juni 06, 2024, 07:53:13 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Hvilken T1 blokk er best?  (Lest 724 ganger)
Gaffel
Supermedlem
*****
Innlegg: 865
Bosted: Fredrikstad


That's what she said..


Vis profil
« på: november 24, 2010, 10:21:29 am »

Hvilken T1 blokk er den beste til trimm? Er det noe forskjell?
Mener å ha lest at noen typer er sterkere ved sylinder basene og har bedre oilflow. Stemmer dette?

Planlegger å bygge en solid 120hk for gatebruk, og jeg føler det litt bortkasta hvis ikke selve "infrastrukturen" i motoren er best.

Mvh Gaffærn
Loggført

Everyone aspires to soar like an eagle, but weasels don't get sucked into jet engines
Jee
Supermedlem
*****
Innlegg: 2511
Bosted: Jessheim



Vis profil WWW
« Svar #1 på: november 24, 2010, 10:47:53 am »

Alle dobbelreduserte blokker duger (sees lett under motoren, 2 store flat-trekker plugger som er skrudd nedenfra og opp. En i fremkant og en i bakkant på blokka). Men helst med 8mm pinnebolter til toppene.

Sikre motornr er AB,AD og AS. Men det finnes også diverse type 2, og 3 som gjør samme nytte.
« Siste redigering: november 24, 2010, 10:50:41 am av Jee » Loggført

Gaffel
Supermedlem
*****
Innlegg: 865
Bosted: Fredrikstad


That's what she said..


Vis profil
« Svar #2 på: november 24, 2010, 12:44:37 pm »

Takk for bra svar Jee, akkurat hva jeg lurte på.

Har et litt "flytende" spørsmål også, hvor mye hk/nm kam ma ha på en t1 blokk uten at det blir topfuel-service intervaller?
Loggført

Everyone aspires to soar like an eagle, but weasels don't get sucked into jet engines
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!