november 01, 2024, 01:09:14 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Mostly "dress up" eller har dette noe for seg?  (Lest 1459 ganger)
TomR
Supermedlem
*****
Innlegg: 2089
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« på: desember 27, 2008, 21:11:52 pm »

http://www.vwparts.net/JCJETDEFLECTOR.html

Noen som har noen tanker om disse - er det mest "the look" eller kan man tro at dette har noe for seg - hvor stort er egentlig problemet?
Loggført

- The devil is in the detalis!
- Når små menn kaster lange skygger så er det kveld!
TomR
Supermedlem
*****
Innlegg: 2089
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #1 på: desember 29, 2008, 04:02:31 am »

Nice!! Da skal jeg ha disse  Gliser
Loggført

- The devil is in the detalis!
- Når små menn kaster lange skygger så er det kveld!
Anders Peder
Supermedlem
*****
Innlegg: 1276
Bosted: Brumunddal



Vis profil WWW
« Svar #2 på: desember 29, 2008, 04:38:46 am »

utfra min uvitenhet ville jeg ha sagt at dette er det samme som "emblem trimming" men for forgasser. Men hvis forhandler kan bevise at luftstrømmen mellom innsugene endres med denne plastikk boksen så skal jeg begynne å tro på det.
Loggført

Vw Boble type 1 1965
Opel Vectra 1.9 CDTI Opc Line 2007

tlf: 90738323
TomR
Supermedlem
*****
Innlegg: 2089
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #3 på: desember 29, 2008, 04:44:45 am »

Det var mitt poeng og - men Jaycee har et bra rykte på seg for å lage matnyttige greier (Les: lite produksjon av deler som har lite for seg, om noen har funnet noe som ikke er gangbart eller gjør nytta si fra Jaycee - spytt ut!!). OK da...alupluggene til wiseco stempler ....De har produksjonsatt lange sylindre, bensinpumpeblockoff med kjekk ånding, støtstenger, stacks og diverse anna som folk sverger til så jeg er villig til å betale de beskjedne kronene det koster). Siden ingen her har erfaring med det eller har forska på det (eller rett og slett er flaue over å snakke om det) så tar jeg et par - greit å ha i bremsebenken - den ljuger sjelden om man gjør endringer i samme benk, 1 hk her og en hk der vettu Blunker

Det er forresten tidligere bevist at uønskede luftstrømmer lager kål og ball i motorrommet - det var derfor jeg spurte spesifikt om dette hadde noe for seg. Noen elsker å kjøre med standoffs og IDA eller kappe i stacksene for å få igjen luka - snakk om å leve i god tro.... Gliser
« Siste redigering: desember 29, 2008, 05:04:37 am av TomR » Loggført

- The devil is in the detalis!
- Når små menn kaster lange skygger så er det kveld!
JS
Supermedlem
*****
Innlegg: 2748
Bosted: Fredrikstad



Vis profil
« Svar #4 på: desember 29, 2008, 21:35:39 pm »

En avsporing men dog... Jussi har ved hjelp av en konpis i flyindustrien(vindtunnell) fått greie på at luftstrømmen bare følger taklinja på bobla så langt som ned til luka(gassere) opp til litt over 100kmt. Derfor har han ikke luftbokser til 58IDA´ene sine.
Loggført
TomR
Supermedlem
*****
Innlegg: 2089
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #5 på: desember 29, 2008, 23:30:34 pm »

Vil ikke kalle det en avsporing at all jeg - slikt er interessant - men hva skjer videre - ingen turbulens som en følge av dette eller andre ting? Jeg har ikke vindtunell - og det blir forbaska slitsomt med hårføne og sigaretter er jeg redd Osteaktig

Det du egentlig sier er at lufta over gassere står stille ved 100 km/t eller mer?

Mvh
TomR

PS: Husk solfaktor JS ! Glad
En avsporing men dog... Jussi har ved hjelp av en konpis i flyindustrien(vindtunnell) fått greie på at luftstrømmen bare følger taklinja på bobla så langt som ned til luka(gassere) opp til litt over 100kmt. Derfor har han ikke luftbokser til 58IDA´ene sine.
Loggført

- The devil is in the detalis!
- Når små menn kaster lange skygger så er det kveld!
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!