Her var jo mangen svar allerede!
Får prøve å svare på de spm som kommer.
Dette med å trykke inn gasspedal merker eg med at når eg først har fått fyr på motoren så må den alltid ha ein 1 eller 2 pump for å gå på tomgang etterpå, i tillegg når den er kald så tåler den ingen røring av gasspedal når motor går på tomgang for då stopper den.
På meg virker det som Choke ikkje blir aktivert i det heile tatt!?
Plugger har eg ikkje sjekka, men de har eg planer om å bytte før våren, samt å få kaldstart funskjonen til å fungere skikkelig.
Den er bygga om ifrå 6v til 12 v ja! Er det då sånn at Choke kan ha blitt utelatt og fremdeles er 12V?!
For øvrig så går den greit på tomgang når den har fått varmen i seg, den er då også lettstartet.
Kor godt drag det er i den veit eg ikkje då eg kun har kjørt den nokre 100 meter foreløpig. (sommerbil og eg kjøpte den i desember
Men blir Choken aktivert av å trykke pedalen i bunn 1 gong når den er kald eller blir den aktivert når tenninga blir satt på?
Dette varmeelementet, ligger det på utsida av forgasseren like ved choke spjeldet?
No skal det nevnes at eg ikkje er heime og får sjekka dette som dykk skriver, men det skal sjekkes når eg kommer ifrå jobb igjen.
Er også takknemlig for alle svar, sidan alle luftkjølt lærdom for meg blir ny lærdom