november 01, 2024, 03:17:05 am
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
Har du ikke mottatt
e-post for aktivering
?
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter
: Velkommen til et samlet VWNorge!
Hovedside
Hjelp
Søk
Logg inn
Registrer
VWNorge
>
Forum
>
Problemløseren
>
Strømproblem
Sider: [
1
]
Skriv ut
Skrevet av
Emne: Strømproblem (Lest 953 ganger)
Vullum
Nybegynner
Innlegg: 5
Bosted:
Strømproblem
«
på:
mai 16, 2010, 15:37:16 pm »
Hei! Noen som har tips vedr startproblemer. Bobla er helt død. Lader batteri og ingen respons, hverken på tenning, pusser el lys. Det startet ved at bilen sto stille og var strømtom. Ladet batteriet og satte det i og da gikk innslaget til bensinvaremeren. Justerte innsalget, fjørbelastet på bensinapparatet. Og ingen respons på tenning. Kan det være noe kabelbrudd som var årsak til at innslaget på bensinvarmeren slo inn, og bryter strømkrets.?
Loggført
Formula Vee
Supermedlem
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger
:: DKL ::
Sv: Strømproblem
«
Svar #1 på:
mai 16, 2010, 17:12:03 pm »
Noen sikringer som har gått? Merkelig å ikke få noen respons.. Bra kontakt på strøm og jording?
Loggført
SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.
Arild t1
Telehiv Jumpers
Supermedlem
Innlegg: 882
Bosted: Horten
Sv: Strømproblem
«
Svar #2 på:
mai 16, 2010, 18:05:32 pm »
Har du målt spenningen på batteri etter lading? Kan være kortsluttet!
Loggført
69 T1 nå uten WBX. Ferdig senket.Snart med 1915
Polo 2006
Mob 90875437
http://www.telehiv-jumpers.net/37860498
Vullum
Nybegynner
Innlegg: 5
Bosted:
Sv: Strømproblem
«
Svar #3 på:
mai 16, 2010, 22:28:55 pm »
Da går den igjen:) Skiftet alle sikringer og satte i nytt batteri og da var det liv igjen. Batteriet var nok ikke helt topp lenger nei. Innslaget på bensinvarmeren gikk på igjen, men etterhvert så sluttet det. Og alt fungerer greit nå. Men hugser ikke prosedyren på det bensinapparatet. Det er to små knotter å dra ut, i tillegg er det en større. De små skal vel trekkes ut først og så den større og så skal en el. begge de små inn igjen, muligens. Husker ikke dette, lenge siden det har vært i bruk. Takk for svar og tips;)
Loggført
Sider: [
1
]
Skriv ut
Gå til:
Vennligst velg en destinasjon:
-----------------------------
Forum
-----------------------------
=> Snikk-snakk
=> Originalprat
===> Krigsmodeller
===> Type 1 1946-1957
===> Type 1 1958-1967
===> Type 1 1968-1979
===> 1302/1303
===> Type 2
===> Type 3 og 4
===> Ghia
=> Problemløseren
=> Teknisk, teori og praksis
=> Smak og behag
===> German/Euro-look
===> Rat-look
===> Resto-look
===> Cal-look
===> Old speed
===> Porsche-look
===> Ombygd
===> Drag-race
===> Rundt og rundt/bakkeløp
===> Buggy
=> Hva skjer?
=> Forumexpressen
=> Prosjektgarasjen
-----------------------------
Bruktbørsen
-----------------------------
=> Biler selges
=> Biler ønskes kjøpt
=> Deler selges
=> Deler ønskes kjøpt
=> Eksterne salgs linker
=> Tilbud fra forhandlere
===> Boblegården
===> Dalhems
===> Gasolin
===> Grelland
===> HotShop
===> SCC
===> T-Mek AS
-----------------------------
Min klubb
-----------------------------
=> Agder VW klubb
=> Die Käfer Loge (DKL)
=> Folkevognklubben Østfold
===> Klubb snakk
===> Hva skjer
=> Folk&Vogn
=> Follo VW Klubb
=> Inntrøndelag Volkswagen klubb
=> LP
=> Nord-Rogaland VW Klubb
=> Salten VW
=> Screwdrivers
=> Seaside Volkswagen-club
=> Stormtroopers
=> Sør-Rogaland VW Klubb
=> Telehiv Jumpers Vestfold
===> Hva skjer?
=> Totenbugs
=> Trondheim VW Klubb
=> Vestfold Aircoolers
===> Klubbsnakk
===> Hva skjer
=> Veteran Schwimmwagen Norden
=> Volkswagen Auto Club Mjøsa
=> Volks West
===> Treff og turer
Henter...