1970 Type3 fastback vurderes solgt siden jeg ikke får brukt den.
Starter fint, går dårlig på tomgang når den er kald. Har vel kjørt hele 3-4 turer i år.
Ble EU-godkjent i vår mars/april, men var et år på etterskudd og skal inn ila vinteren. (innen april)
Nye bremser rundtom med Porschemønster - 5x130. Ventilert Kerscher foran, ombygd til T1 bak..
Porsche Fuchs 6x16 foran 7x16 bak, med helt nye dekk i dim hhv 195/55-16 og 205/55-16.
Originale bremser følger med, samt sprintstar med sommerhjul og kpz med vinterhjul. Alle 5,5x15.
Svært matt i lakken. Ble omlakkert engang på nittitall og har nok stått stort sett ute der sola har godgjort seg på den engang røde lakken. Originalt var den vel hvit.
Svart interiør med høye rygger foran. original lave røde kan gjerne følge med.
Rust finnes. Den ble vel rustsveiset da den fikk ny lakk, men trenger litt fiks her og der i overskuelig fremtid. Tror jammen det er et lite hull ved batteriet.
Den tar inn litt vann når det regner, men er vel ikke den eneste T3 som gjør det

Senket foran. Usikker på bak, men den ser noe lav ut.
Bråkete potte(er det Monza det heter?), altfor bråkete for
gamle kvalitetsbevisste som meg, NOS potte kan følge med.
Sånn der tøff girspake med utveksling er installert. Ble litt mindre rørepinne og mer girspak med den.
Sånn der tøft treratt er også installert. Ukjent merke. Tidenes tuteknapp.

En del motordeler kan også følge med.
Helrøde(minus ryggelysfeltet) baklykter.
Turteller med italienskklingende navn er moddet inn der klokka var. Har fungerende klokke liggende.
Universelt takstativ (sånn justerbart i bredde).
"Bambus"(dvs svart plast) hylle i diskutabel stand. Reparert med crc og gaffateip.
Ønsker helst en palle med penger for den, men ser at rundt 25k er mer rimelig.
Kontakt på PM, hrsande<ætt>gmail.com eller 48084672
Bilen befinner seg sentralt i Horten og blir for tiden brukt som oppbevaringshylle.
https://picasaweb.google.com/110501162398781822793/Vbb?authuser=0&authkey=Gv1sRgCOOQspm-4IftBA&feat=directlink


