Splitt blokka og få inn en mere våken kam, bytt lager i samme slengen.
Port toppene og øk kompresjonsforholdet noe. Tilsett et effektanlegg og du har mere sprut i motoren enn om du bare monterer to doble gassere.
Det er bortkastede penger å sette doble gassere på en ellers original motor som nesten ikke puster
Akkuratt, hvor stor forskjell tror du dette vil utgjør i forskjell i forholdt til slik orginal stand den er i dag? og hvilken kam er anbefalt her da? følter det er titals forskjellige med forskjellige grader på og ingen av di sier meg noe. Hvis det er noen som har peiling og hadde laget en halveis detaljert handleliste men akuartt di delene som skal til slik at eg kunne ha hatt et mål så hadde hvert supert
btw, noen så kunne ha slengt inn linken der det e snakk om den overhalingsbokå til dessa motorene? har sett ann inpå forumet her men finne ann ikje no når eg vil bestilla
Takk for alle svar