Alle er så opptatt av å ha eit
åpent anlegg. Eg er meir opptatt av å ha eit
tett anlegg.
Korleis får folket dei forb....a skøytane til å hode tett over tid?
Skøyten mellom varmepottene og potta bak er jo originalt med nokon 'asbestkonar', ditto skiver, og klammer.
Korleis kan dette i det heile være tiltenkt å holde tett over tid??
Har montert nye deler på nytt anlegg. Har forsøkt å montere med 'monteringspasta', utallige forsøk med alternative kjemikalier i kombinasjon med dei originale ringane, og utan. Same driten alt ihop!
Korleis har dei 'geniale' ingeniørane hos VW komme opp med ideen om at denne skøyten passer best av alt å plassere rett over motorfestet? Der det er minst plass av alle, i heile motorrommet??
Det er jo søren tute ikkje mulig å køyre meir enn 15-20.000 km/eitt år, før driten lekker som ein skakkjørt trombone

Er det
ingenting som holder lenger??
Må snart bytte potta, og då vurderer eg å få svidd ut ordentlige flensar med boltar, og sveise dette på både varmepotter og potta bak.
Nokon andre som har gått lei, og komme opp med noko bedre??