Gammal tråd, men det er jo bilen i ferd med å bli også
Maskinisten min (AB er vel strengt tatt kun matros..) har antyda at det er på tide å tenke på vaktskifte. Han har fått det for seg at piperøyking er flotte greier. Min gamle sjef røykte McBaren pipetobakk for magne år sidan. Det er litt samme lukta. Inn i rundkøyringar og i nedoverbakke kjem det ein lett eim av forbrente dinosaurar.
So er det eg treng tips. Eg har ein fabrikkoverhalt original 1600 singelport, fortsatt med honestripene intakt som eg var tenkt å ha klar.
Men so er det dette med den søramrikanaren då. Det er ein demontert AS41 1600 motor med dobbelport og doghouse. 'Gjekk som ei kule', og demontert av ein tenåring som hadde lyst å lære seg....... osv.
Behovet mitt i Plokkoppen er ein seig og pålitleg sak. Tunge lass og lange motbakkar er det ikkje langt mellom.
Eg har liggande ein 'Bugpack' manifoild for DP, og med feste for enkel 36/42 Weber. Då får ein effekten av lange innsug som gir bunndrag på lave turtall, samtidig som eg får DP motor. Enkel gassar er jo greiare p forholda seg til ifm stag, slark og justeringar. Plokkoppen trillar fortsatt 12-15000km i året. Så unødvendig skruing gidd eg ikkje.
Det er då spørsmålet med kam dukker opp. AS'en finn eg ikkje noko endeslakk i, og lagra ser flotte ut. Er det luddig å sette inn ein mild kam? I så fall, nokon gode forslag? Eg driv ikkje med nokon form for drag race, meir tractor pulling.......
Det er jo noko med det orignale også. Blir gjerne mindre skruing på ein motor som er 'Gorilla Proof'
Tar imot all mulig form for innspel, komentarar, oppstøt, sjitpreik og sjokolade