Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« på: august 16, 2012, 17:03:16 pm » |
|
Scc turen står for døra og 1915 motoren eg nylig har hivd i dokaen min lekker olja som aldri før.. før eg satt den inn so bytta eg simringen bak svinghjulet, og etter mykje om å men når motor var komt inn og fyrd opp so droplar da jo passlig med olja frå bak motoren.. eg skifta ogso til eit alu reimhjul eg hadde liggande og etter fleire turar so sprutar det jo olje frå bak reimhjulet , overalt. heile motoren er fuktig i olja.. da eg lurar på er om oljelekasjen bak reimhjul er normalt på taiwan repro shit reimhjul eller om da er andre ting som gjer da? eg kjem vel til å setta på eit orginalt snart. da må nevnast att motoren har massevis av endeslark, dvs 1-2mm. da vart sagt att motoren var nybygd og att dei hadde gløymt svinghjulshims....men virkligheiten er jo thrustelageret som har lang vandring i blokka. kan detta føra til oljelekkasjen bak reimhjulet? nr3: eg har nett fyllt på 10-40olja, den har vel gått på 20-50 olja før. er da vert å skifta igjen?
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Filip/purity
Supermedlem
Innlegg: 1446
Bosted: Karmøy og Oslo
|
|
« Svar #1 på: august 16, 2012, 17:27:50 pm » |
|
Har du ånding fra blokka? Der ved oljepåfyllinga eller i toppdekslene.
|
|
|
Loggført
|
1967 1300 (solgt) 1971 1302 (solgt) 1967 1200
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #2 på: august 16, 2012, 18:17:40 pm » |
|
jadå men da er orginalånding, men av den store typen, ca 15-20mm i diameter og so går da ein slangestuss bort til eit lite biltema filter
dreiv å sjekka tenninga istad og da går jo ikkje an å vera i nerheiten av motorrommet når du rusar den opp, er oljedamp overalt - men da kjem mykje ut av filteret, so eg skal istaden berre ta ein slange og senda alt ned og ut.. likavel, da stoppar ikkje oljelekasjen frå bak reimhjul. droplar friskt under motoren når den går på tomgang. skal prøva med eit orginalt eit no snart
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
TURBO
Gjest
|
|
« Svar #3 på: august 16, 2012, 20:18:19 pm » |
|
Alu-reimhjul er no dritt,hadde det på min 1915,skiftet til tungt orginal-hjul å min lekkasje ble borte.Bedre ånding hjalp også på min.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #4 på: august 16, 2012, 20:27:43 pm » |
|
satt på eit orginalt no, da hjelpte ikkje i da heile tatt so eg trur eg berre lar da stå te og so tar eg med meg masse olja..
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Jee
|
|
« Svar #5 på: august 16, 2012, 21:17:49 pm » |
|
Om bakrelageret ditt er løst i lagerleie, og den nå skyter olje. Og dette på en nyoverhalt motor. Ville jeg ikke kjørt en meter. Du gjør bare skaden større ved å bruke den. Dvs.. om du har planer om å bruke den til moring.. kjør på
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Jærva
|
|
« Svar #6 på: august 16, 2012, 22:29:50 pm » |
|
Scc turen står for døra og 1915 motoren eg nylig har hivd i dokaen min lekker olja som aldri før.. før eg satt den inn so bytta eg simringen bak svinghjulet, og etter mykje om å men når motor var komt inn og fyrd opp so droplar da jo passlig med olja frå bak motoren.. eg skifta ogso til eit alu reimhjul eg hadde liggande og etter fleire turar so sprutar det jo olje frå bak reimhjulet , overalt. heile motoren er fuktig i olja.. da eg lurar på er om oljelekasjen bak reimhjul er normalt på taiwan repro shit reimhjul eller om da er andre ting som gjer da? eg kjem vel til å setta på eit orginalt snart. da må nevnast att motoren har massevis av endeslark, dvs 1-2mm. da vart sagt att motoren var nybygd og att dei hadde gløymt svinghjulshims....men virkligheiten er jo thrustelageret som har lang vandring i blokka. kan detta føra til oljelekkasjen bak reimhjulet? nr3: eg har nett fyllt på 10-40olja, den har vel gått på 20-50 olja før. er da vert å skifta igjen?
1-2 mm i endelslakk Ehh, glemt svinghjulshims... Om du kjører 10-40 olje eller 20-50 olje med det som du har beskrevet som nybygd motor tror jeg spiller heller liten rolle. Reimhjul på T1-motor har jo gjenger som "skrur olja" tilbake igjen. Har hørt at noen repro-reimhjul mangler dette. Her er det nok flere ting å ta tak i før jeg hadde kjørt noe lenger enn inn igjen i garasjen med denne her. Kjøre med 1-2mm i endeslakk er ganske spenstig
|
|
|
Loggført
|
Det 7. bud : Du skal ikke stjele. Staten liker ikke konkurranse!
Øyelokk, 009-fordeler og chrommoly-støtstenger skal destrueres!
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #7 på: august 16, 2012, 23:23:34 pm » |
|
Det er ikkje ein nyoverhalt motor, det er ein "nyoverhalt motor" - to heilt forskjellige ting.. nevnte eg att den er bygd på ei 1300 blokk? shimsa er/var ikkje gløymt, da var berre ein konklusjon på endeslarken og ikkje mine ord. okkesom eg har kjørd mangfoldige mil på rundt eit halvt år med denne motoren i ei bobla, men det er fyrst no att olja tyter ut bak reimhjulet. menmen blokka er jo igrunn kaputt so den får tola ein tur til østlandet med litt olje etterfylling og vist nokon har blokk tatt opp til 94mm er eg intrisert
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
justandy
Telehiv Jumpers
Supermedlem
Innlegg: 1110
Bosted: moss
stæsj hore og hard barket senkepøbel
|
|
« Svar #8 på: august 16, 2012, 23:32:09 pm » |
|
kjørte med en utslitt orginal 1300 fra mai-slutten av september for 2 år siden med motoren med 1-2mm endeslakk. slet veldig med ekstrem varme type 120-130 grader i olja, bensinen kokte i gasseren når jeg stoppet men det gikk det. men motoren min lakk ikke mye olje( bare litt vet støttstang rørene) men hadde vært skeptisk til å kjøre 50mil med en motor som det renner olje ut bak reimhjulet på. har ikke du et lass med andre motorer da tistlo??
|
|
|
Loggført
|
Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #9 på: august 16, 2012, 23:41:57 pm » |
|
nevte eg att eg allerede har kjørt ganske mange mil med denne motoren:) den vert ikkje for varm, isofall har ikkje detta noko med endeslark eller oljelekasje å gjera. eg har ogso ein utsleten 1300 i ein 67, med endå meir endeslark og den går som ei klokka..men drar dårli i bakkane(reknar med innsuga er tette i koks)
ellers er da avreise imorgo tidleg so trur eg droppar å byta motor. var ein grunn til att eg valgte å bruka denne 1915motoren og. dokaen treng dei siste hestane:)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Lars Bratteng
Telehiv Jumpers
Supermedlem
Innlegg: 1156
Bosted: Son -Oslo Fjorden Perle
Senkepøbel
|
|
« Svar #10 på: august 17, 2012, 01:34:46 am » |
|
God Tur. Satse på at du kommer ned da.
|
|
|
Loggført
|
Kjør Hardt Kjørt Stil, Kjør Turbo Boble Bil
79 - T2 Ratlooker Doka -Solgt 93 - T4 Ratlooker Multivan - Solgt 68 - T1 RatLooker med snurre
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #11 på: august 17, 2012, 01:45:10 am » |
|
håpar virklig eg og
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Dewil
Supermedlem
Innlegg: 7541
Bosted: Moss
"Opinions are like assholes...everyone has one"
|
|
« Svar #12 på: august 17, 2012, 09:47:06 am » |
|
kjørte med en utslitt orginal 1300 fra mai-slutten av september for 2 år siden med motoren med 1-2mm endeslakk. slet veldig med ekstrem varme type 120-130 grader i olja, bensinen kokte i gasseren når jeg stoppet men det gikk det. men motoren min lakk ikke mye olje( bare litt vet støttstang rørene) men hadde vært skeptisk til å kjøre 50mil med en motor som det renner olje ut bak reimhjulet på. har ikke du et lass med andre motorer da tistlo?? Da regner jeg med at jeg ser en diamantblå griselav 1967 modell på scc i kveld
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
justandy
Telehiv Jumpers
Supermedlem
Innlegg: 1110
Bosted: moss
stæsj hore og hard barket senkepøbel
|
|
« Svar #13 på: august 17, 2012, 11:05:48 am » |
|
motoren jeg har i nå, er det jo ikke lekkasje men en liten foss..
|
|
|
Loggført
|
Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
|
|
|
Dewil
Supermedlem
Innlegg: 7541
Bosted: Moss
"Opinions are like assholes...everyone has one"
|
|
« Svar #14 på: august 17, 2012, 12:06:16 pm » |
|
Slå i en plugg
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
hovdingen
Seniormedlem
Innlegg: 411
Bosted: MELBU
|
|
« Svar #15 på: august 17, 2012, 20:20:26 pm » |
|
Jeg krysser fingene for deg Tistlo og er spent på hvordan denne historien ender.
|
|
|
Loggført
|
Ola Steimoeggen Villaveien 11 8445 MELBU (o\_/o) 1961 T1 1965 T1 1974 1303S Lillebror 1971 m/fortelt
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #16 på: august 21, 2012, 00:03:32 am » |
|
gjekk heilt fint detta:) etter ca 100mil og tett oppunder 200liter bensin gjekk da berre 5-6liter olja totalt, og da må vel vera godkjent. pga ein luguber tennplugg vart eg kjøyrande på litt 3 og litt 4 sylindara frå scc til elverum og til gol, der eg fekk pluggar hjå "ovalt" sjølv med full bil og hengar so makta han seg opp bakkane med dårlig tenning, men vart andre bollar når siste plugg var skikkeleg med og
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
|