Jeg må desverre kvitte meg med buggyen. Har prøvd å få solgt den på finn osv, men desverre har jeg skjønt at det ikke er lett å selge en buggy som man har lagt ned 150 000,- i...men jeg MÅ ha den vekk pga økonomi, så nå går hele bilen, inkl motor for
50 000,-, første mann til mølla....
Litt info om bilen:
Karosseri er modifisert med byggskum og glassfiber.
Lakkert 2008 i dyp oransj med flakes
Bensintank i alu, tilpasset bilen
Nytt elektrisk annlegg all over
Oljetrykksmåler
Tempmåler
Ny Autometer ProComp Shiftlight turteller
Diode bremselys, blinklys og kjørelys bak
Sveiset nytt veltebur
Spesiallaget beskyttelse på veltebur ( på bildene er ikke bakstolpene klare enda..)
Kallesje tilpasset bilen
Drag Alu bøttestoler fra USA, med spesiallagde puter
Sabelt 3tomms 4-punktseler
12.5tommer brede felger, 295x50x15, i polert alu
2,5toms senkespindler forran
Nye bremser bak
Nye støtdempere forran og bak
Nytt ratt, med snapoff
Nye membranforinger forran og bak
Girkasseforsterkninger
Litt spec på motor:
AS 21 blokk
69 mm motvektsveiv
råder vektjustert
veiv og svinghjul balansert
kam: bugpack 4063
full flow olje-opplegg
94 mm Mahle sylindre
cro-moly støtstenger
ny 26mm oljepumpe
skrudde vippearmsakslinger
Steve Tims Stage 1 topper 40x35
Doble Weber IDF 44
9,5 i komp
Alle slanger stålspunnet
Bugpack oilcatch tank
Polert alu finnish på motoren
9toms høye luftfilter med sandtrekk
Nytt 2" eksosannlegg med EUS performance potter i rustfritt stål
Byttet til 1300s girkasse
Jeg har kjørt den med Magneto tenningsmodul, men denne følger ikke med, da den ikke er min.
vet ikke mer hva en skal si, dett er laaaangt under gibort pris, men har ikke noe valg...