, det fremre feste, mot hjulbuen. Sjekk på de fangerne du har, eller mål avstand fra hjulbue/festehull.  Det finnes 2 eller 3 utgaver der ute...
551  Forum / Rat-look / Sv: Post din Rat-Looker! på: desember 03, 2007, 22:52:39 pm
Hmmm, er det så farlig da? Hvorfor skal alt på død å liv klassifiseres...selv er jeg glad i damer...og VW. 
Har en karmann Ghia, hvilken stil? aner ikke, og trives med det.
Sider: 1 ... 17 18 [19]
Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!