juni 11, 2024, 01:44:57 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: mysterium med feilkobla coil  (Lest 924 ganger)
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« på: april 24, 2012, 00:26:54 am »

Har ramla borti eit lite mysterium..som sikkert er ganske logisk, men som eg skulle hatt litt forklaring på..

på ghiaen til mammo har me no skifta so å sei alt av tenningsdeler. da var då eg oppdaga att coilen var kobla feil. straum inn gjekk på minus(1) og kondensatoren gjekk på pluss(15) bilen har gått sånn i fleire år og da har igrunn ikkje vert noko problem. eg skjønte ikkje beret av detta og kobla om(var vansklig då ledningane var igrunn for korte) prøvde då å fyra men då vart da masse rare lydar og eg skjønte att eg hadde tatt livet av coilen, sjølv om den då i teorien var kobla rett..
no har eg skifta coilen og har fortsatt kobla som vanlig. og då starta bilen pronto og går klokkereint so å sei.
so da eg lura på er korleis kan da ha seg at bilen har kjøyrd rundt med ein coil som er kobla motsatt, over fleire år ??
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
holmsen
Supermedlem
*****
Innlegg: 2440
Bosted: oslo



Vis profil
« Svar #1 på: april 24, 2012, 06:06:01 am »

Kanskje den gamle var en lucas eller no annet engelsk møl, der er jo alt motsatt av normalt 
Loggført

LOSEN Racing Team
Ultimate Street Bays
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #2 på: april 24, 2012, 15:23:46 pm »

ja, men den gamle var ein god gammal bosch Hæ
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Kjell Roar
Supermedlem
*****
Innlegg: 4182
Bosted: Sandefjord, ved Ekeberg grill & camping...


Fra 55? Hadde ikke råd til noe nyere...


Vis profil
« Svar #3 på: april 24, 2012, 20:15:59 pm »

Coilen er vel egentlig bare en spole, gir det samma hvilken vei strømmen går.
Loggført

Ovalen har 30hk @ 3400rpm, og gjør glatt 0-100 etterhvert

Andre hobbykjøretøy: CX500, Z1000A2, V7Sport, CB100
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #4 på: april 24, 2012, 22:35:43 pm »

men då kunne dei jo igrunn berre gjitt beng i å merka terminalane isofall..?
uansett bilen har aldri vore meir lettstarta enn no, etter att eg bytte coilen. no tenner den omtrent før eg har vridd om nykkelen
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #5 på: april 27, 2012, 06:16:53 am »

Feltet i likestrømsdynamoer (som og er pålag ein "spole" kan ompolariserest å gjeld ikkje berre Lucas), mot den batteripolen som skal gi straum til elnettet, - på VW er dette ifrå pluss polen. (mange gamle kjøretøy har plusspolen til gods m minus til elnettet å då må dynamoen "snus") Kanskje coilen til ghiaen har vore kortslutta en eller annan gong og fått til einslags polarisereing? anyvay so ser det ut til at den coilen har hatt en skade frå tidlegare.
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #6 på: april 27, 2012, 10:46:14 am »

Ja da virka ganske merkelig att da har fungert, men no har eg no gløymt gamle synder for med den "nye" coilen so har den aldri vore meir lettstarta enn den e no Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!