november 01, 2024, 01:54:24 am
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
Har du ikke mottatt
e-post for aktivering
?
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter
: Velkommen til et samlet VWNorge!
Hovedside
Hjelp
Søk
Logg inn
Registrer
VWNorge
>
Forum
>
Problemløseren
>
Hva bør sjekkes før kjøp av boble?
Sider: [
1
]
Skriv ut
Skrevet av
Emne: Hva bør sjekkes før kjøp av boble? (Lest 1098 ganger)
kingkris3
Nybegynner
Innlegg: 4
Bosted: Røyken
Hva bør sjekkes før kjøp av boble?
«
på:
januar 23, 2012, 21:10:58 pm »
Heisann
Jeg og en kamerat har planer om å kjøpe en boble får og lære å mekke bil. Planen er å kjøpe noe billig som vi skal prøve å fikse opp.
Men vi er litt blanke på hva vi skal se på før kjøp. Jeg lurer derfor på hva man bør sjekke ekstra nøye før kjøp,
er det noen feil som går igjen på boblene?
Takker for alle svar!
Loggført
JonB
Supermedlem
Innlegg: 2398
Bosted: Vestfold
Sv: Hva bør sjekkes før kjøp av boble?
«
Svar #1 på:
januar 23, 2012, 21:21:40 pm »
Start her:
http://www.vwnorge.no/index.php/topic,2506.0.html
Loggført
Rune Ellingsen
Medlem
Innlegg: 143
Bosted: Stavanger
Sv: Hva bør sjekkes før kjøp av boble?
«
Svar #2 på:
januar 24, 2012, 00:00:02 am »
Er vel også part 2-9 om du ser til siden der.
-Rune
Loggført
1965 T1
1973 T2
Formula Vee
Supermedlem
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger
:: DKL ::
Sv: Hva bør sjekkes før kjøp av boble?
«
Svar #3 på:
januar 24, 2012, 00:53:01 am »
Generelt vil jeg oppsummere i to valg:
1. Kjøp en dyr boble som blir billig å eie.
2. Kjøp en billig boble som blir dyr å eie.
Loggført
SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.
Squareback
Supermedlem
Innlegg: 6228
Bosted: Ski i AKERSHUS
Follo VW Klubb, Type 2 og Type 3 entusiast!
Sv: Hva bør sjekkes før kjøp av boble?
«
Svar #4 på:
januar 24, 2012, 00:59:09 am »
Det første jeg ville sjekket var rust - det neste hvor oljetett gir og motor er. Rust er dyrere å reparere enn mekanisk...
Loggført
Type 2 og 3 entusiast!
Follo VW Klubb og VW Veteran Klubben
Liker alt som Brummer!!!!!
Sider: [
1
]
Skriv ut
Gå til:
Vennligst velg en destinasjon:
-----------------------------
Forum
-----------------------------
=> Snikk-snakk
=> Originalprat
===> Krigsmodeller
===> Type 1 1946-1957
===> Type 1 1958-1967
===> Type 1 1968-1979
===> 1302/1303
===> Type 2
===> Type 3 og 4
===> Ghia
=> Problemløseren
=> Teknisk, teori og praksis
=> Smak og behag
===> German/Euro-look
===> Rat-look
===> Resto-look
===> Cal-look
===> Old speed
===> Porsche-look
===> Ombygd
===> Drag-race
===> Rundt og rundt/bakkeløp
===> Buggy
=> Hva skjer?
=> Forumexpressen
=> Prosjektgarasjen
-----------------------------
Bruktbørsen
-----------------------------
=> Biler selges
=> Biler ønskes kjøpt
=> Deler selges
=> Deler ønskes kjøpt
=> Eksterne salgs linker
=> Tilbud fra forhandlere
===> Boblegården
===> Dalhems
===> Gasolin
===> Grelland
===> HotShop
===> SCC
===> T-Mek AS
-----------------------------
Min klubb
-----------------------------
=> Agder VW klubb
=> Die Käfer Loge (DKL)
=> Folkevognklubben Østfold
===> Klubb snakk
===> Hva skjer
=> Folk&Vogn
=> Follo VW Klubb
=> Inntrøndelag Volkswagen klubb
=> LP
=> Nord-Rogaland VW Klubb
=> Salten VW
=> Screwdrivers
=> Seaside Volkswagen-club
=> Stormtroopers
=> Sør-Rogaland VW Klubb
=> Telehiv Jumpers Vestfold
===> Hva skjer?
=> Totenbugs
=> Trondheim VW Klubb
=> Vestfold Aircoolers
===> Klubbsnakk
===> Hva skjer
=> Veteran Schwimmwagen Norden
=> Volkswagen Auto Club Mjøsa
=> Volks West
===> Treff og turer
Henter...