mai 28, 2024, 20:07:01 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Erstatning/forsikring ved sending med Posten  (Lest 924 ganger)
Filip/purity
Supermedlem
*****
Innlegg: 1446
Bosted: Karmøy og Oslo



Vis profil
« på: desember 19, 2008, 20:21:49 pm »

Jeg sendte fire stempler og to topper i en pakke til EBB for en stund siden, og når han fikk pakken var skjørtene på to av stemplene knekt. Pakken ble sendt som egenemballert Norgespakke. Hvilke muligheter har jeg for å få igjen noe erstatning? Du har jo såkalt "Erstatning inntil kr.10 000,- ved skade eller tap.", men hvor godt innholdet var emballert burde jo spille inn på et evt. erstatningskrav. Men pakken er jo åpnet og pakket ut, så hva tror dere?
Loggført

1967 1300 (solgt)
1971 1302 (solgt)
1967 1200
Holmen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1093
Bosted: Sandnes - Bogafjell



Vis profil WWW
« Svar #1 på: desember 19, 2008, 20:41:06 pm »

Jeg kvitter alltid med "Mottatt, ikke kontrollert".
Loggført

Jeg liker buet frontrute - 1303......
MariusR
Supermedlem
*****
Innlegg: 940
Bosted: Ålesund



Vis profil
« Svar #2 på: desember 19, 2008, 22:13:30 pm »

Ta med deg pakken med innhold og embalasje tilbake til postkontoret,hva som er fristen for reklamasjon er jeg usikker på. Fortell hva som har skjedd og så fyller dere ut en skade melding. Så går det en stund og en saksbehandler fra posten tar kontakt.

Var slik jeg gjorde og fikk tilbake pengene mine Men satt med et lite intrykk av at han saksbehandleren prøvde å lure meg. Så pass på

Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!