loveless
Nybegynner

Innlegg: 6
Bosted:
|
 |
« på: februar 16, 2008, 23:37:55 pm » |
|
Er en tut og kjør figur, orker ikke mas, kin på kjerre som er brutalt senka, og spør: hva er erfaring, i forhold til senking, utstyr som godkjennes mht. puma dropp spindler, evnt. air-ride, snakker da om kjerrer før 61? "liten rute" før de kasta på 10% større rute!
? (tenker på og hente bil med minst mulig pes...snakker da kanskje også med større motor...)
anyone?
seppo
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
alask
|
 |
« Svar #1 på: februar 16, 2008, 23:45:14 pm » |
|
tenker du på import? da må den innom tilsynet uansett.. om du tenker på en bil som alerede er her i landet (registrert) så slipper du glatt unna eu kontroll for all framtid (om ikke reglene endres) MEN det er uansett ikke mer lovlig...  det lureste er nok å få det inn i vognkortet først som sist...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
JS
Supermedlem
    
Innlegg: 2748
Bosted: Fredrikstad
|
 |
« Svar #2 på: februar 16, 2008, 23:46:52 pm » |
|
Og hvis du blir stoppet er du uansett like langt...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
loveless
Nybegynner

Innlegg: 6
Bosted:
|
 |
« Svar #3 på: februar 17, 2008, 00:59:30 am » |
|
ok, men en kjerre som importeres med fet motor før 60, slipper? tror det, syntes jeg husker dette fra vw2u... hvem kan bekrefte! Vegard? -eller for og si det sånn: hvem gidder og bygge disse deilige kjerrene med noe futt og brutal hoodride senking som er eu fri? Jeg gir Faen, pga at hvor ofte ratter jeg rundt, hm! Pass deg for politiet og all dritten! Fuck off, lets ride! hihih! 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
alask
|
 |
« Svar #4 på: februar 17, 2008, 01:02:10 am » |
|
alle biler som blir importert må innom bt uiansett!' så da må den vises i tilnermet original stand for så å bygge om i etterkant..
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
loveless
Nybegynner

Innlegg: 6
Bosted:
|
 |
« Svar #5 på: februar 17, 2008, 01:20:12 am » |
|
hm, takker for svar....
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
-Marius-
Supermedlem
    
Innlegg: 1794
Bosted: Dirdal
|
 |
« Svar #6 på: februar 17, 2008, 01:28:45 am » |
|
Eu er jo for faen meg bare hvert 2. år Biltilsynet kan du faen meg treffe hver dag. De idiotene er er faen meg værre. Du er vel ikke så jævla keen på det?
|
|
|
Loggført
|
Mvh
Marius
|
|
|
Rocket-Racing
Supermedlem
    
Innlegg: 1771
Bosted: Sande i Vestfold
|
 |
« Svar #7 på: februar 17, 2008, 02:39:01 am » |
|
Må legge godvilja til for å ta innlegget ditt seriøst når du ordlegger deg på den måten..
Selv om bilen er fritatt for EU gjelder de samme reglene for modifikasjoner. Selvfølgelig er det enklere å slippe unna med en EU-fri bil, men de skikkelige problemene oppstår den dagen bilen er involvert i en ulykke. Nå er jeg ingen helgen i denne sammenheng selv, men det kan straffe seg å tøye reglene for langt..
Det er ihvertfall ingen genistrek å skrike ut om dette på nett så hele verden får det med seg.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
LOBO
Supermedlem
    
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus
|
 |
« Svar #8 på: februar 17, 2008, 03:49:41 am » |
|
ok, men en kjerre som importeres med fet motor før 60, slipper? tror det, syntes jeg husker dette fra vw2u... hvem kan bekrefte! Vegard? -eller for og si det sånn: hvem gidder og bygge disse deilige kjerrene med noe futt og brutal hoodride senking som er eu fri? Jeg gir Faen, pga at hvor ofte ratter jeg rundt, hm! Pass deg for politiet og all dritten! Fuck off, lets ride! hihih!  Ok, du trenger ikke å tøffe deg  Virker litt useriøst når du skriver dette, og du skal tenke på at det helt sikkert er folk fra både biltilynet og politiet som er innpå og sjekker sidene her. Hva tror de om folk i vw-miljøet når de leser slikt? 
|
|
|
Loggført
|
D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
|
|
|
T1-55
Seniormedlem
   
Innlegg: 283
Bosted: Bø i Telemark
|
 |
« Svar #9 på: februar 17, 2008, 04:02:42 am » |
|
Er en tut og kjør figur, orker ikke mas, kin på kjerre som er brutalt senka, og spør: hva er erfaring, i forhold til senking, utstyr som godkjennes mht. puma dropp spindler, evnt. air-ride, snakker da om kjerrer før 61? "liten rute" før de kasta på 10% større rute!
? (tenker på og hente bil med minst mulig pes...snakker da kanskje også med større motor...)
anyone?
seppo
-eller for og si det sånn: hvem gidder og bygge disse deilige kjerrene med noe futt og brutal hoodride senking som er eu fri? Jeg gir Faen, pga at hvor ofte ratter jeg rundt, hm!
Pass deg for politiet og all dritten! Fuck off, lets ride! hihih!
Drittunge!!, håper du aldri får lagt vantene dine på noe kjøretøy større enn en plenklipper!, det er sånne som deg som gjør at vi andre får trøbbel med både godkjenning og ikke minst at vi blir stoppet hver eneste gang vi lufter oss!, for å ikke snakke om forsikrings premiene som går opp hver eneste gang en idiot som deg er ute i ulykka!! Just my 2cents
|
|
« Siste redigering: februar 17, 2008, 04:04:30 am av T1-55 »
|
Loggført
|
BUG ME!
|
|
|
Holmen
|
 |
« Svar #10 på: februar 17, 2008, 08:55:43 am » |
|
"Loveless" burde skiftet nick til "Brainless"
|
|
|
Loggført
|
Jeg liker buet frontrute - 1303......
|
|
|
alask
|
 |
« Svar #11 på: februar 17, 2008, 09:24:12 am » |
|
nå tror jeg vi roer ned gutter...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Kjetil Lima
Supermedlem
    
Innlegg: 2974
Bosted: Stavanger
|
 |
« Svar #12 på: februar 17, 2008, 09:24:22 am » |
|
Dette må vel være kødd, er nok en som har opprettet nic og skrevet dette i fylla vel.
|
|
|
Loggført
|
1961 T1 - Custom
|
|
|
-Marius-
Supermedlem
    
Innlegg: 1794
Bosted: Dirdal
|
 |
« Svar #13 på: februar 17, 2008, 09:45:54 am » |
|
Vi får håpe på det:) men verden er full av raringer, blir aldri overasket!
|
|
|
Loggført
|
Mvh
Marius
|
|
|
|