november 01, 2024, 01:11:11 am
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
Har du ikke mottatt
e-post for aktivering
?
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter
: Velkommen til et samlet VWNorge!
Hovedside
Hjelp
Søk
Logg inn
Registrer
VWNorge
>
Forum
>
Teknisk, teori og praksis
>
Praktiske problemer med å leve med en E85 luftkjølt vw?
Sider:
1
[
2
]
Skriv ut
Skrevet av
Emne: Praktiske problemer med å leve med en E85 luftkjølt vw? (Lest 7779 ganger)
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo
Hvilken makalös manick
Sv: Praktiske problemer med å leve med en E85 luftkjølt vw?
«
Svar #30 på:
februar 27, 2011, 12:11:10 pm »
Sitat fra: king.oslo på februar 27, 2011, 00:39:51 am
Cluet er at du må feite opp blandiga for at den skal gå porno på e85.M
Øke mengden sammenliknet med bensin er et krav hvis man ønsker å beholde motoren. At man kjører med en annen AF sier seg selv.
Mvh
BB
Loggført
10.41 / 1641 / 2015 - 2016.
- Det er lettere å ape enn å skape -
king.oslo
Seniormedlem
Innlegg: 459
Bosted: Oslo
Sv: Praktiske problemer med å leve med en E85 luftkjølt vw?
«
Svar #31 på:
februar 27, 2011, 12:48:17 pm »
Blandingen økes med 47%, gitt at du etterstreber 14.7:1 på bensin og 10:1 på e85.M
Loggført
Gunnar|Rennfahrer2
Supermedlem
Innlegg: 1848
Bosted: Hernes i Elverum
Min Cornerstone
Sv: Praktiske problemer med å leve med en E85 luftkjølt vw?
«
Svar #32 på:
februar 28, 2011, 11:26:40 am »
Hmmm men var det ikke litt slik at kvaliteten på E85 endret seg litt etter tid på året etc.?
Slik at blandingsforholdet ikke var jevnt?
Loggført
Bobler 54-75 x antall
Buss 73
Min Prosjekttråd
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen
Sv: Praktiske problemer med å leve med en E85 luftkjølt vw?
«
Svar #33 på:
februar 28, 2011, 11:31:43 am »
på vinteren kan den inneholde optil 25% benzin dvs E75
men til normalt bruk så merker du ikke noe forskjell. foruten litt lettere kaldstart.
Loggført
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Sider:
1
[
2
]
Skriv ut
Gå til:
Vennligst velg en destinasjon:
-----------------------------
Forum
-----------------------------
=> Snikk-snakk
=> Originalprat
===> Krigsmodeller
===> Type 1 1946-1957
===> Type 1 1958-1967
===> Type 1 1968-1979
===> 1302/1303
===> Type 2
===> Type 3 og 4
===> Ghia
=> Problemløseren
=> Teknisk, teori og praksis
=> Smak og behag
===> German/Euro-look
===> Rat-look
===> Resto-look
===> Cal-look
===> Old speed
===> Porsche-look
===> Ombygd
===> Drag-race
===> Rundt og rundt/bakkeløp
===> Buggy
=> Hva skjer?
=> Forumexpressen
=> Prosjektgarasjen
-----------------------------
Bruktbørsen
-----------------------------
=> Biler selges
=> Biler ønskes kjøpt
=> Deler selges
=> Deler ønskes kjøpt
=> Eksterne salgs linker
=> Tilbud fra forhandlere
===> Boblegården
===> Dalhems
===> Gasolin
===> Grelland
===> HotShop
===> SCC
===> T-Mek AS
-----------------------------
Min klubb
-----------------------------
=> Agder VW klubb
=> Die Käfer Loge (DKL)
=> Folkevognklubben Østfold
===> Klubb snakk
===> Hva skjer
=> Folk&Vogn
=> Follo VW Klubb
=> Inntrøndelag Volkswagen klubb
=> LP
=> Nord-Rogaland VW Klubb
=> Salten VW
=> Screwdrivers
=> Seaside Volkswagen-club
=> Stormtroopers
=> Sør-Rogaland VW Klubb
=> Telehiv Jumpers Vestfold
===> Hva skjer?
=> Totenbugs
=> Trondheim VW Klubb
=> Vestfold Aircoolers
===> Klubbsnakk
===> Hva skjer
=> Veteran Schwimmwagen Norden
=> Volkswagen Auto Club Mjøsa
=> Volks West
===> Treff og turer
Henter...