mai 01, 2024, 06:58:37 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: 3 biler brant inne på Eina! Roadster + bruksbil ønskes NÅ...  (Lest 4205 ganger)
NHH
Supermedlem
*****
Innlegg: 653
Bosted: Eina / Toten


BBB-Bikkjer Boble & Brennvin!


Vis profil
« på: desember 23, 2008, 23:37:33 pm »

3 biler brant inne på Eina! Sørgelig start på jula for broder´n, gitt... Natt til i går ville plutselig den ellers så late dieselpurka av en opel astra ut på kjøretur alene. Det resulterte i at den kjørte selv 3 meter inne i garasjen før den bulket roadster´n som sto på tvers, for så å brenne opp begge bilene og «kremere» garasjen og primærbilen totalt... ja en elektrisk feil gjorde sitt til at den startet. Og ikke nok med det, men bilene hjemme i din egen garasje er IKKE brannforsikret hvis du ikke har kasko! Så bruk jula til å lese gjennom forsikringspapirer forlkens!!!  Så til poenget: har du, eller vet om en aktuell familiebil med 5 seter, gjerne stor i skallet og helst diesel - så rop ut. Du vil neppe få spørsmål om innbytte... . Og ny roadster er vi også på jakt etter. Også papirløse.  Ellers; ha ei God jul.
NHH99707990 el. ARH90150252
Loggført


AIRBORN-VW
53 skyvetaksoval
53 britaxoval
65 splittbuss
71 ingenThing
nobrakes
Supermedlem
*****
Innlegg: 3452
Bosted: oppland



Vis profil
« Svar #1 på: desember 24, 2008, 00:16:21 am »

kondolerer med tapet.. ikke opelen da seff Blunker.. 04 stv passelat er vel ikke bil som er intressant vil jeg tru
ps, jeg har noe som kalles lagerforsikring på bilene som ikke er registrert, den dekker brann og tjueri
« Siste redigering: desember 24, 2008, 00:18:17 am av nobrakes » Loggført

If it has Tits or Tires , it is going to get you in trouble.... Arnstein !
Hulken
Supermedlem
*****
Innlegg: 3428
Bosted: Gjøvik


Hardcore type four...


Vis profil
« Svar #2 på: desember 24, 2008, 01:50:50 am »

Trist å høre, typisk når noe sånt skjer at ikke forsikringen dekker. Men dekker ikke forsikringen på Opel'en følgeskader pga at den tok fyr? Skulle ikke forundreom det er unntak med liten skift..
Loggført

Arild B, Gjøvik
1956 1200 cabriocoach restobjekt (solgt til hyggelig herre)
1972 1302S "Hulken" restobjekt
1973 412 2-dørs coupe
SplitMan
VSN
Supermedlem
*****
Innlegg: 3676
Bosted: Trønder i eksil



Vis profil
« Svar #3 på: desember 24, 2008, 08:40:22 am »

53 SoltaksOvalen er like hel?
Loggført

SCREWDRIVER #2
FreddyB
Supermedlem
*****
Innlegg: 2990
Bosted: Breim - Sogn og Fjordane


Toidi - men omvendt.


Vis profil
« Svar #4 på: desember 24, 2008, 08:51:35 am »

Sørgelig start på jula, må eg seie..  Tvilende

Loggført

Ikkje lenger billaus. Framleis idiot.
NHH
Supermedlem
*****
Innlegg: 653
Bosted: Eina / Toten


BBB-Bikkjer Boble & Brennvin!


Vis profil
« Svar #5 på: desember 24, 2008, 09:50:00 am »

kondolerer med tapet.. ikke opelen da seff Blunker.. 04 stv passelat er vel ikke bil som er intressant vil jeg tru
ps, jeg har noe som kalles lagerforsikring på bilene som ikke er registrert, den dekker brann og tjueri

Hallo gamle ørn! Joda, passat kan være int. det, men det kommer sikkert litt an på prisen. Tror vel han i første omgang ser etter en rimeligere løsning, 20-50 tenker jeg... men har du et godt tilbud så rop ut! Skal nedom cellulosen å si god jul utpå dagen! Apropos Opel: du veit vel om en slik en tenker jeg... God jul forresten! NHH
Loggført


AIRBORN-VW
53 skyvetaksoval
53 britaxoval
65 splittbuss
71 ingenThing
NHH
Supermedlem
*****
Innlegg: 653
Bosted: Eina / Toten


BBB-Bikkjer Boble & Brennvin!


Vis profil
« Svar #6 på: desember 24, 2008, 09:58:49 am »

53 SoltaksOvalen er like hel?

Ja den står hos meg den... sammen med resten av slekta; 2 ovaler, en swittersplitt og en splittbuss under samme tak. Orker ikke tanken på at noe slikt skal skje i min garasje!!!! Fyfaan nabogarasjen er et trist syn...
Loggført


AIRBORN-VW
53 skyvetaksoval
53 britaxoval
65 splittbuss
71 ingenThing
nobrakes
Supermedlem
*****
Innlegg: 3452
Bosted: oppland



Vis profil
« Svar #7 på: desember 24, 2008, 12:08:38 pm »

kondolerer med tapet.. ikke opelen da seff Blunker.. 04 stv passelat er vel ikke bil som er intressant vil jeg tru
ps, jeg har noe som kalles lagerforsikring på bilene som ikke er registrert, den dekker brann og tjueri

Hallo gamle ørn! Joda, passat kan være int. det, men det kommer sikkert litt an på prisen. Tror vel han i første omgang ser etter en rimeligere løsning, 20-50 tenker jeg... men har du et godt tilbud så rop ut! Skal nedom cellulosen å si god jul utpå dagen! Apropos Opel: du veit vel om en slik en tenker jeg... God jul forresten! NHH
jada, vet sikkert om no sånnne tenker jeg  Blunker
Loggført

If it has Tits or Tires , it is going to get you in trouble.... Arnstein !
GamleNydal
Supermedlem
*****
Innlegg: 659
Bosted: 2335 Stange


93011499


Vis profil
« Svar #8 på: desember 24, 2008, 23:10:11 pm »

Kondolerer til bror din. Er han interessert i en Mondeo Diesel ca 93-94modell? Stygg som fytti, men jæv. billig i drift og godkjent til 2010. Kan ta boble stæsh i innbytte, eller selges for snøtt 15000.
Loggført

Bergrenner

93011499
Reiel
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 2704
Bosted: Ottestad/Hamar


Vis profil

« Svar #9 på: desember 26, 2008, 22:15:39 pm »

Min Passat er her fortsatt den Nilser'n... Men ikke interessant kanskje siden jeg ikke har hørt no i Jula Blunker
Hadde den med til Raufoss jeg for visning  Blunker
Loggført

Mvh
Reiel
H-MEK
Supermedlem
*****
Innlegg: 4035
Bosted: Furnes/Brumunddal



Vis profil
« Svar #10 på: desember 26, 2008, 22:22:24 pm »

Så til poenget: har du, eller vet om en aktuell familiebil med 5 seter, gjerne stor i skallet og helst diesel - så rop ut. Du vil neppe få spørsmål om innbytte... . .
NHH99707990 el. ARH90150252

Har ei stor stasjonsvogn, ikke diesel, men høres slik ut.. 411E trur jeg er det rette for brodern Blunker Gliser
Loggført

Henning
Tlf 408 26 388
NHH
Supermedlem
*****
Innlegg: 653
Bosted: Eina / Toten


BBB-Bikkjer Boble & Brennvin!


Vis profil
« Svar #11 på: desember 26, 2008, 23:26:56 pm »

Min Passat er her fortsatt den Nilser'n... Men ikke interessant kanskje siden jeg ikke har hørt no i Jula Blunker
Hadde den med til Raufoss jeg for visning  Blunker

Ja, du vet jo hvor jeg bor! Broder´n å forøvrig! ;-)
Loggført


AIRBORN-VW
53 skyvetaksoval
53 britaxoval
65 splittbuss
71 ingenThing
JTB
Medlem
***
Innlegg: 216
Bosted: Gjøvik



Vis profil
« Svar #12 på: desember 29, 2008, 02:43:02 am »

NHH du så PM?
Loggført

NHH
Supermedlem
*****
Innlegg: 653
Bosted: Eina / Toten


BBB-Bikkjer Boble & Brennvin!


Vis profil
« Svar #13 på: desember 29, 2008, 22:02:48 pm »

NHH du så PM?
Ja så den og et par til idag. Det ble en astra igjen... hentet en rød lekker sak til gi´bortpris nedi vestby. 15 lapper er et kupp spør du meg...  godkjent turbo diesel intercooler, lettiser mm., og ellers en pen bil. Her betaler vi det for en rusten 02. hehe
Ellers Bråten - så bor jeg på Eina!!!!!!!! ;-)
Loggført


AIRBORN-VW
53 skyvetaksoval
53 britaxoval
65 splittbuss
71 ingenThing
Kjetil
Supermedlem
*****
Innlegg: 1459
Bosted: Toten



Vis profil
« Svar #14 på: desember 30, 2008, 00:44:37 am »

Det ble en astra igjen... hentet en rød lekker sak til gi´bortpris nedi vestby. 15 lapper er et kupp spør du meg...  godkjent turbo diesel intercooler, lettiser mm., og ellers en pen bil. Her betaler vi det for en rusten 02. hehe


Og hvem har fortalt deg at en rusten 02 er noe dårligere bil enn en astra?  hehe Rekker tunge
Loggført
OTO
Supermedlem
*****
Innlegg: 1966
Bosted: Gjøvik



Vis profil
« Svar #15 på: desember 31, 2008, 01:06:24 am »

NHH du så PM?
Ja så den og et par til idag. Det ble en astra igjen... hentet en rød lekker sak til gi´bortpris nedi vestby. 15 lapper er et kupp spør du meg...  godkjent turbo diesel intercooler, lettiser mm., og ellers en pen bil. Her betaler vi det for en rusten 02. hehe
Ellers Bråten - så bor jeg på Eina!!!!!!!! ;-)

Kjenner jeg dere rett Nilser`n  og med de regne og telle metodene brødrene Huuset har blandet med veksletriks dere har lært av sigøynerne, tror nok selgern på Vestby han egentlig har fått 49 000 ,- for denne Astraen,  Gliser
Loggført

-T1 58' Restolooker
-T1 58' Vintage speed Judson Superchaged
-T3 80' Transporter (solgt)
-T3 58' Reimo camper (solgt)
-T3 88' Westfalia


http://www.vwnorge.no/index.php/topic,808.msg8010.html#msg8010
JK
Supermedlem
*****
Innlegg: 804
Bosted: Vestre Toten



Vis profil WWW
« Svar #16 på: desember 31, 2008, 01:44:01 am »

NHH du så PM?
Ja så den og et par til idag. Det ble en astra igjen... hentet en rød lekker sak til gi´bortpris nedi vestby. 15 lapper er et kupp spør du meg...  godkjent turbo diesel intercooler, lettiser mm., og ellers en pen bil. Her betaler vi det for en rusten 02. hehe
Ellers Bråten - så bor jeg på Eina!!!!!!!! ;-)

Kjenner jeg dere rett Nilser`n  og med de regne og telle metodene brødrene Huuset har blandet med veksletriks dere har lært av sigøynerne, tror nok selgern på Vestby han egentlig har fått 49 000 ,- for denne Astraen,  Gliser

Du OTO, kan jeg ta med meg de Huuset brødrene når jeg skal kjøpe igjen bussen din???  Gliser Gliser  Sorry men off topic....
Loggført

46 84 69 59
NHH
Supermedlem
*****
Innlegg: 653
Bosted: Eina / Toten


BBB-Bikkjer Boble & Brennvin!


Vis profil
« Svar #17 på: desember 31, 2008, 10:02:51 am »

NHH du så PM?
Ja så den og et par til idag. Det ble en astra igjen... hentet en rød lekker sak til gi´bortpris nedi vestby. 15 lapper er et kupp spør du meg...  godkjent turbo diesel intercooler, lettiser mm., og ellers en pen bil. Her betaler vi det for en rusten 02. hehe
Ellers Bråten - så bor jeg på Eina!!!!!!!! ;-)

Kjenner jeg dere rett Nilser`n  og med de regne og telle metodene brødrene Huuset har blandet med veksletriks dere har lært av sigøynerne, tror nok selgern på Vestby han egentlig har fått 49 000 ,- for denne Astraen,  Gliser

Du OTO, kan jeg ta med meg de Huuset brødrene når jeg skal kjøpe igjen bussen din???  Gliser Gliser  Sorry men off topic....

Jeg kan godt bli med Joakim, men skjønner ikke helt hva han der Vingnesmannen skal fram til!?
Loggført


AIRBORN-VW
53 skyvetaksoval
53 britaxoval
65 splittbuss
71 ingenThing
OTO
Supermedlem
*****
Innlegg: 1966
Bosted: Gjøvik



Vis profil
« Svar #18 på: desember 31, 2008, 11:09:52 am »

NHH du så PM?
Ja så den og et par til idag. Det ble en astra igjen... hentet en rød lekker sak til gi´bortpris nedi vestby. 15 lapper er et kupp spør du meg...  godkjent turbo diesel intercooler, lettiser mm., og ellers en pen bil. Her betaler vi det for en rusten 02. hehe
Ellers Bråten - så bor jeg på Eina!!!!!!!! ;-)

Kjenner jeg dere rett Nilser`n  og med de regne og telle metodene brødrene Huuset har blandet med veksletriks dere har lært av sigøynerne, tror nok selgern på Vestby han egentlig har fått 49 000 ,- for denne Astraen,  Gliser

Du OTO, kan jeg ta med meg de Huuset brødrene når jeg skal kjøpe igjen bussen din???  Gliser Gliser  Sorry men off topic....

Jeg kan godt bli med Joakim, men skjønner ikke helt hva han der Vingnesmannen skal fram til!?

Jeg vil bare frem til at dere er gode til å forhandle priser Glad
Loggført

-T1 58' Restolooker
-T1 58' Vintage speed Judson Superchaged
-T3 80' Transporter (solgt)
-T3 58' Reimo camper (solgt)
-T3 88' Westfalia


http://www.vwnorge.no/index.php/topic,808.msg8010.html#msg8010
OTO
Supermedlem
*****
Innlegg: 1966
Bosted: Gjøvik



Vis profil
« Svar #19 på: desember 31, 2008, 11:14:24 am »

Men jeg glemte å svare deg JK. Jeg tror jammen bussen min snart er på hjul og skilt med meg bak rattet jeg JK. Glad
Loggført

-T1 58' Restolooker
-T1 58' Vintage speed Judson Superchaged
-T3 80' Transporter (solgt)
-T3 58' Reimo camper (solgt)
-T3 88' Westfalia


http://www.vwnorge.no/index.php/topic,808.msg8010.html#msg8010
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!