mai 23, 2024, 22:27:31 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Oettinger 78mm veiv til type 4  (Lest 1293 ganger)
Hulken
Supermedlem
*****
Innlegg: 3428
Bosted: Gjøvik


Hardcore type four...


Vis profil
« på: februar 07, 2011, 13:26:37 pm »

Dette er vel sjelden vare, men jeg har kommet over en NOS veiv til type 4 fra Oettinger. Men spørsmålet er, hvor mye skal jeg være villig til og betale? Siden jeg har Oettinger nicasil sylindersats så ville det vært kult og pare opp med riktig veiv. Hva ville du gitt, og hvor høyt kan det forsvares og strekke seg i forhold til det som er og få kjøpt nytt av langslagsveiv i dag?
Loggført

Arild B, Gjøvik
1956 1200 cabriocoach restobjekt (solgt til hyggelig herre)
1972 1302S "Hulken" restobjekt
1973 412 2-dørs coupe
Hulken
Supermedlem
*****
Innlegg: 3428
Bosted: Gjøvik


Hardcore type four...


Vis profil
« Svar #1 på: februar 20, 2013, 23:09:16 pm »

Denne ble aktuell igjen, noen som har en formening?
Loggført

Arild B, Gjøvik
1956 1200 cabriocoach restobjekt (solgt til hyggelig herre)
1972 1302S "Hulken" restobjekt
1973 412 2-dørs coupe
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #2 på: februar 21, 2013, 00:37:15 am »

Jeg betalte 600 EUR + frakt og avgifter for min Alfing / Oettinger 78mm veiv, NOS.

-BB-
Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
Jærva
Supermedlem
*****
Innlegg: 1438
Bosted: Østlandet.



Vis profil WWW
« Svar #3 på: februar 21, 2013, 17:48:19 pm »

Jeg betalte 600 EUR + frakt og avgifter for min Alfing / Oettinger 78mm veiv, NOS.

-BB-

Det var nok en grei pris... , jeg har sett et par stykker gå for nesten det dobbelte. Men har sett at prisen på slike eldre "kvalitetsvarer" kan variere en del.
Loggført

Det 7. bud : Du skal ikke stjele. Staten liker ikke konkurranse!

Øyelokk, 009-fordeler og chrommoly-støtstenger skal destrueres!
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #4 på: februar 21, 2013, 18:08:46 pm »

nå er vel type 4 produkter generelt  litt høyere priset
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Hulken
Supermedlem
*****
Innlegg: 3428
Bosted: Gjøvik


Hardcore type four...


Vis profil
« Svar #5 på: februar 21, 2013, 21:42:40 pm »

Sant nok, koster litt mer å værra kær! DPR veiv ligger vel på rundt $550, så det er jo et rimeligere alternativ, men uten sammenligning kvalitetsmessig.
Loggført

Arild B, Gjøvik
1956 1200 cabriocoach restobjekt (solgt til hyggelig herre)
1972 1302S "Hulken" restobjekt
1973 412 2-dørs coupe
Hulken
Supermedlem
*****
Innlegg: 3428
Bosted: Gjøvik


Hardcore type four...


Vis profil
« Svar #6 på: mars 03, 2013, 18:15:28 pm »

Full circle veiv til type 4 - husker jeg rett om det IKKE anbefales?
Loggført

Arild B, Gjøvik
1956 1200 cabriocoach restobjekt (solgt til hyggelig herre)
1972 1302S "Hulken" restobjekt
1973 412 2-dørs coupe
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!