april 26, 2024, 04:42:52 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Noen som har ledig plass i mekkelokale? (Evig mas sorry, men savner og skru)  (Lest 2634 ganger)
Boblekise
Juniormedlem
**
Innlegg: 52
Bosted: Skarnes


Vis profil

« på: desember 25, 2008, 16:38:19 pm »

Jeg ønsker meg mekkelokale,
helst i overlevbar avstand fra oslo. Overlevbar, er jo lit utifra hvordan lokalene er, men si max 3kvarter kjøring. Brukte 45 minutter til ås tidligere,
så lengere en ås på østsiden og sørum på nordsiden vil for meg bli for langt,   

Jeg er villig til å forhåndsbetale for flere mnd.

Det viktigste for meg er at de som er i garasjen er seriøse når det kommer til økonomi og garasjeregler.

Skrumuligheter, er selfølgelig veldig vikig at det er, aller helst at man kan skru så mye man vil.
Men savner det så skru og bilen savner tak over hode.
Derfor er  jeg er åpen for lokaler der middels skru muligheter også er maks, Bytte sjermer dekk småjobber.

Jeg har en 1302s, så vet vi hvor stor bil det er snakk om.

Her ble det mange Ønsker, (føles som en kontaktannonse)
men ta gjerne kontakt med meg hvis noen vet om noe.

Mvh
Christopher Kise
47610383
christopherkise@gmail.com
 Glad
« Siste redigering: desember 25, 2008, 21:01:50 pm av Boblekise » Loggført
Gaston
Supermedlem
*****
Innlegg: 681
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #1 på: desember 25, 2008, 17:08:12 pm »

Jeg trenger også hvis det er til hjelp!
Loggført

1957 Type 2
Byggern
Medlem
***
Innlegg: 128
Bosted: Akreshus


Vis profil

« Svar #2 på: desember 25, 2008, 17:37:17 pm »

Jeg trenger også ett sted!
Hvor mange kan vi få med oss?
Jeg kan sjekke opp noen gamle kontakter, hadde noe "på hånda" for en del år siden, ett sted i Lommedalen og ett sted på Sollighøgda. Er dette aktuelle steder, kan jeg sjekke litt rundt..

Hva kan vi betale?

Er rimelig sikker på at jeg kan ordne noe i Askim, det er vel 1 time fra Oslo..

Alle som er intr. ta kontakt...
Loggført
T1-55
Seniormedlem
****
Innlegg: 283
Bosted: Bø i Telemark



Vis profil
« Svar #3 på: desember 25, 2008, 18:03:04 pm »

Sjekk på Arnestad Bruk på Vollen (Asker), og hos Loe Rør i Lommedalen
Loggført

BUG ME!
FullGass
Supermedlem
*****
Innlegg: 567
Bosted: Tromsø


No Gas? No Fun...


Vis profil
« Svar #4 på: desember 25, 2008, 19:51:42 pm »

Jeg trenger også ett sted!
Hvor mange kan vi få med oss?
Jeg kan sjekke opp noen gamle kontakter, hadde noe "på hånda" for en del år siden, ett sted i Lommedalen og ett sted på Sollighøgda. Er dette aktuelle steder, kan jeg sjekke litt rundt..

Hva kan vi betale?

Er rimelig sikker på at jeg kan ordne noe i Askim, det er vel 1 time fra Oslo..

Alle som er intr. ta kontakt...

Hiver meg på denne! Askim er også heeeelt ok... Gliser
Loggført

- har ikke bil -
Boblekise
Juniormedlem
**
Innlegg: 52
Bosted: Skarnes


Vis profil

« Svar #5 på: desember 25, 2008, 20:59:16 pm »

Hei

Askim er nokk i lengste laget, selv om jeg skrev en time. Er ikke helt uaktuelt,  hvis ikke noe annet skulle dukke opp, men.


Christopher
Loggført
krølle
Supermedlem
*****
Innlegg: 1302
Bosted: Bærum



Vis profil
« Svar #6 på: desember 25, 2008, 21:15:12 pm »

Hei alle sammen.

Nå er det jul igjen og jeg trur jeg kan hjelpe dere alle....
Har en låve i Vollen på 240 kvm. Planen var å ha lokalet som utleie for vinter lagring, men lurer på å endre litt....

Hvis folk kan være interresert så kan man kansje få til noe.

Hva er folk interresert i å betale for å ha tilgang på et mekke lokale?

PS: Det er mye tre gulv og mye tre så muligheten med varme arbeid vil ikke fungere.


Bare å ringe... Er en hyggelig fyr  Osteaktig


Mvh.

Stian Røste
Tlf. 91765067
Mail: kozmos81@hotmail.com


« Siste redigering: desember 25, 2008, 21:35:23 pm av krølle » Loggført

Krølle The Rikskjendis Blunker


Stian Røste
Mob. 91765067
Boblekise
Juniormedlem
**
Innlegg: 52
Bosted: Skarnes


Vis profil

« Svar #7 på: desember 25, 2008, 22:49:11 pm »

Dette virker veldig intressant.

Alike vel, Dette mekkelokalet er for begrenset skruing, da det er tregulv, og tåler av den grunn ikke varme.

Så jeg er også intressant i flere løsninger.

Loggført
Löf
Seniormedlem
****
Innlegg: 372
Bosted: Sverige


55Panel, 62DC, 63SC, 70411


Vis profil
« Svar #8 på: desember 26, 2008, 12:25:39 pm »

Hallo, Ja letade efter samma sak i våras men fann ingenting, fick tillslut tag på en lokal utanför Elvestad men det är inga möjligheter till varmt arbete där så de är bara intill videre för min del. Kan göra en hel del där på CrewCab'en min men måste finna mej ett lokale där varmt arbete är ok. Så ja är gärna med om nån skulle finna ett lokale max 1timme utanför Oslo där varmt arbete tillåts.

Har 45-55min å köra idag (beroende på trafik) å känner att längre än en timme inte e aktuellt.

Håller me dej Christopher om att seriösa garage kollegor är viktigt och att regler finns och följs!

//Ufo
Loggført
Byggern
Medlem
***
Innlegg: 128
Bosted: Akreshus


Vis profil

« Svar #9 på: desember 26, 2008, 15:23:59 pm »

Jeg har snust opp et sted ved Hønefoss. Varme arbeider er ikke noe problem, men hva kan man betale for noe slikt?
Loggført
Boblekise
Juniormedlem
**
Innlegg: 52
Bosted: Skarnes


Vis profil

« Svar #10 på: desember 26, 2008, 16:24:05 pm »

Vel pris er jo altid et spørsmål. men som med så mye annet kommer det i alle fall ann på hva jeg får for prisen.

Tryggt lokale, størrelse pr plass, tempratur i lokale, mulighet for å ta ut og inn bilen, lokasjon på mekkelokalet. er i alle fall ting jeg bryr meg mye om.

det vil også klart være avgjørende om prisen inkluderer strøm, og andre fellesutgifter.

Men pr bil, 700 -1100kr pr mnd + depositum er vel det jeg har "tenkt" meg.

La ikke dette være en stopper hvis det finnes folk der ute med plass som ønsker mer, jeg vet jo ikke hva dette koster rundt om.


Christopher
 
Loggført
krølle
Supermedlem
*****
Innlegg: 1302
Bosted: Bærum



Vis profil
« Svar #11 på: desember 27, 2008, 00:26:47 am »

Jeg har tenkt.

Leier ut 5 plasser for mekke muligheter. Det vil bli skrevet et kontrakt og alle parter er fornøyd. Strøm vil være med i prisen, men det "negativet" er at det ikke er noen muligheter for varme arbeid. Her kan man ta ut og inn bilen når man vil.

Prisen pr mnd. 1200kr.

Dette er en låve på 240 kvm. Ønsker seriøse folk inn i låven og der det vil være orden. Man skal kunne stole på de som er i låven. Ønsker også et godt miljø mellom de som er der....


Stian.
Tlf. 91765067
Loggført

Krølle The Rikskjendis Blunker


Stian Røste
Mob. 91765067
Anders Peder
Supermedlem
*****
Innlegg: 1276
Bosted: Brumunddal



Vis profil WWW
« Svar #12 på: desember 30, 2008, 19:15:15 pm »

Jeg veit om et stort lokale i sør-hedmark. var selv i kontakt med utleier pga et tips fra en kompis. men i mitt syn er størrelsen et problem. Under er emailen jeg fikk fra utleier.

Sikkert kanskje noen her som kjenner igjen "inndelingen" av lokalene på skissen som vet hvor dette er. Er vel egentlig ikke nødvendig å gå ut med disse opplysningene synes jeg til respekt av utleier. Vil jo ikke "skryte" til hele norge at her er det lokaler med div innhold i.

Jeg har et lokale på vel 350 m2 ledig – vel 4 m takhøyde. På vedlagte skisse er det hall A og B som er ledig. De har separate kjøreporter og kan teoretisk skilles i to rom på hhv 234 m2 og 119 m2. Det er imidlertid ingen delevegg der, og hall B har ingen egen oppvarmning, så jeg vil helst leie dem ut samlet. Se også vedlagte bilde – rommet bak de de to høyre portene.

Dette rommet kan saktens brukes av hobbymekkere, men jeg er litt betenkt mht sveising og lakkering. Det er ikke noe avsug, og de hvite veggene kan fort skifte farge.

Jeg hadde dialog med noen medlemmer i Motorveteranene for noen år siden om utleie til hobbymekkere, men det strandet på å finne mange nok med interesse og én som ville ta koordineringsansvaret.


Loggført

Vw Boble type 1 1965
Opel Vectra 1.9 CDTI Opc Line 2007

tlf: 90738323
Lundby
Supermedlem
*****
Innlegg: 2094
Bosted: Ottestad/Hamar



Vis profil
« Svar #13 på: desember 30, 2008, 21:28:55 pm »

Jeg veit om et stort lokale i sør-hedmark. var selv i kontakt med utleier pga et tips fra en kompis. men i mitt syn er størrelsen et problem. Under er emailen jeg fikk fra utleier.

Sikkert kanskje noen her som kjenner igjen "inndelingen" av lokalene på skissen som vet hvor dette er. Er vel egentlig ikke nødvendig å gå ut med disse opplysningene synes jeg til respekt av utleier. Vil jo ikke "skryte" til hele norge at her er det lokaler med div innhold i.

Jeg har et lokale på vel 350 m2 ledig – vel 4 m takhøyde. På vedlagte skisse er det hall A og B som er ledig. De har separate kjøreporter og kan teoretisk skilles i to rom på hhv 234 m2 og 119 m2. Det er imidlertid ingen delevegg der, og hall B har ingen egen oppvarmning, så jeg vil helst leie dem ut samlet. Se også vedlagte bilde – rommet bak de de to høyre portene.

Dette rommet kan saktens brukes av hobbymekkere, men jeg er litt betenkt mht sveising og lakkering. Det er ikke noe avsug, og de hvite veggene kan fort skifte farge.

Jeg hadde dialog med noen medlemmer i Motorveteranene for noen år siden om utleie til hobbymekkere, men det strandet på å finne mange nok med interesse og én som ville ta koordineringsansvaret.




Tror du Oslo gutta er så desperate at de kjører i 1.5 T for og skru....
Loggført

bergrenner                     TLF 90910383
Anders Peder
Supermedlem
*****
Innlegg: 1276
Bosted: Brumunddal



Vis profil WWW
« Svar #14 på: desember 31, 2008, 01:54:35 am »

hvem vet. men mitt overstående svar var kanskje nevnt generelt for folk som er ute etter en plass.
Loggført

Vw Boble type 1 1965
Opel Vectra 1.9 CDTI Opc Line 2007

tlf: 90738323
Boblekise
Juniormedlem
**
Innlegg: 52
Bosted: Skarnes


Vis profil

« Svar #15 på: januar 02, 2009, 20:24:30 pm »

 Gliser

Vel takk takk =) for meg er merkelig nokk odalen mere aktuelt en de fleste andre steder, men jeg må jo selvsagt vurdere.


Loggført
Anders Peder
Supermedlem
*****
Innlegg: 1276
Bosted: Brumunddal



Vis profil WWW
« Svar #16 på: januar 03, 2009, 07:18:31 am »

er ikke odalen nei. faktisk stange. utleier sa det måtte 10-15 til for at dette lokalet kan leies ut. prisen vet jeg ikke.men høres dyrt ut.
Loggført

Vw Boble type 1 1965
Opel Vectra 1.9 CDTI Opc Line 2007

tlf: 90738323
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!