Vis innlegg
|
Sider: [1] 2
|
3
|
Forum / Ombygd / Sv: Mitt rod prosjekt.
|
på: oktober 06, 2011, 21:17:31 pm
|
Helt sjef vogn! Lykke til på visning,håper de har en god dag når du skal dit Visning på lokal traf.stasjon?
|
|
|
10
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Rod 67
|
på: april 07, 2009, 18:45:45 pm
|
Råkult at du setter igang,ser greit solid ut den extender`n din.Er den komplett med styre-kit? Har du planer om godkjenning eller dialog med tviltilsynet?
|
|
|
12
|
Forum / Hva skjer? / Uhøytidlige treff
|
på: oktober 22, 2008, 19:28:18 pm
|
Er det noe slikt som eksisterer i romeriks området? Tenker på noe slikt som mc og amcar-laget har på ex. tyrigrava og vormsund. Enkelte har en fast dag i uka for kaffe og ljuging mens andre har en fast dag i måneden. Det ville vært kult om man kunne lufte kjærra på feks. en tirsdags efta og treffe likesinnede for kaffe&pisspreik til våren igjen. Shell på vormsund hadde passet(meg i allefall) suverent
|
|
|
13
|
Forum / Ombygd / Sv: vw rod
|
på: oktober 22, 2008, 18:50:13 pm
|
Ligger på volksrods.com under "Crazy Bastard of the Month". Enjoy.... Og kutter`n din ligger sikkert under benken,sett igang Cut,weld,drive er motto der i gården
|
|
|
14
|
Forum / Ombygd / Sv: vw rod
|
på: oktober 20, 2008, 18:25:37 pm
|
Ser ut til å bli greit kul denne her,kreativ sjel.
|
|
|
15
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: Radiator til 2,1L Wasserboxer
|
på: september 22, 2008, 20:44:15 pm
|
Knasten kjørte med en T4 rad bak setet,husker ikke om det funka helt kult.Selv har jeg en golf 2 rad. foran og det virker veldig bra. Du kan jo bruke org. bensinpumpa til wbx og legge retur rør til tanken.
|
|
|
16
|
Forum / Ombygd / Sv: vw rod
|
på: september 22, 2008, 20:39:23 pm
|
Åssen er det på denne fronten,noen som har har noe på gang??
|
|
|
23
|
Forum / Problemløseren / Sv: Starter ikke.
|
på: mai 18, 2008, 19:19:55 pm
|
Hvis du måler syrevekta i batteriet så finner du ut om det er tess eller ikke,det kan være en celle som har knela i løpet av vinteren.
|
|
|
24
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: Hvor får man tak i orginale nøkler til boblen ?
|
på: mai 01, 2008, 01:36:00 am
|
Inni låsen står et nummer. Oppgi dette nr til låsesmed, og de sliper. Skal du ha nøkkelemner som ser ut som de orginale, er disse å få på wolfsburg west har jeg sett.. Kan hende de har hos vw sjappene her også. Jeg slipte akkurat opp til dørene mine hos låsegruppen i drammen. Passer som støpt.. Men jeg tok med hele låsen bort, så de fikk tilpasset de. Er jo noen år med slitasje, og en ny nøkkel kan ofte være for skarp i taggene.. Petter'n.
Var dette en kostbar affære? Har en sånn rattlås-tenning,uten nøkkel..
|
|
|
27
|
Forum / Drag-race / Sv: Krutt!!
|
på: april 24, 2008, 18:30:20 pm
|
Wow! Er ikke disse wankelmotorne på 1300ccm og hva var det som datt av bilen på siste filmen?
|
|
|
28
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: Motor tips?
|
på: april 15, 2008, 16:08:24 pm
|
Siden du etter eget utsagn ikke har så mye peiling på bobler, hadde jeg kanskje satset på en boblemotor. Det er enklest, minst mulig som må lages og tilpasses for å få den inn i bilen. En T1 motor med 150 stabile hk er ganske dyrt. Regn med 20-50.000 alt etter om du kjøper alt nytt eller brukt og hvor mye maskinering du gjør selv. Når det gjelder hvor godt en Golf I GTI går, så kjørte den i 83 1/4 mila på høye 17 sekundere. Med 150hk i en boble er du på 13 tallet.
Å få inn en "annen" motor i bobla er endel jobb, mye småtteri som ikke passer. Skal det i tillegg ikke se ut som et helvete baki der er det ganske mye mer.
Med nokså standard wbx 112hk går bobla høye 15sek.
|
|
|
29
|
Forum / Snikk-snakk / Tow-bar?
|
på: april 10, 2008, 17:16:55 pm
|
Er det lov å bruke tow-bar i norge?En veldig kjekk sak iaffal
|
|
|
|