juni 03, 2024, 10:37:47 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Sveising i forgassar  (Lest 2301 ganger)
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« på: november 21, 2008, 19:38:20 pm »

Ja eg sitter å vurderer overhaling på forgassaren til Tistlo-lookeren... men så har det seg sånn att skrua bak insuget, den er bort opp til ein så ugunstig størrelse, att eg ikkje får tørna rundt bolten som skal sitte der, nettop fordi det er for trångt...

Så skal eg nokon gong overhale den forgassaren, så må eg få fiksa det oppborte holet til festet, for å gjennvinna OG spec!! Men lar dette seg gjøre??? er vel ikkje berre&berre å sveisa i ein forgassar... er det aluminium eller magnesium det er snakk om??

Evt. bør eg kjøpa meg eit nytt forgassarhus? eller ein heil forgassar?!?

MvH Tistlo Blunker
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Elliot
Supermedlem
*****
Innlegg: 775
Bosted: AALESUND


Tlf 91160684


Vis profil
« Svar #1 på: november 21, 2008, 20:15:13 pm »

Sett i helicoil.
Loggført

'57 T-2 Kombi
'64 T-2 Doka (Castrol)
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #2 på: november 21, 2008, 20:19:25 pm »

aha!!!

Er dette noko eg finn på vanlege butikkar ska tru?
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
wide5
Supermedlem
*****
Innlegg: 1544
Bosted: randaberg



Vis profil WWW
« Svar #3 på: november 22, 2008, 09:22:10 am »

jernvaresjappa får sikkert tak i.
sveise på den legeringa der er iallefall ikke noe å bryne seg på.. Tvilende
Petter'n.
Loggført

T1-55
Seniormedlem
****
Innlegg: 283
Bosted: Bø i Telemark



Vis profil
« Svar #4 på: november 22, 2008, 10:16:13 am »

Jeg kan sende deg en komplett forgasser mot porto, hvilken type skal du ha?

Mvh Wiggo
Loggført

BUG ME!
Gaute (alutig)
Supermedlem
*****
Innlegg: 527
Bosted: Florø



Vis profil
« Svar #5 på: november 22, 2008, 10:16:30 am »

Dette er noe som "fatter`n" sannsynligvis har på EIK senteret christer.
Loggført
-Marius-
Supermedlem
*****
Innlegg: 1794
Bosted: Dirdal



Vis profil
« Svar #6 på: november 22, 2008, 17:35:03 pm »

Mener EIK sentere kjøper litt mere kvalitet. Tror de har Time Sert....
Loggført

Mvh

Marius
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #7 på: november 22, 2008, 19:06:46 pm »

Jau dei hadde nok sånt på eik!   Time Sert???

Men sjølv om eg helicolerer forgassaren, så har eg fortsatt eit altfor breitt hol i insuget... går det an å berre laga ei hylsa eller noko som eg har i mullom kanten og bolten??

Ellers så kan det vera intresangt med eit nytt forgassarhus, men eg må sjekka nermare!
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Elliot
Supermedlem
*****
Innlegg: 775
Bosted: AALESUND


Tlf 91160684


Vis profil
« Svar #8 på: november 22, 2008, 22:19:04 pm »

Når du har "helicoilet" gasseren, og fått i pinnebolten, kan du bare bruke en skive på undersiden. Skal vel være det originalt også, men du bare bruker en litt større. Er vel ikke så stort det hullet?
Loggført

'57 T-2 Kombi
'64 T-2 Doka (Castrol)
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #9 på: november 22, 2008, 23:22:30 pm »

Ja eg visste det var noko! Pinnebolt!

Det er ikkje pinnebolter på forgassaren... er vekke, og borrt opp og erstatta med ein 15mm bolt...

Trur egentleg att eg berre kan kassere heile skiten... når eg fyrst skal overhale den, så skal det vera på ein forgassar som ikkje eg tukla med, på sånn idioti måte...

Det endar vel opp med att eg tar ut motoren...

MEN ikkje i år... er det noko som vert prioritert, så er det 69en og impulsen!
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
DrLaban
Supermedlem
*****
Innlegg: 1566
Bosted: Oslo


The RestoRod


Vis profil WWW
« Svar #10 på: november 23, 2008, 11:49:25 am »

Jeg ville nok bare å ha kjøpt en ny gasser. En ny "originalgasser" koster under 1.000-lappen i statene.
Vurderte selv å overhale den jeg hadde siden jeg kommer til å kjøre doble gassere på den nye motoren, men valgte istedet å kjøpe en sprett ny.
Loggført

.. How low can YOU go??? - http://www.RestoRod.net ..
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #11 på: november 23, 2008, 12:14:50 pm »

Eg liker ikkje å kjøpe ferdige ting Osteaktig

Men kva trengst for å overhale ein org gasser? Er det berre eit pakningsett eller må eg ha dyser og?
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
.LP
Supermedlem
*****
Innlegg: 523
Bosted: Ranheim, Trondheim



Vis profil WWW
« Svar #12 på: november 27, 2008, 20:44:07 pm »

Så du ikke innleget til T1-55?

Han sender deg en mot portoen! bare du vet type.

http://www.vwnorge.no/index.php/topic,10059.msg101043.html#msg101043

.LP
Loggført

-65 T1 Panama beige
http://tvwk.tripod.com/
-------------------------------------------------------------
Jeremy Clarkson:
 “A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster.”
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #13 på: november 27, 2008, 20:53:23 pm »

Eg har sett det, ja Blunker

Men eg har jo ingen hast!!!!

Med mindre det er noko som skal kastast!
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!