april 26, 2024, 09:53:22 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 19
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: SCC 2008 - Nordens beste VW arrangement!!  (Lest 162091 ganger)
Oval57
Supermedlem
*****
Innlegg: 3011
Bosted: Lier


Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.


Vis profil WWW
« Svar #450 på: august 18, 2008, 12:03:28 pm »

Romerikes blad:

http://www.rb.no/lokale_nyheter/article3724845.ece

Etter at jeg tok kontakt med Norsk motorveteran så lagde de en reportasje om treffet de også:)

Jeg møtte en journalist i fra Autofil i porten, han mente at de stadig ble glemt når det var store arrangement.
Kanskje de er for kommersielle?

Jeg er kjempefornøyd med treffet, og meget stolt over hva vi fikk til med Nordisk klassisk VW-treff/originalavdelingen. Jeg så at det var mange flere originalbiler på treffplassen som kunne ha fått en plass inne hos oss:)




« Siste redigering: august 18, 2008, 12:45:32 pm av Oval57/Håkon » Loggført

*Paradise road*
Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.com
Tlf. 900 13 764
Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer.
Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har
noe du vil selge.
eWolf
Supermedlem
*****
Innlegg: 515
Bosted: Hamar


think small


Vis profil WWW
« Svar #451 på: august 18, 2008, 13:51:10 pm »

En fantastisk helg!  Gliser Gliser Gliser
Takk til alle som bidro til å gjøre scc så bra som det ble

....and its only going to get better!

 Gliser
Loggført

eWolf - Part of the AirWolfs crew


psssssst! AirWolfs er på Facebook!
bugbabe
Nybegynner
*
Innlegg: 48
Bosted: Gjerdrum


Vis profil

« Svar #452 på: august 18, 2008, 14:21:52 pm »

Fireflies takker for et helt genialt treff! Desverre ingen kjøring for vår del, men i følge Therese blir det sju biler neste år! Så da må vi få til  kjøring vel!  Vi bøyer oss for alle de i oransje trøyer, fytti katta for en bra jobb dere gjorde!!! Inntrykkene etter helga er så store at det kommer til å ta ett helt år for å komme gjennom de alle! Og været var jo helt knall, for nå regner det her oppe :p

Nok en gang takk til hele crew & alle folka som møtte opp og gjorde treffet til det feteste treffet i Norges historien!
Loggført
Paasan
Supermedlem
*****
Innlegg: 602
Bosted: Oslo


Frøkna


Vis profil
« Svar #453 på: august 18, 2008, 14:36:34 pm »

For å si det sånn: Lysten på enda større motor blir ikke mindre etter en helg som dette Osteaktig
Loggført

Jee
Supermedlem
*****
Innlegg: 2511
Bosted: Jessheim



Vis profil WWW
« Svar #454 på: august 18, 2008, 15:06:36 pm »

Holymoly    Osteaktig  ... Flott arrangert og godt gjennomført. A+++ og trampeklapp. ...Kan anbefales.

Jeg vet ikke om jeg råd til å komme neste år.. Og det har ikke noe med inngangsprisen å gjøre. Girkasser med grei innmat er ikke gratis. Og med 3 stk på en helg håper jeg ikke dette gjentar seg.

Dette er første gang jeg noensinne har kunnet stått i depoet å skrudd.... og samtidig kunne glede meg over de andre som kjørte. Alt p.ga Splitman, Kid-A og noen velrettede høytalere. Her har NDRG noe å lære.

Jeg "persa" med 12,4 på real deal gatedekk. En pers som har stått i 9 år. Så dette blir husket.
Jørn.. pass deg. Du skal slås  Blunker ...12,2 er ikke utenfor rekkevidde. Håper ikke du også kjøper jukse dekk nå..


Takk til alle som kom!!

Og takk for at forkjølelsen måtte sette inn på Fredag morgen. Perfect timing  Gråter
Loggført

Torgeir
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 768
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil WWW
« Svar #455 på: august 18, 2008, 17:29:18 pm »

Ikke lett å gjøre SCC 08 rettferdighet med ord... En hel langhelg med minner og opplevelser som jeg aldri kommer til å glemme!!!

Skinne brothers, Ron Lummus sidelengs uten tegn til å slippe opp, spenningen av selv å rulle opp på start plata for første gang.... er vel de opplevelsene som skinner sterkest.... men dette er bare små deler av en helt fantastisk helg med fantastisk stemning....

Må nok en gang får berømme hele Crewet bak scc 08!!!Dere har alle  gitt oss en opplevelse for livet...

Ut over dette så skylder jeg en stor takk til mange, men vil trekke frem noen...

Kalle: som kom med gode råd å hjelp til en ikke så ung og heller ikke så lovende Ræserbilfører

Therese: som lot meg låne linkearmen til gasspedalen slik at jeg fikk kjøre på søndagen også

Trond: som lånte meg motoren for helgen da min ikke er helt ferdig

Kjartan: som som altid stilte opp og trakk den ene hengeren slik at både meg og endre fikk bilene våre med

Bjørn Arild: Reddningsmannen fra Grimstad som alltid stiller opp for Rogalendinger i nød!!


Kom hjem med 12.96 på timeslipen og er super happy med det.... selv om det kanskje sier mer om redskapen enn førern... Osteaktig

TAKK TIL ALLE SOM DELTOK PÅ SCC 08, HÅPER Å SE DERE ALLE TIL NESTE ÅR!!!!!




« Siste redigering: august 18, 2008, 18:04:12 pm av Torgeir » Loggført



Åffer dådå? Åffer senkar dom på restoviset?
nilsg
Medlem
***
Innlegg: 178
Bosted: Kolbotn



Vis profil WWW
« Svar #456 på: august 18, 2008, 17:30:11 pm »

Jeg slutter meg til skryterne: Veldig bra arrangement med en masse flotte biler både utenfor og på stripa ! Og på mange måter bedre enn BugRun som er en gammel favoritt men som har utviklet seg i feil retning uten at jeg vel trenger å utdype det.  Tvilende Så all ære til arrangørene og la det for all del bli en tradisjon med SCC som et lufkjølt VW-only treff !

Og etter fiaskoen på SCC i fjor der jeg for egen del kjørte i stykker clutchen uten å ha fått fullført en enest stripe så var dette rene drømmen. 13 kjørte striper uten problemer og en sistestripe på 11,96 som kronen på verket. Ikke så shabby for en gammel forgasserbil som også kan brukes til å kjøre kidsa til barnehagen i  Gliser

Ser frem til Nordens beste VW arrangement neste år også !
Loggført

1956 type 1 - 1200 oldspeed
1963 type 1 - 2387 med 51,5 IDA - solgt
Vemund Simensen (prizma)
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 1446
Bosted: Rokke, Halden


Brannmann!


Vis profil
« Svar #457 på: august 18, 2008, 18:04:30 pm »

Ser ut som om jeg må komme neste gang, lørdag eller hele helgen.. =)
Loggført

... it's an adiction ... 
California Blue
Supermedlem
*****
Innlegg: 1012
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #458 på: august 18, 2008, 18:30:50 pm »

Det er ikke mange negativt opplevelser om SCC 2008. Det måtte være at tiden gikk veldig fort. Av positive opplevelser er det ikke ende på Gliser
Vanskelig å sette ord på alt dette. Det som for min del sitter sterkest er mye det samme som er nevnt mange ganger allerede. Men jeg satte veldig stor pris på Der Autobahn Scrapers som stiller med 4 strøkne Cal-lookers i verdensklasse på stripa. Dem kjørte hele helgen, stripe på stripe med en innsats det står respekt av. Alle motorer og gearkasser overlevde hele helgen Kult. Det at så mange utlendinger tar turen til SCC er helt sykt. Det er en rar følelse å dra på vw treff alla Das Drag Day, SPA,EBI osv i europa som norsk, man blir satt pris på og føler seg spesiell. Da er det veldig godt å endelig kunne gi alle som kommer til SCC den samme følelsen. Alle jeg snakket med var helt over seg over hva dem opplevde i helga Glad
kan sikkert nevne masse mere men vil avslutte med å si. Dere som har brukt ett år på å skape det nye SCC. Takk for et kanon treff Kult

"Til alle dere som gikk glipp av konserten på lørdag, dere gikk glipp av en opplevelse av di skjeldene Sjokkert"  
Loggført


12.61-170kmt @ SCC 2012/173hk@ 7000 - 209Nm
mags
Supermedlem
*****
Innlegg: 3531
Bosted: Sølvbyen



Vis profil WWW
« Svar #459 på: august 18, 2008, 18:57:37 pm »

Fra Pat/Vanessa DAS club Belgia,dette var det beste Treffet de hadde vært på lenge.
Og de hadde kjørt ca 1700km.
Ja jeg er slitten etter mye jobbing å gå fram og tilbake i start lane i 2 dagen på Asfalt.
Men det går likar nå,
det var personer fra 11 nasjoner og det synes jeg var topp,
Derfor må man prate litt Engelsk,Det håper alle skjønner mæ.
Dette er bare en beynnelse på noe stort.
Jeg håper alle var fornøyd,ja så klart Erik det går ann Osteaktig
Men vi for ta dette opp til Neste år.
Sa da regner jeg med at alle i Norge stiller opp til neste år SCC 2009.

Mags


Loggført

Good Work ain`t cheap
Cheap work ain`t good
Mags  90508914.
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #460 på: august 18, 2008, 21:37:37 pm »

Tusen takk for en fantastisk helg alle sammen!!!!
Er dødssliten nå....helt tom i hodet, beina verker, ryggen verker, ja hele skrotten verker, men det spiller ingen rolle, for vi GREIDE DET!!! VI SKAPTE DET RÅESTE FOLKEVOGNTREFFET I NORGE NOEN SINNE!!! Gliser Gliser Gliser
Takkelisten er lang, først til alle dere frivillige som stillte opp: TUSEN TAKK!!!! Uten dere hadde det ikke fungert. Og dere gjorde jobben med et smil, KONGE! Kult
Så takk til alle dere som kom, både med og ute bil, fra innland og utland. Det er dere som ER treffet! Uten dere....inget treff.
Takk til NDRG som stillte opp med mannskap og utstyr!
Takk til alle i Screwdrivers som var med å hjalp til.
Takk til Øystein og Arild for fantastisk speaker innsats!
Takk til Nobel Catering for super mat.
Takk til "værgudene"!
Tusen takk til Veteran VW Klubben og gutta fra Nordisk Klasisk VW-treffet for samarbeidet!!
Takk til kollegaene i SCC crewet Jon Hroar, Johnny, Kalle, Vegard, Stian, Thomas og Trond for fantastisk innsats!!
Tusen takk til Jon Hroar for at jeg fikk være med på å arrangere tidenes råeste folkevogntreff!!
Takk til alle våre sponsorer!!!!!!

Og til slutt TUSEN TAKK TIL MIN KONE FOR ALL STØTTE OG HJELP Kysser

Vi sees på SCC 2009!


* XD0A6373_web.jpg (95.48 KB, 600x400 - vist 284 ganger.)

* XD0A6394_web.jpg (128.77 KB, 600x400 - vist 261 ganger.)

* XD0A6239_web.jpg (76.27 KB, 600x400 - vist 284 ganger.)
« Siste redigering: august 19, 2008, 07:57:56 am av BERGER » Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
lownslow
Juniormedlem
**
Innlegg: 55
Bosted: Sarpsborg



Vis profil
« Svar #461 på: august 18, 2008, 21:55:57 pm »

Noen som har info på litt stripe tider, samt utstilling? Hæ
Loggført
Bjørnar
Supermedlem
*****
Innlegg: 693
Bosted: Byåsen Trondheim



Vis profil WWW
« Svar #462 på: august 18, 2008, 21:59:42 pm »

Gratulerer med vell gjennomført treff, utifra postingene fra dere som var der ser det ut til at dere lyktes 100% 


Vi sees på SCC 2009!
Akkurat DET har jeg ventet på å få lese...

Jeg har ikke flere søsken som skal gifte seg, så da er det bare min egen begravelse som kan hindre meg...

Kom med datoen! Gliser
Loggført

Mangokid
Seniormedlem
****
Innlegg: 261
Bosted:


Vis profil

« Svar #463 på: august 18, 2008, 22:15:07 pm »

Her er vel det meste sagt, så jeg har ikke no behov for å utbrodere mer enn dette:

Jeg vil garantert fortsette å reise til Bug Run for fyll, fanteri, rock'n'roll, og kanskje litt shopping av deler, men mitt hjerte er forlengst begravet under et mektig dekke trackbite på Gardermoen! Takk!
Loggført
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #464 på: august 18, 2008, 22:26:29 pm »

Vi sees på SCC 2009!

Takk i LIKE måte Øyvind, og det kan du banne på! :-P
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #465 på: august 18, 2008, 22:28:52 pm »

Trond: som lånte meg motoren for helgen da min ikke er helt ferdig

Takk for lånet av bilen Torgeir! :-) Dette var dritkult, og blir så LETT gjentatt neste år... Neste år må vi derimot ha to biler klar så vi slipper å krangle om hvem som skal kjøre, samt forvirre speaker med at vi to til sammen heter Trond Schibevaag :-D

edit: jeg må forresten tilføye at det var jævlig sprekt av Fredrik å kjøpe boble for første gang på fredag og kjøre race på søndag.. Thats the spirit. For dere som kjører stock og kanskje ikke tenkte det var så gøy.. spør Fredrik :-)
Håper mange flere stiller i den klassen til neste år.
« Siste redigering: august 18, 2008, 22:32:37 pm av Trond Dahl » Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
gammern
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1195
Bosted: nykirke i vestfold


Vis profil

« Svar #466 på: august 19, 2008, 05:47:15 am »

Noen som har info på litt stripe tider, samt utstilling? Hæ

beste tia jeg så var 9,1 og tekken 9,4 eller 9,5 helt vannvittig
Loggført

Oval57
Supermedlem
*****
Innlegg: 3011
Bosted: Lier


Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.


Vis profil WWW
« Svar #467 på: august 19, 2008, 07:49:39 am »

Tusen takk for en fantastisk helg alle sammen!!!!
Er dødssliten nå....helt tom i hodet, beina verker, ryggen verker, ja hele skrotten verker, men det spiller ingen rolle, for vi GREIDE DET!!! VI SKAPTE DET RÅESTE FOLKEVOGNTREFFET I NORGE NOEN SINNE!!! Gliser Gliser Gliser
Takkelisten er lang, først til alle dere frivillige som stillte opp: TUSEN TAKK!!!! Uten dere hadde det ikke fungert. Og dere gjorde jobben med et smil, KONGE! Kult
Så takk til alle dere som kom, både med og ute bil, fra innland og utland. Det er dere som ER treffet! Uten dere....inget treff.
Tusen takk til Veteran VW Klubben og 6V gutta for samarbeidet!!

I fare for å få ufortjent cred her så er det Nordisk Klasisk VW-treff som skal takkes, sammen med Veteran VW-klubben.

Nordisk klassisk VW-treff består av:

Petter Faye Wevle fra VVW-klubben
Morten Lund
Øystein Asphjell
Svein Olav Grønvold
Erik Nesmoen
Kaj S. Løland
Are Sletta
Vegard Foseid
Håkon A. Solberg




Loggført

*Paradise road*
Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.com
Tlf. 900 13 764
Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer.
Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har
noe du vil selge.
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #468 på: august 19, 2008, 07:57:02 am »

Ok, Håkon, var litt upresis der. Rettet opp nå Blunker
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #469 på: august 19, 2008, 07:59:40 am »

Noen som har info på litt stripe tider, samt utstilling? Hæ

Det skal vi få ut snart, må bare få samlet informasjonen Glad
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
Espen S. Andresen
Supermedlem
*****
Innlegg: 654
Bosted: Ellingsrudåsen, Oslo

tlf 94 38 27 88


Vis profil

« Svar #470 på: august 19, 2008, 08:53:19 am »

Noen som har info på litt stripe tider, samt utstilling? Hæ

Det skal vi få ut snart, må bare få samlet informasjonen Glad

Supert! Gleder meg også til å høre noen tall - hvor mange biler var innom, hvor mange mennesker innom/billetter solgt, hvor mange biler kjørte på stripa, hvor mange drag gjennomført pr. dag, antall burgere solgt, osv, osv..
Loggført

SplitMan
VSN
Supermedlem
*****
Innlegg: 3676
Bosted: Trønder i eksil



Vis profil
« Svar #471 på: august 19, 2008, 09:14:51 am »

Noen som har info på litt stripe tider, samt utstilling? Hæ

Det skal vi få ut snart, må bare få samlet informasjonen Glad

Supert! Gleder meg også til å høre noen tall - hvor mange biler var innom, hvor mange mennesker innom/billetter solgt, hvor mange biler kjørte på stripa, hvor mange drag gjennomført pr. dag, antall burgere solgt, osv, osv..

Med fare for å foregripe "begivenhetene" på www.sccevent.no ..... Det var 1000 mennesker på området og ca 400 biler.
Loggført

SCREWDRIVER #2
Endre D
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 1323
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #472 på: august 19, 2008, 09:15:39 am »

Jeg slenger meg også på og takker for en fantastisk helg, beste treffet jeg har vært på - med god margin!  Gliser
Fantastisk inspirerende å se på racing, og utrolig mange hyggelige folk - tilogmed maten var topp. Med alle de gode tilbakemeldingene som nå tikker inn er jeg sikker på at SCC 2009 blir en skikkelig höydare.
Litt skuffende for min del at en liste med tekniske utfordringer samt litt usikkerhet rundt kjøreegenskaper gjorde at jeg ikke fikk testet min nye motor/bil på stripa (uendelig mye takk til hele DKL crewet og Torgeir i særdeleshet for at bilen i det hele tatt ble med).. Alt var alikevel glemt da jeg fikk kjørt den 30 mil fra Grimstad til Stavanger på hjemveien natt til mandag - og både motor og kjøreegenskaper er offisielt friskmeldt, neste år blir det racing! Osteaktig

Vel blåst, vi gleder oss til neste gang!
Loggført



"When the Boogeyman goes to bed, he checks his closet for Chuck Norris"

Røten bay - be gone!
EspenX
Supermedlem
*****
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo


Praise the raised


Vis profil
« Svar #473 på: august 19, 2008, 09:44:36 am »

Det virker som om SCC er i ferd med å få samme effekt som Bug In på Orange County Int. Raceway hadde på det opprinnelige cal look-miljøet på 60-70-tallet.

Det var en rekke folk som satset på sin første store motor i forkant av årets SCC, og bare i løpet av gårsdagen registrerte jeg at 4-5 nye personer ønsker seg motor til SCC09. Det kan se ut som bobleracing i Norge går en spennende epoke i møte!
Loggført

1969 Militær-buss
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #474 på: august 19, 2008, 10:49:57 am »

Dette bildet her har jeg drømt om i et helt år!!!!
 Gliser Gliser Gliser Gliser Gliser Gliser Gliser Gliser Gliser Gliser Gliser Gliser Gliser Gliser Gliser



* indexCA72XTUL.jpg (201.07 KB, 892x609 - vist 309 ganger.)
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
JS
Supermedlem
*****
Innlegg: 2748
Bosted: Fredrikstad



Vis profil
« Svar #475 på: august 19, 2008, 11:24:03 am »

FOR EN HELG!!!! Det er vanskelig å beskrive slike følelser med ord, men jeg sitter enda å lukter gummi, trackbite og bensin! Hører fremdeles 25 hestere og racemotorer kjøre rundt i hodet mitt og jeg lurer på hvorfor skoene ikke sitter fast i bakken når jeg går rundt i kontorlandskapet på jobben…

Det som gjør SCC så spesielt er ”The SCC spirit”. Den følte vi MANGE ganger i løpet av helgen!!
EBI general Kobus Cantraine stod å sanerte banen sammen med SCC crewet. Matt Keene, teknisk redaktør i Volksworld ble observert kl. 07.45 søndags morgen i full gang med å koste vann av startplata. Sven G kom fra Belgia med sin uprøvde 68 pro street boble. Han var så imponert over hvor hjelpsomme folk var at han lurte på om det var muligheter for å bygge seg en hytte i nærheten av banen. Han ville ikke dra hjem til Belgia… Jørn Tangen kjørte ens ærend til Hokksund for å hente gearkasse jig! Folk fra nær og fjern hjalp til med gearkasse og motorbytter dag og natt! IT’S ALL ABOUT THE PEOPLE!!!

Takk til (i ingen spesiell rekkefølge):
Jon Hroar Ulstad for at jeg fikk være med å arrangere Skandinavias desidert råeste VW treff noensinne!
Øyvind Berger for et utrolig hyggelig samarbeid det siste året!
Alle i SCC styret for en utrolig innsats med planlegging og gjennomføring av treffet!
Alle SCC CREW i oransje skjorter. Helt fantastisk innsats, langt over det som kreves!
NDRG’s funksjonærer og Speedy Rescue Team, mer proffe folk skal du lete lenge etter!
Kalle, Magne, Thomas, Vegard og Fritte med flere for en super innsats på startplata!
Øystein for speakertjeneste. Norge’s VW miljø har endelig fått sin Dyno-Don!
Arild for speakertjenester og foto!
Stefan, Kormi og Kurre for bilder og video! Om DVD’en fra treffet ikke setter salgsrekord så vet ikke jeg! Stay tuned!
Sechs Volt gutta for helhjertet innsats!
Våre ”partners in crime”, Nordisk klassisk VW treff for en glimrende gjennomføring av vintage delen av SCC!
Alle i SCREWDRIVERS for fantastisk hjelp og støtte, og den kuleste klubbstanden jeg har sett!
Erik Dahlberg og Jon Georg for lagertjenester, verktøy og husly!
Volksworld, UltraVW og VW Speed! STAY TUNED!!!
Ron Lummus for gitar konsert på Søndags kvelden!
Tor-Odd og Jalle mfl. for transport tjenester!
Russel Richie for å ta med to av Europas feteste gassere!
Hans ”Hasse” Landelius for å ha dratt med seg halve Sverige til Gardermoen!
Michael, Kim og MIB mfl. fra Danmark som kom med sine fantastiske biler!
Lee, Lids, Mat Sanchez og alle de andre fra England som kom. Kjøre åpen buggy 3900km for å være på SCC? HALLOOOO!!
Nobel Catering for å ha holdt liv i meg i tre dager!
DAS klubben for at de kom og viste oss noen av Europas fineste cal-lookere!
CSP, Skinne, Tekken, Petter C, Håkan Lundgren, Richie Webb, Patte og mange flere i ”B” klassen som gav publikum et HELVETES show!
Gratulerer til alle som satte ny personlig rekord, ny Norgesrekord, vant penger eller premier på SCC!
Til alle som kom med bil, båt, tog eller fly til Gardermoen. Det hadde ikke vært treff uten dere!
Til alle jeg har glemt(og det er mange): TUSEN TAKK!

Og sist men ikke minst våre sponsorer i inn og utland. Uten dere hadde ikke dette vært mulig!!!

VI SEES I 2009!!!  Gliser
« Siste redigering: august 19, 2008, 11:28:04 am av JS » Loggført
California Blue
Supermedlem
*****
Innlegg: 1012
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #476 på: august 19, 2008, 12:53:35 pm »

Blant di kuleste tingene for min del er at Vegard aka Baboon eller Apgekatten om du vil og jeg var med å blanne trackbite på lørdag Gliser
Som takk fikk vi ett av di "tomme" fata Kult
bilder kommer Sjokkert
« Siste redigering: august 19, 2008, 12:55:45 pm av California Blue » Loggført


12.61-170kmt @ SCC 2012/173hk@ 7000 - 209Nm
California Blue
Supermedlem
*****
Innlegg: 1012
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #477 på: august 19, 2008, 22:39:24 pm »

Dette er ikke en oppskrift for Ingrid Espelid Hovig Øyerulling


* scc 08 9.jpg (138.44 KB, 600x800 - vist 262 ganger.)
Loggført


12.61-170kmt @ SCC 2012/173hk@ 7000 - 209Nm
California Blue
Supermedlem
*****
Innlegg: 1012
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #478 på: august 19, 2008, 22:43:06 pm »

Dette er ikke en jobb for hvem som helst. Velldreserte apgekatter er hentet inn for anledningen....


* trackbite1.jpg (107.94 KB, 500x667 - vist 258 ganger.)

* trackbite2.jpg (95.97 KB, 500x667 - vist 277 ganger.)

* trackbite3.jpg (72.95 KB, 500x667 - vist 232 ganger.)
Loggført


12.61-170kmt @ SCC 2012/173hk@ 7000 - 209Nm
California Blue
Supermedlem
*****
Innlegg: 1012
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #479 på: august 19, 2008, 22:49:34 pm »

Dette trenger man faktisk være rakett forsker for å blande, så vi matte leie inn en "ekte" Øyerulling


* trackbite4.jpg (93.53 KB, 500x667 - vist 268 ganger.)

* trackbite5.jpg (78.21 KB, 500x375 - vist 264 ganger.)

* trackbite6.jpg (125.63 KB, 500x667 - vist 272 ganger.)
« Siste redigering: august 19, 2008, 22:54:44 pm av California Blue » Loggført


12.61-170kmt @ SCC 2012/173hk@ 7000 - 209Nm
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 19
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!