Vis innlegg
|
Sider: [1] 2
|
4
|
Bruktbørsen / Deler selges / Kkk k26 turbo
|
på: januar 08, 2014, 23:34:15 pm
|
Selger en kkk k26 turbo.turboen stammer fra en audi 200/porsche 944.den er blitt overhalt av autotrim i trondheim og er i topp stand.turboen har levert 245 bhp på en 1835 på 1,4 bar.selges for 2500,-.mvh Tor anders
|
|
|
6
|
Forum / Problemløseren / Sv: Spørsmål om t4 motorer
|
på: august 14, 2013, 00:10:12 am
|
Noen som har erfaring med hvor man kann kjøpe kobbersjims sylinder-topp Eller sylinder-blokk sjims til 96bor T-4 Trenger og få tatt ned kompen da motor'n skal få snurre.
|
|
|
7
|
Forum / Problemløseren / Sv: Spørsmål om t4 motorer
|
på: august 14, 2013, 00:05:32 am
|
Bruker du CSP sitt glassfiber kitt for T1 viftehus, kommer ikke Dynamoens reimhjul til å bli på linje med reimhjulet på veiva. Pga elendig tilpassning fra CSP. Der må du enten støype om glassfiber kåpene over sylindrene eller bygge om dynamoen slik at reimhjulet kommer lengre bakover på motoren.
|
|
|
15
|
Bruktbørsen / Biler selges / Sv: Buggy for drag/gate
|
på: september 24, 2012, 16:17:58 pm
|
Rart at d itj e fleir som e intri i herre Buggy`n ? D e jo ein kjæmpe bil, et tå d finast glassfiber karoserian. Nydelig farge.å så artig å kjør me.
|
|
|
29
|
Forum / Problemløseren / Sv: TUV-papirer på formuling ratt
|
på: august 29, 2011, 20:52:56 pm
|
Hvis du har et Formuling 1 rat er d ikke helt lov og bruke d fordi d ikke knekker når du koliderer å får d i brystet.Er mei blitt fortalt da jeg spurte på Torshov om de forhandlet et slikt rat. Men jeg har fått tak i et og bruker det, har aldri vert bemerket på kontroll hos BT
|
|
|
|