juni 13, 2024, 12:11:03 pm
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
Har du ikke mottatt
e-post for aktivering
?
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter
: Velkommen til et samlet VWNorge!
Hovedside
Hjelp
Søk
Logg inn
Registrer
VWNorge
>
Forum
>
Teknisk, teori og praksis
>
Total seal på toppring på motor med høye turtall
Sider: [
1
]
Skriv ut
Skrevet av
Emne: Total seal på toppring på motor med høye turtall (Lest 728 ganger)
TomR
Supermedlem
Innlegg: 2089
Bosted: Drammen
Total seal på toppring på motor med høye turtall
«
på:
august 23, 2011, 13:36:18 pm »
Hva sier ekspertene - er dette lurt? Jeg ser for meg 8500 - 9000 omdr i turtall, burde jeg styre unna total seal på toppringen?
Loggført
- The devil is in the detalis!
- Når små menn kaster lange skygger så er det kveld!
TomR
Supermedlem
Innlegg: 2089
Bosted: Drammen
Sv: Total seal på toppring på motor med høye turtall
«
Svar #1 på:
august 24, 2011, 13:42:35 pm »
hmmmm....
Loggført
- The devil is in the detalis!
- Når små menn kaster lange skygger så er det kveld!
Jee
Supermedlem
Innlegg: 2511
Bosted: Jessheim
Sv: Total seal på toppring på motor med høye turtall
«
Svar #2 på:
august 24, 2011, 14:48:14 pm »
Har ingen direkte erfaringer. Men har noen sett dynotester av en motor med og uten toal seal. Greit nok at de gir utslag med en leakdown tester. Men når motoren er i gang
Har ikke helt trua... selv om teorien såklart er utsøkt.
Loggført
Gunnar|Rennfahrer2
Supermedlem
Innlegg: 1844
Bosted: Hernes i Elverum
Min Cornerstone
Sv: Total seal på toppring på motor med høye turtall
«
Svar #3 på:
august 24, 2011, 15:41:50 pm »
Total seal har jeg ingen erfaringer med og ikke har jeg tenkt på å prøve heller.
Loggført
Bobler 54-75 x antall
Buss 73
Min Prosjekttråd
Sider: [
1
]
Skriv ut
Gå til:
Vennligst velg en destinasjon:
-----------------------------
Forum
-----------------------------
=> Snikk-snakk
=> Originalprat
===> Krigsmodeller
===> Type 1 1946-1957
===> Type 1 1958-1967
===> Type 1 1968-1979
===> 1302/1303
===> Type 2
===> Type 3 og 4
===> Ghia
=> Problemløseren
=> Teknisk, teori og praksis
=> Smak og behag
===> German/Euro-look
===> Rat-look
===> Resto-look
===> Cal-look
===> Old speed
===> Porsche-look
===> Ombygd
===> Drag-race
===> Rundt og rundt/bakkeløp
===> Buggy
=> Hva skjer?
=> Forumexpressen
=> Prosjektgarasjen
-----------------------------
Bruktbørsen
-----------------------------
=> Biler selges
=> Biler ønskes kjøpt
=> Deler selges
=> Deler ønskes kjøpt
=> Eksterne salgs linker
=> Tilbud fra forhandlere
===> Boblegården
===> Dalhems
===> Gasolin
===> Grelland
===> HotShop
===> SCC
===> T-Mek AS
-----------------------------
Min klubb
-----------------------------
=> Agder VW klubb
=> Die Käfer Loge (DKL)
=> Folkevognklubben Østfold
===> Klubb snakk
===> Hva skjer
=> Folk&Vogn
=> Follo VW Klubb
=> Inntrøndelag Volkswagen klubb
=> LP
=> Nord-Rogaland VW Klubb
=> Salten VW
=> Screwdrivers
=> Seaside Volkswagen-club
=> Stormtroopers
=> Sør-Rogaland VW Klubb
=> Telehiv Jumpers Vestfold
===> Hva skjer?
=> Totenbugs
=> Trondheim VW Klubb
=> Vestfold Aircoolers
===> Klubbsnakk
===> Hva skjer
=> Veteran Schwimmwagen Norden
=> Volkswagen Auto Club Mjøsa
=> Volks West
===> Treff og turer
Henter...